Nog even een aanvullend vraagje ...
Is er iemand die de scx-500 gebruikt in stand alone mode (evt in master/slave optie), en hoe bevalt die stand alone functie dan?
Marcel
Is er iemand die de scx-500 gebruikt in stand alone mode (evt in master/slave optie), en hoe bevalt die stand alone functie dan?
Marcel

. Ik heb al een jaar gezocht naar foto's van het binnenwerk, maar niet gevonden. De'r zit geen drol in
. Omdat iedereen zei dat het een super optiek heeft (heeft het ook hoor) had ik verwacht dat het helemaal vol zat met lensen en zo maar nu hoor. Het enige wat je ziet zijn de Lamp>kleurenwiel>gobowiel>bollelens>focuslens>spie gel. Meer niet. Aangezet, gelijk op stand 901 gezet (sound to light) en een lekker nummertje erbij (kerncraft 400- ohohohohohoh). Eerste reactie: wow, ze zijn RETESNEL. Tweede reactie: wat een mooi kleuren. Na een halfuurtje gedraaid te hebben (de scan dan) is de buiten kant niet echt noemens waardig warm geworden. Mijn dataflower (250 watt) word zelfs met extra ventilatortje veel warmen aan de buitenkant. Momenteel staan ze in Master>Slave modus, Auto trig of Music trig nog geen dmx. Een nadeel: de ingebouwde microfoon is niet gevoelig genoeg voor mijn slaapkamer. Muziek moet te hard (volgens mijn pa en ma

Comment