Versuz

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jo vaes
    • Jul 2002
    • 221

Redelijk oude foto's?
    We hebben die foto's vorige week gemaakt, toen we daar een fou party zijn gaan afbreken. Meer recentere foto's zijn er volgens mij niet
    Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• CyberNBD
      • Aug 2000
      • 1318

Wilde net zeggen.. die foto's zijn waarschijnlijk de recentste die er bestaan Zelf gemaakt.
      Rechts van de deur zitten overigens wel een hoop gaten waarvan in een paar digitale metertjes inderdaad..
      CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• gunnie
        • Dec 2004
        • 11

citaat:Geplaatst door Lighting

kan de getallen niet exact bevestigen nog ontkennen en kan ook niet anders als je gelijk geven,een droom om er te hebben mogen werken, het is een effect discotheek zoals er na mijn mening nooit meer een gebouwd gaat worden, simpelweg om dat het legaal niet rendabel is.
        zo stond het vroeger toch op de site
        keek altijd men ogen uit als ik er vroeger kwam

Comment

• Lighting
          • Sep 2004
          • 209

citaat:Geplaatst door CyberNBD

Wilde net zeggen.. die foto's zijn waarschijnlijk de recentste die er bestaan Zelf gemaakt.
          Rechts van de deur zitten overigens wel een hoop gaten waarvan in een paar digitale metertjes inderdaad..
          Ik zei dit omdat dit foto's zijn van de oude stroom meters die in de tijd dat ik in de zillion stond al niet meer actief waren vandaar.
          Maar de vraag blijft zijn er nog foto's van de zillion (licht lichtregie etc etc)of dit nu oude of nieuwe foto's zijn vind ik niet zo heel belangerijk zou wel graag een datum erbij hebben waarop de foto's gemaakt zijn
          LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Krizz
            • Dec 2003
            • 35

Ik ben Chris en doe samen met Sascha het licht in Versuz (om en om, niet te gelijk) en vroeger stonden we ook een tijd samen in Zillion en later idd een tijdje ik met Nils en Jurgen. Ik browse af en toe door dit forum en kwam dit onderwerp tegen.

Ik ben geen techneut, maar ik zal proberen wat duidelijkheid te brengen in alles.
            Zal beginnen met Zillion van vroeger. Die zaak liep idd op 3 grote Atlas Copco generatoren, die 400 Amp per stuk leverden. Ze konden een minuut of 2 pieken aan van 500 en een beetje, maar dat moest je niet te lang doen want anders klapten ze uit synchronisatie en dan moest je heel hard gaan rennen om op tijd bij die dingen te zijn en ze terug in sync te zetten. Leuk was dat op volle zaterdagen.
            Waarom de stroom niet van de straat kwam, was geloof ik iets dat te maken had met de pieken die die 8 light blinders en strobes en zo trokken.

De zekeringen kasten waren niet echt centraal je moest dan ook heel de zaak door om de boel op te starten. Bij mekaar was je daar op een zaterdag met 2 man 45 min mee bezig. Dit van de eerste zekering totdat je licht en tafel helemaal loopt.

In Versuz werken we idd nog steeds met een Case Pro 1+, dit overigens zwaar tegen onze zin, want die tafel is echt niet fijn om zo'n grote rig mee aan te sturen. Met wat geluk zijn er verbeteringen in zicht. Meer kan ik daar op dit moment nog niet over zeggen...

Hier komt de stroom wel gewoon van straat, zij het dat we zo'n eigen elektriciteits hoogspannings kast buiten hebben. En daar hebben we tot nu te altijd genoeg aan gehad :-)

Poelmans, Jim is zo'n beetje vriend aan huis hier en dat merk je dan ook wel Bovendien heeft hij ook al wel eens ingevallen voor ons.

