citaat:Geplaatst door LJ Gerrit
Krizz,
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het nu met de MaXXyz en jou gaat. Ben je er al vriendjes mee geworden?
Probeer de Case uit je hoofd te zetten (overigens zeer goede lichttafel), en probeer voor jezelf een systeem op te zetten waarmee jij uit de voeten kan.
Als ik je op enige wijze kan helpen moet je me maar even bellen of kom een keer naar Dieka van de Kruusweg te Markelo (Nederland), dan ik je mijn werkwijze demonstreren.
Qua aantallen spots is het niet te vergelijken met de Versuz maar het principe is het zelfde.
Ook bestaat er een mogelijkheid dat ik naar de Versuz kan afreizen, dan kunnen we samen even het e.e.a. bekijken.
Krizz,
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het nu met de MaXXyz en jou gaat. Ben je er al vriendjes mee geworden?
Probeer de Case uit je hoofd te zetten (overigens zeer goede lichttafel), en probeer voor jezelf een systeem op te zetten waarmee jij uit de voeten kan.
Als ik je op enige wijze kan helpen moet je me maar even bellen of kom een keer naar Dieka van de Kruusweg te Markelo (Nederland), dan ik je mijn werkwijze demonstreren.
Qua aantallen spots is het niet te vergelijken met de Versuz maar het principe is het zelfde.
Ook bestaat er een mogelijkheid dat ik naar de Versuz kan afreizen, dan kunnen we samen even het e.e.a. bekijken.
Bedankt voor je aangeboden hulp, maar tussen mij en de Maxxyz is het uiteindelijk niet goed gekomen.
Ik vind het qua filosofie best wel een ok tafel, maar toch niet helemaal door de softwareproblemen en ik haat die flashtoetsen. Ik weet het, iedere tafel moet inslijten en dat was ook geen probleem. Ik ben Hog gewoon en MA ken ik ook, het heeft allemaal een beetje van elkaar weg. We hebben het 6 weken geprobeerd en R&D heeft er werkelijk alles aangedaan om het ons naar ons zin te maken, maar het klikt niet. Niks aan te doen.
We krijgen binnen een week of 2 een MagicQ300 van Chamsys om te testen. Daar ben ik ook heel benieuwd naar. En als dat niet gaat dan moeten we toch naar Hog toe (II of III).
Ik laat wel iets weten!
Comment