Focus ter ziele - failliet
Collapse
X
-
Jakob-Jan
Lightjockey Beta tester
Freelance Licht tekkieComment
-
Ik denk dat er zachtjes aan toch wat verhuurders een beetje beginnen te zweten van die firma die ooit in een kippenhok is begonnen..;-)Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Dit is het zoveelste bedrijf wat Rentall opslokt.....Voor mij gunstig, hoef ik voor de spullen niet meer naar Amsterdam te rijden."Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"Comment
-
-
Ja Fred, maar dan MOET je wel boeren, als je dat niet doet, krijg je lucht in je maag, en barst je naar verloop van tijd ook...
Maar Focus houdt dus nog niet geheel op te bestaan.. zover ik het lezen kanJakob-Jan
Lightjockey Beta tester
Freelance Licht tekkieComment
-
Tuurlijk, de voorraad verkocht, naam verkocht, belasting betaald, banken betaald. En het personeel staat op straat, en de kleine freelancers krijgen de rekeningen van laatste maanden nooit meer betaald en de 3 jodokussen aan de top hebben de regie van het faillisement in handen.
Veel lijken, terwijl de schuldigen morgen een nieuwe hut beginnen.
De mensen waar het echt om draaide blijven achter met schulden !
En Rent-all zet iedereen bijna op straat en gaat de regie doen vanuit het verre oosten, ik wens ze veel succes!Comment
-
-
Dus Rent-all koopt alle bende van Focus, Focus heeft hierdoor budget de events afdeling door te starten en gaat die runnen met apparatuur van Rent-all uit het steunpunt in Amsterdam (9 tegen 1 dat dat steunpunt dezelfde locatie is de loods van Focus...).
Kortom: Rent-all red Focus Events (en breid de klantenkring met een serieuze stap uit).
Het blijft jammer dat Focus er niet even een mailtje naar alle freelancers uitgooit met informatie over hoe en wat...Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
De enige passende en juiste uitleg komt hier van Cake Music. Over en sluiten....
Klanten kopen? Dat dacht jij... De Stage Holding bepaalt dat lekker zelf wel...
Daaag!Comment
-
dus nu webben we 3 grote mega bedrijven in nederland: Rent-all, ampco holding en EML.
kunnen ze lekker tegen mekaar gaan op concurreren en nog meer onder de prijs gaan werken......A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
Het was wachten op EEN bedrijf dat al die spullen ging kopen, had iemand iets anders verwacht? Er zijn wel meer mega-bedrijven dan hierboven genoemd, maar er zijn slechts enkelen financieel erg gezond. Die curve loopt vrijwel parallel aan de kwaliteit...
Management technisch was Focus een drama en zal dat vast ook blijven. Die "geweldige zakenmensen" hebben bewezen dat ze geen stuiver waard zijn. Jammer dat dit wordt afgewikkeld op mensen die daarin geen blaam treft. Ik vind het super lullig voor alle freelancers en vast personeels leden. Persoonlijk geloof ik niet in mega-bedrijven zonder toppersoneel. Daar moet Bemmel dus heel hard aan gaan werken, anders treft ook hen hetzelfde lot uiteindelijk...If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Daarnaast ligt de focus van de Ampco/Flashlight holding op een ander gebied dan die van EML en ook weer anders dan die van Rent-all. Elkaar 'wegconcurreren' valt dus nog wel mee.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Als ik zo deze reactie lees vraag ik me af of je wel werkzaam bent in dit wereldje..."Neen, een Camera rail is geen truss" ® HanComment
-
Natuurlijk is er overlap, natuurlijk is er concurrentie, maar de focus ligt echt op een ander punt en dat zal menig werknemer binnen Ampco/Flashlight kunnen beamen (sterker nog: die hebben het mij vertelt, just passing the message).Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
Comment