Heeft iemand ze al in z'n bezit?
Ben namelijk van plan om er 2 aan te schaffen, en wil toch wel graag zien hoe ze het doen naast wat parretjes, dus als iemand foto's heeft...
Posten please
Ben namelijk van plan om er 2 aan te schaffen, en wil toch wel graag zien hoe ze het doen naast wat parretjes, dus als iemand foto's heeft...
Posten please

!
. Ik ben van plan om eerst maar eens te helpen bij een grote drive-in. Ervaring opdoen maar vooral naamsbekendheid. Van mijn kranten wijk koop ik mijn scans en acc. Als ik zelf een show moet geven dan huur ik de parren gewoon hier. Veel goedkoper voor mij. Want ik kan niet en scans en parren doen. Waarrom juist zelf scan en niet parren. Omdat je met de scans zelf (thuis) veel meer progjes thuis kan doen en met de parren niet. Ikzelf vind scan ook veel mooier dan parren. Als het zover is, dan huur ik de parren. Dan kan ik ook aan de groote van het feest zien wat het aantal benodigde parren is. In het begin is voor mijn veel makkelijker. Die statieven waar de parren om moeten te komen nemen zo veel ruimte in op mijn slaapkamer. Oke, hij is wel groot maar.... Mijn kamer is geen opslag plaats. Reden genoeg dus om alleen voor scan te gaan een bij een feest parren te huren.
Comment