Martin Mania scx 500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

Filmpjes van de SCX scans :P

scx500
    http://www.martin.dk/asf/maniaSCX500.asf

scx600
    http://www.martin.dk/asf/maniaSCX600.asf

scx700
    http://www.martin.dk/asf/maniaSCX700.asf
    Zuid-Limburg

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Scannertjes zijn absurt goed voor het geld dat je betaalt... in de nieuwe discotheek hier hangen er 48 (ja, dat is leuk!) in een matrix (oke, wel een gejat idee) maar ik was echt enorm verbaast over de opbrengt van zo'n 150 halogeentje. Tent is niet bepaald klein (1000 man op dansvloer denk ik) maar dat schijnen ze toch heel aardig vol (naast de 550 en 250's die er nog hangen).

Dus niet twijfelen maar kopen wanneer je niet veel meer functionaliteit nodig hebt (want ze zijn wel erg eenvoudig).

Bovenstaande filmpje werkt overigens niet? (van shooters)

Comment

• djnoegi
        • May 2005
        • 40

Weet er iemand wat de scx 600 en scx 700 gaan kosten? Heeft iemand hier ook specificatis van. En de klassieke dingen zoals gewicht, afmeting, aantal kanalen.....

Comment

• Didier
          • Aug 2002
          • 323

SCX-600:

Leistungsstarke 24v/250w elc Halogenlampe mit 500 h Lebensdauer (mitgeliefert)
          - Hochwertige Optik für scharfe Projektion
          - Getrenntes Farb- / Goborad für brillante Effekte
          - 9 Vollfarben plus weiß
          - 7 austauschbare, drehbare Gobos (2 Glasgobos)
          - 198° Pan und 72° Tilt
          - Einstellbare Fokuslinse
          - DMX kompatibel
          - Automatische und musikgesteuerte Triggerung
          - Standalone-Betrieb für Einzelgeräte und Master / Slave
          - Zwei DMX Modi: DMX Modus 2 bietet erweiterte Funktionen
          - Für vorprogrammierte Makros vorbereitet (Software-Upload)
          - Flexible Montage
          - CE, ETC und cETL geprüft
          - Gewicht: 12,3Kg

SCX700:
          - Rotating Gobo's
          - 150w gasontlading
          Zuid-Limburg

Comment

• timescape
            • Oct 2002
            • 328

citaat:Geplaatst door Jasper-Lichtbron

Scannertjes zijn absurt goed voor het geld dat je betaalt... in de nieuwe discotheek hier hangen er 48 (ja, dat is leuk!) in een matrix (oke, wel een gejat idee) maar ik was echt enorm verbaast over de opbrengt van zo'n 150 halogeentje.
            Lachen he Zalinaz...gewoon zo voor in de buurt dan En idd, scannertjes overtuigen je echt wel zo...
            citaat:
            Weet er iemand wat de scx 600 en scx 700 gaan kosten? Heeft iemand hier ook specificatis van. En de klassieke dingen zoals gewicht, afmeting, aantal kanalen.....
            Die duitse copy-paste van Didier hierboven, klopt volgens mij niet helemaal. Althans, roto-gobo's heeft de 600 ook, en een 150W lamp lijkt me ook sterk...
            Specs van 600 lijken wel te kloppen.
            Prijzen in Duitse webshops blijken zo rond de 535 euro te liggen.
            Importeur in NL (fairlight) kan echter nog niks zeggen, last time I checked, wisten ze nog niet eens wanneer ZIJ ze zouden krijgen...
            afwachten dus! (samen met mij )

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

ZAl\morgen eens aan mijn leverancier vragenb wat ze kosten ! Ze hebben het gezegd maar ben het weer vergeten !
              Zodra ik het weet zal ik het aan jullie doorgeven.

Wat ik wel vreemd vind is dat die duitsers ze al kunnen leveren volgens hun site !!!!

Maar het schijnt dat ze nog niet eens zijn uitgeleverd door Martin zelf !

Als het wel zo was stonden ze ook al op hun site vermeld als nieuwe aanvulling.

Comment

• Controller
                • Apr 2002
                • 745

citaat:Geplaatst door Jasper-Lichtbron

Scannertjes zijn absurt goed voor het geld dat je betaalt... in de nieuwe discotheek hier hangen er 48 (ja, dat is leuk!) in een matrix (oke, wel een gejat idee) maar ik was echt enorm verbaast over de opbrengt van zo'n 150 halogeentje. Tent is niet bepaald klein (1000 man op dansvloer denk ik) maar dat schijnen ze toch heel aardig vol (naast de 550 en 250's die er nog hangen).

