Versuz

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lightj.
    • Jan 2005
    • 28

En de zekeringskast is al helemaal tegek: elke avond ee kast van 1x2m alle zekeringen manueel opzetten! Contactors kennen ze daar precies nog nie [8D]
    [/quote]

oke de kast is 1 bij 2 meter maar alles is wel appart afgezekerd
    er staan zelfs zekeringen tussen de dimmers en de blinders en de pars
    en dan liggen er nog een stuk of 4 zekerings kasten op de construstie

dus kortom gezegd alles is er dubbel afgezekerd
    en hoe had meneer gedacht die bol (2m) hier binne te krijgen

Comment

• Poelmans
      • Feb 2004
      • 804

en zo moet het ook, anders valt heel je lichtshow af als je ergens teveel trekt de contactors was ook een grapje

Kvon het gewoon cool om te zien dat die kerel een uurtje in de weer was om de hele show aan te zetten!

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

vraag me af hoe lang ze vroeger in de zillion dan wel niet bezig waren om alles op te zetten, daar heb je namelijk kamertjes vol met van die kasten.....

mvg
        ronny
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• lightj.
          • Jan 2005
          • 28

in de zillion had als ik goed heb een kamer waar alles werdt op gestart en ze is inderdaad niet klien geweest.
          en hoe had meneer gedacht die bol (2m) hier binne te krijgen

Comment

• Lighting
            • Sep 2004
            • 209

In de zillion was achter de lightjockey booth een zekeringkast alles op automaten 4x 200Kva(+/-300A per fase per diesel) Aggregaten opstarten van de zillion voor opening 25 min. Daarnaast werden de hele avond zekeringen op en afgezet om aan de stroomvraag te kunnen voldoen de zillion maximaal laten draaien op een moment was niet mogelijk bij maximale belasting vroeg de zillion ruim 1600 A per fase dit was alleen mogelijk als alle diesels in overdrive liepen dit was maximaal 30 sec vol te houden
            LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Poelmans
              • Feb 2004
              • 804

ik wist dat op een normale fuif de full on op de meeste conventionele consoles hetzelfde deed als de 'test'knop van de aardwachter, maar dit zijn gewoon proborties om achterover te vallen

Comment

• LJ Chris
                • Jul 2002
                • 477

citaat:Geplaatst door Lighting

In de zillion was achter de lightjockey booth een zekeringkast alles op automaten 4x 200Kva(+/-300A per fase per diesel) Aggregaten opstarten van de zillion voor opening 25 min. Daarnaast werden de hele avond zekeringen op en afgezet om aan de stroomvraag te kunnen voldoen de zillion maximaal laten draaien op een moment was niet mogelijk bij maximale belasting vroeg de zillion ruim 1600 A per fase dit was alleen mogelijk als alle diesels in overdrive liepen dit was maximaal 30 sec vol te houden
                4fasig net? [?]
                Als ik het schijnbaar vermogen van 4*200kVA uittel naar een actief vermogen met een gemiddelde arbeidsfactor van 0.7 dan kom ik op 128,8MW uit, lijkt me dan toch sterk dat je dan niet alle apparaten kunt laten draaien..

Greetz Chris
                Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• Poelmans
                  • Feb 2004
                  • 804

ze bedoelen misschien 4 generators van 200kVA?

Comment

• CyberNBD
                    • Aug 2000
                    • 1318

3 Fasig net idd.. alleen wel 4 voedingen (alhoewel ik dacht dat er maar 3 aggregaten stonden).
                    Heb zelfs wat fotootjes:
                    Zekeringetjes....:

Beetje stroom:

En nog meer zekeringetjes:

Nog meer...

En alles in de gaten houden natuurlijk:

CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• FiëstaLj
                      • Oct 2000
                      • 2068

Mis alleen de foto van de kast met dmx splitters, demuxen, mergers, relaisprintjes, etc. nog tom
                      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• CyberNBD
                        • Aug 2000
                        • 1318

Zoals u wenst

Is kastje wat onderaan op http://www.licht-verhuur.nl/div/zill...pg te zien is.
                        CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• ronny
                          • Dec 2002
                          • 2138

citaat:alhoewel ik dacht dat er maar 3 aggregaten stonden
                          yup dat dacht ik ook, die 4de voeding zal het vaste net zijn wat ze van stad antwerpen binnen krijgen.

De reden waarom daar alles op agregaten draaide was omdat ze gewoon nergens anders zo een grote stroombron vandaag konden halen, heb ik me laten vertellen toen ik eens in de zillion was....

mvg
                          ronny
                          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Lighting
                            • Sep 2004
                            • 209

[quote]Geplaatst door LJ Chris

4fasig net? [?]
                            Als ik het schijnbaar vermogen van 4*200kVA uittel naar een actief vermogen met een gemiddelde arbeidsfactor van 0.7 dan kom ik op 128,8MW uit, lijkt me dan toch sterk dat je dan niet alle apparaten kunt laten draaien..

vier aggregaten van elk 200 kva drie die draaide op de "standaard"avonden en de vierde die stond buiten voor specials extra lasers etc etc
                            daarnaast was er nog een voeding van de stad antwerpen maar geloof niet dat de zillion daar op kon draaien ik heb het nog niet meegemaakt in ieder geval

Greetz Lighting
                            LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Lighting
                              • Sep 2004
                              • 209

cyberNBD het zijn wel redelijk oude foto's vooral die om alles in de gaten te houden rechts van dat paneel zat de doorgang naar de zekeringkasten daarnaast zaten de nieeuwe amp meters

Comment

• Poelmans
                                • Feb 2004
                                • 804

citaat:Geplaatst door ronny
                                De reden waarom daar alles op agregaten draaide was omdat ze gewoon nergens anders zo een grote stroombron vandaag konden halen, heb ik me laten vertellen toen ik eens in de zillion was....
                                dat klopt min of meer:
                                Hoe het in antwerpen precies zit weet ik niet, maar in Limburg zit de vork zo aan de steel: Wil je meer dan 3x63A binnekrijgen dan moet je zelf een onderstation bekostigen, waarvan interelectra gratis gebuik van mag maken om verder elektriciteit te verdelen naar andere klanten.

3x63 ampere is helemaal niet veel: als onze pa de lampen van z'n showroom aandoet zit die al op het randje! (wel even bijzeggen dat de bijbehorende lampen in de bureaus, PCs, en al de rimram ook aanstaat!) Zowat elke discotheek staat dus voor de keuze: onderstation laten bouwen, of agregaten plaatsen.

Comment

Working...