In feestenten vind ik het niet echt een probleem als er veel lawaai vanuit het publiek is. Het publiek daar komt toch om te drinken en te feesten, dat moet een band zich ook realiseren, je bent in de meeste gevallen amusement daar. Een singer/songwriter in een club of theater bijvoorbeeld vind ik een heel ander verhaal daar lul je niet doorheen, uit respect voor de artiest en je medebezoekers. Dan heb je niet met amusement te maken, maar met kunst.
Dat zijn de uitersten wat mij betreft, maar er ligt ook veel tussenin.Soms ziet iemand zich als belangrijk artiest, maar wordt door het puliek vooral als entertainer gezien, tja..
Dat zijn de uitersten wat mij betreft, maar er ligt ook veel tussenin.Soms ziet iemand zich als belangrijk artiest, maar wordt door het puliek vooral als entertainer gezien, tja..

Gewoon doorspelen inderdaad!!! Zou leuk worden, ik ben een band aan het mixen en vind het een klote band want het is niet mijn muziek, dus begin ik de show vast af te bouwen
Maar wil wel aan het einde van de rit gewoon nog ff een factuur sturen terwijl ik zelf 2 uur eerder gestopt ben. Dan weet ik zeker dat ik het factuur retour krijg.

Comment