Hoi mensen. Stel, ik ben Vlaming (beter dan belg) en van opleiding gegradueerd in elektromechanica dus weet het verschil tussen volt en ampère. Voorts speel ik al jaren in band als drummer dus ik ken iets van podia, geluid en belichting, zei het dan als gebruiker. Onze vaste geluidsman interesseert zich enkel in geluid en niet in licht. Ik ben reeds zelfstandig ICT consulent maar zoek te investeren in een totaal andere richting. Ik besluit een "artistiek licht" bedrijf te willen starten from scratch. Ik deed reeds wat research via het internet en bezocht verleden week de ACF beurs in Brussel. De catalogus van pakweg Showtec ken ik van buiten maar ken ondertussen (danzij dit forum) al wat andere merken.
Ik wil me om te starten richten naar kleine optredens en het met licht aankleden van evenementruimten (voorbeeld bedrijfsfeesten). Daarnaast zijn ook beursstanden een interessante markt.
De bank wil me een investeringskrediet toestaan van 125.000 euro over 5 jaar.
Naast een lichte vrachtwagen type Mitsibushi Canter of soortgelijk om m'n materiaal te vervoeren (ik heb nog niets op dit moment)......wat heb ik nodig aan materiaal om van start te gaan.
Graag jullie adviezen (en ik beloof de Nederlanders niet te beconcurreren, erewoord !)
Alvast bedankt voor jullie raad,
Steven
Ik wil me om te starten richten naar kleine optredens en het met licht aankleden van evenementruimten (voorbeeld bedrijfsfeesten). Daarnaast zijn ook beursstanden een interessante markt.
De bank wil me een investeringskrediet toestaan van 125.000 euro over 5 jaar.
Naast een lichte vrachtwagen type Mitsibushi Canter of soortgelijk om m'n materiaal te vervoeren (ik heb nog niets op dit moment)......wat heb ik nodig aan materiaal om van start te gaan.
Graag jullie adviezen (en ik beloof de Nederlanders niet te beconcurreren, erewoord !)
Alvast bedankt voor jullie raad,
Steven

)])

Comment