Opslag perikelen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Ik heb wat gevonden
    Oude varkensstal bij een boer in de omgeving, 5x3m en oplopend dak (van 2m tot pakweg 3,5m). En dat voor maar 300,- per jaar (25,- per maand dus).
    Er zijn in die schuur 4 van dat soort 'hokken', waarvan een andere ook aan een licht/geluid bedrijfje verhuurt is.

Meteen maar eventjes werk gemaakt van de kabelstelling, eind van de week de rest er heen!
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Da's een nette ruimte voor een nette prijs.
      Paar tips: Zou je kabelstelling ff een verfje geven, dan blijft hij langer netjes en plaats een elektrisch kacheltje om de temperatuur net ff een paar graden hoger te krijgen. Op die manier blijft de relatieve vochtigheid wat lager want zo te zien is het een behoorlijk vochtige ruimte.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

Ruimte is juist gruwelijk droog, maar temperatuur iets omhoog in de winter is misschien geen gek idee, zal er wel koud zijn
        Maar... een elektrische kachel onbeheerd laten draaien vind ik ook geen strak plan... Met die dingen gaat veel te vaak veel te snel wat mis.

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

Dan bewaar je toch al je grote soldeer/knutselprojecten (denk aan multi's/FX racken) voor de winter en ga je er de hele dag zitten... Kan je mooi je elektrische kacheltje in de gaten houden.

CV zal geen optie zijn, maar een elektrische radiator? Dat lijkt mij alweer een stukje veiliger dan een straalkacheltje. Verder kan je ook gewoon de voeding van een Soundcraft Spirit Live 3-2 de hele dag aanzetten (die produceert hier momenteel genoeg warmte om het zolderkamertje aardig op temperatuur te brengen en te houden...)

Daan
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• bones2001
            • Aug 2003
            • 741

En als de boer je kacheltje in de gaten krijgt, gaat je huur gelijk met 50 euro p/maand omhoog
            Mixen is net als schilderen.
            Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Originally posted by renevanh
              Oude varkensstal bij een boer in de omgeving, 5x3m en oplopend dak (van 2m tot pakweg 3,5m). En dat voor maar 300,- per jaar (25,- per maand dus).
              goed nieuws, daar begint de roest pas als allerlaatste aan je apparatuur te knagen!
              ( alleen de varkensmest-lucht (= H2S) is al goed voor mooie rooie schroefjes binnen een paar dagen )

Comment

• renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

Originally posted by MacGyverSounds
                goed nieuws, daar begint de roest pas als allerlaatste aan je apparatuur te knagen!
                ( alleen de varkensmest-lucht (= H2S) is al goed voor mooie rooie schroefjes binnen een paar dagen )
                Met oude varkensstal bedoel ik ook OUDE varkensstal.
                Daar heeft zeker al 5 jaar geen varken meer gewoond, als het niet langer is.

Comment

• @lex
                  • Jul 2006
                  • 1087

Ik zit in de regio Utrechtse Heuvelrug, dus om de hoek bij 't Veen!

Bij een jongen die een boederij heeft en twee loodsen waarvan er een voor verhuur is. Veel sociale controle, heel waakse honden en een stuk van de loods van 80m^2 voor €35,-/m^2/jr. Geen BTW dus die kan je ook niet terugvorderen. Wel een kwitantie voor opvoeren als kosten in de boekhouding. Enige kleine probleem is het vocht. Dat is iets meer dan ik zou willen, dus ik dek alles wat niet in een case zit en als ik er langer dan een dag niet ben af met dikke dekens.

Ik heb een laad en los gemaakt op de hoogte van de vloer van mijn auto. Kan dus overdekt en gelijkvloers laden en lossen.

Ik ben tevreden!
                  Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• djstijn
                    • Mar 2010
                    • 23

Vandaag met René mee geweest om alles te verhuizen. Het is een prima opslag. alles wat je nodig hebt is er wel vind ik.
                    Ik zit er over te denken om de andere helft die rené overhoudt te gaan huren zodat we met z'n 2e erin kunnen.
                    Ruime is toch groot zat voor ons 2.
                    makkelijk te bereiken en van mij uit zn 15 minuutjes rijden met de auto.

Comment

• renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

Dikke schop tegen dit topic, want ik moet mijn huidige opslag gaan verlaten ivm sterk afnemende gezondheid van de eigenaar. Mogelijk kan hij daar niet lang meer zelfstandig wonen.
                      Dat is best vervelend zeg maar...

Dus... ik ben op zoek naar een nieuwe opslagruimte. Ongeveer 25m2, minimaal 2,25m hoog (ivm met trussjes van 2m). Hoe dichter bij Driebergen hoe beter.

Iemand in de buurt nog een stukje loods, ongebruikte schuur of iets vergelijkbaars over?
                      Enige twee vereisten zijn veilig en droog. Electriciteit is ook wel fijn, maar geen 'breekpunt'.

Comment

• NesCio01
                        • May 2010
                        • 1987

Jammer René,

Zo heb je wat, zo ben je t kwijt.

Ik weet dat m'n oude kazerne bij jou in de buurt leegkomt.
                        Hebben ze daar een plekje voor je, beveiliging is iig wel ok,
                        lijkt me?

zie PB

grtz

Nes
                        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• jans
                          • Feb 2003
                          • 869

Ik heb mijn spullen sinds kort op één plek.
                          Isolatie moet nog aangebracht worden en verwarming moet anders, dit gaat nu elektrisch. Had helaas geen budget meer voor betonvloer met vloerverwarming.
                          Maar het staat gelukkig droog.
                          Oh ja, er moet nog even een ander kleurtje op.
                          Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• SoundOfSilence
                            • Mar 2007
                            • 766

Originally posted by renevanh
                            Dus... ik ben op zoek naar een nieuwe opslagruimte. Ongeveer 25m2, minimaal 2,25m hoog (ivm met trussjes van 2m). Hoe dichter bij Driebergen hoe beter.

Iemand in de buurt nog een stukje loods, ongebruikte schuur of iets vergelijkbaars over?
                            Enige twee vereisten zijn veilig en droog. Electriciteit is ook wel fijn, maar geen 'breekpunt'.
                            Ben zelf ook op zoek naar een opslag van 10-16 m². In de regio utrecht Zin om te ruimtepoolen?
                            overigens kwam ik in mijn zoektocht dit tegen: http://opslagman.nl/ zit in Nieuwegein, is verwarmt en kost voor 33 kuub 125 euro all in (incl btw)
                            It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• renevanh
                              • Oct 2004
                              • 2371

Opslagman heb ik ook gezien. Amerongen is voor mij dan misschien zelfs interessanter... en goedkoper

Comment

• speakertech
                                • Jan 2008
                                • 1697

Nu we het er toch over hebben.
                                Ik kan een autogaragebox bemachtigen, in een rijtje van een stuk of 10. Er zit geen enkele voorziening in, zoals electra of water. Wel een stalen kanteldeur. Is zoiets redelijk te beveiligen tegen inbraak?

Speakertech
                                Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                                ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...