Ik vind een laser ook wel leuk, maar dan moettie wel het vermogen hebben wat ik nodig heb in deze zaak. Minstens 10 watt full colour. Maar voor die paar keer dat je dat ding gebruikt op een avond (het moet immers een beetje speciaal blijven) vindt ik dat veel geld.
            Dan heb ik idd liever een andere tafel en eventueel wat vari*lite of Highend speelgoed voor op het podium.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Chris

Comment

• tuurKE
              • Jan 2005
              • 252

hey,

heb dit weekend zo'n kleine 100 ledtubes gehangen in de Versuz. Geeft leuk effect!!! Maar de Case staat er nog steeds, ondanks de pogingen van afgelopen zaterdag. De Maxxyz kregen ze niet tegoei aant draaien, waarom weet ik ook niet. De R&B is ook netjes, met het bewegend plafond!! Jammer dat ik geen foto's heb kunnen maken.

Greetz Tuur
              Maar wij hebben.......
              .......chamsys!!

Comment

• LichtNichtje
                • Nov 2004
                • 220

Hahaha, gaan ze een Maxxyz in de Versuz zetten? Is dit geen theatertafel? Volgens mij is de Versuz niet echt een theater. Maja, geld teveel zeker...

Zal eens in t weekend gaan kijken naar de LedTubkes

Comment

• LichtNichtje
                  • Nov 2004
                  • 220

citaat:Geplaatst door Krizz
                  In Versuz werken we idd nog steeds met een Case Pro 1+, dit overigens zwaar tegen onze zin, want die tafel is echt niet fijn om zo'n grote rig mee aan te sturen. Met wat geluk zijn er verbeteringen in zicht. Meer kan ik daar op dit moment nog niet over zeggen...
                  Waarom ben je ontevreden over deze tafel? Te weinig kanalen? Of gewoon gebruiks(on)gemak?? Vele fuiven/dancings draaien volgens dat ik gezien heb nog altijd met Case...

Comment

• LND
                    • Jan 2004
                    • 100

Maxxyz ? Een theatertafel ?

Dit is pas nieuws ...

Comment

• Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

Goed, er is wel een theater waar een Maxxyz staat natuurlijk Amersfoort of Apeldoorn dat ben ik even kwijt, maar Maxxyz is redelijk allround te noemen lijkt me! Zeker geen specifieke theatertafel tenminste, dan ben je nog altijd beter af met Compulite.

Comment

• jo vaes
                        • Jul 2002
                        • 221

Ik vind de case ideaal voor fuiven/discotheken, maar je moet er ook tegoei mee kunnen werken... Ik begrijp niet wrm je voor een discotheek een hog/maxxyz wilt. Een hog is een heel fijne tafel, voor concerten, als je weet wat er komt. Maarja, wie wil nu niet 'state of the art' 'speelgoed'??

Comment

• Rookie
                          • Nov 2004
                          • 104

Hoi,

Ik kom bijna iedere week in de Versuz en ik vind het nog steeds een geweldige lichtshow! De verjaardag van de Versuz is me ook niet onopgemerkt voorbij gegaan, knappe show!(Had ik maar eens de kans gehad om vroeger naar de zillion geweest te zijn dan )

Maar ik heb een vraag die "case" wordt die door de LJ(chris,...) geprogrammeerd of is dit iemand anders? En haalt je dan als LJ er gewoon een geweldige lichtshow uit?

greetz
                          Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• jo vaes
                            • Jul 2002
                            • 221

Normaal doet een LJ alles (proggen+operaten), maar hoe dit in de versuz zit weet ik niet.

Greetz Jo

Comment

• tuurKE
                              • Jan 2005
                              • 252

citaat:Geplaatst door Rookie

Hoi,

Maar ik heb een vraag die "case" wordt die door de LJ(chris,...) geprogrammeerd of is dit iemand anders? En haalt je dan als LJ er gewoon een geweldige lichtshow uit?

greetz
                              Hey rookey,

Shows in versuz zijn het werk van de twee vaste techniekers Chris en Sasha.

Greetz Tuur
                              Maar wij hebben.......
                              .......chamsys!!

Comment

• STim
                                • Dec 2003
                                • 55

Nice gedaan met de ledtubes Tuurke Jammer dat ze niet zoveel gebruikt worden! (als ik daar ben tenminste) Heb jij ook die lollige camera's op de wc's gehangen?

Comment

Working...