Dus niet twijfelen maar kopen wanneer je niet veel meer functionaliteit nodig hebt (want ze zijn wel erg eenvoudig).

Bovenstaande filmpje werkt overigens niet? (van shooters)
                hoi jasper zal even link van het filmpje opzoeken. ben admin op die site dus zal dat straks even posten.

die 48 heeft MJ Sound gehangen.

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

Off topic gechat verwijderd

BACK ON TOPIC!
                  If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Banned
                    Banned
                    • Dec 2003
                    • 951

heb net mijn leverancier gesproken en volgens hun zou de SCX600 450,00 dit is een richtprijs

De SCX700 rond de 650,00 en de EFX500 rond de 350,00 gaan kosten.

Let wel op dat dit geen VASTE prijzen zijn maar richtprijzen !!!!

Eerste leveringen verwachten ze nog dit jaar maar dat kunnen ze niet met garantie zeggen !

Comment

• Baszza91
                      • Oct 2005
                      • 476

citaat:Geplaatst door mephisto

heb net mijn leverancier gesproken en volgens hun zou de SCX600 450,00 dit is een richtprijs

De SCX700 rond de 650,00 en de EFX500 rond de 350,00 gaan kosten.

Let wel op dat dit geen VASTE prijzen zijn maar richtprijzen !!!!

Eerste leveringen verwachten ze nog dit jaar maar dat kunnen ze niet met garantie zeggen !
                      Tegen die tijd dat op de markt zijn (en ik genoeg geld heb om ze te kopen, en als het mag van mijn ouders) denk ik dat ze al stukkie goedkoper zullen zijn. Tog of vergis ik me daarin?

Greetzz
                      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Banned
                        Banned
                        • Dec 2003
                        • 951

denk het niet de prijs is een richtprijs en zal echt niet veel veranderen. Dit is de prijs waarmee ze de markt opkomen.

Zolang er geen definitieve prijs is kan ik niets beloven !

Comment

• Baszza91
                          • Oct 2005
                          • 476

ja dat zou kunnen.
                          maar de meeste producten worden met verloop van tijd goedkoper of meen ik het maar. Tegen die tijd dat ik plusminus 700 a 750 euro heb om een scan en een tafel te kopen (met snoer) dan is ie (scx-600) hoop ik al wat goed koper.

Greetzzz
                          ps ben pas op de helft van de € 700.
                          I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• wout
                            • May 2003
                            • 100

Hallo allemaal. We zijn gisteren nog bij een verdeler geweest hier in de buurt. Hij had jammer genoeg de mania 500 niet opstock maar beweerde wel dat deze scan vaste kleuren had bij zijn gobo's (dus maar 1 wiel met zowel de gobos als de kleuren) nu stel ik mij hier toch vragen bij omdat er duidelijk in de beschrijving staat vermeld dat er een appart gobo/kleurenwiel is en dat voor elke gobo dus elke kleur kan gekozen worden.. Klopt dit, en heeft de verkoper mij verkeerde info gegeven, of vergis ik mij nu hier?
                            Wou dit toch even checken hier op het forum..
                            Alvast bedankt medeforummers
                            The leader knows? Dateq
                            The leader knows, Dateq!

Comment

• dh-showtechnic
                              • Jun 2005
                              • 139

Hallo allemaal
                              didier je bent goed in copy/paste
                              Aan de scx-600 kan ik al komen hoor de richtpijs is tussen de 450 en 500 euro incl. btw
                              Over het gobo/kleuren wiel kunnen we kort zijn.
                              De scx-500 heeft twee verschillende wielen hiervoor!
                              Nieuwe mega drive in show

Comment

• Banned
                                Banned
                                • Dec 2003
                                • 951

dan is jouw verdeler niet erg op de hoogte van deze scan !

http://www.martin.com/product/produc...ct=maniascx500

Hier de link van de scan ! Hier staan alle gegevens van de scan !

Als je verdeler beweert dat de 500 maar 1 wiel met vaste kleur en gobo heeft zou ik een andere dealer gaan zoeken !

Comment

Working...