Time-out Gemert

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @ndrew
    • Jun 2005
    • 220

t mag wat kosten
    <laat het maar draaien>

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

blijkbaar, als je al geld hebt voor 2 maal GrandMA Full-size...
      Hebben discotheken het dan zo goed te doen bij onze noorderburen? In Belgiƫ begint het discotheekbezoek wat af te nemen, heb ik gehoord van een eigenaar....
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

Investeren is overleven he...alle kleinere tenten draaien slecht, en alleen de tenten die innoveren blijven draaien...zie bijv. Highstreet, bezoek loopt daar als overal wat terug, maar ze knallen wel een sloot technobeams en een halve nieuwe PA in de main room, na 2 jaar geleden een complete zaal geopend te hebben naast de main room..op dit moment door een goede visie en het investeren de enige tent die nog 3 dagen open is in de noorderkempen.

Comment

• Lazy
          • Sep 2003
          • 294

Originally posted by R. den Ridder
          een halve nieuwe PA in de main room, .
          Dat werd eens tijd dat die oude SA kasten vervangen werden. Ik weet niet of het geluid al met de kerst vernieuwd was maar ik vond het zwaar beroerd klinken... Met name als je net buiten de dansvloer stond. Gigantisch veel laag en te weinig hoog... Midden op de dansvloer weet ik niet want het was zo druk dat ik niet veel verder dan de bar gekomen ben!!!

Comment

• R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

juist...ik en velen hadden het er met kerst juist over dat de E24 kasten een een waardige vervanger voor de blueboxen waren...vond het geluid er eindelijk na 10 jaar lekker klinken..... toch iets moois he..dat subjectieve van geluid..

Comment

• Lighting
              • Sep 2004
              • 209

Originally posted by driesmees
              blijkbaar, als je al geld hebt voor 2 maal GrandMA Full-size...
              Hebben discotheken het dan zo goed te doen bij onze noorderburen? In Belgiƫ begint het discotheekbezoek wat af te nemen, heb ik gehoord van een eigenaar....
              we hebben het vanaf de kerst al heel erg druk(en darrvoor ook helemaal niks te klagen) dus van slappe tijden niks te merken en ja als je in zo'n discotheek staat is daar dus geld voor. het is natuurlijk ook een investering die zich terug verdient ,gratis 3d software waardoor je kunt progge zonder de lampen te strarten met een hot waar al 60 koppen hangen loont dit de moeite om maar niet over een sub te beginnen waar +350 koppen hangen

met vriendelijke groet

Nils Berens Time Out Grand MA Operator
              LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Sjƶrske
                • Jun 2003
                • 55

Ik ben gisteren in de time out geweest en ik moet zeggen dat het er erg gelikt uit ziet. De spin is inderdaad erg snel en met de scan wall worden al erg leuke dingen gedaan. Ik moet alleen zeggen dat er wel erg veel rook werd gebruikt. Je zag af en toe bijna niks, maar dat kan ook met de muziekstijl te maken hebben. Hardstyle is toch niet zo mijn ding. Is in die zaal altijd dezelfde muziekstijl of veranderd dit elke avond?

Groeten,

Sjors

Comment

• Lighting
                  • Sep 2004
                  • 209

Originally posted by Sjƶrske
                  Ik ben gisteren in de time out geweest en ik moet zeggen dat het er erg gelikt uit ziet. De spin is inderdaad erg snel en met de scan wall worden al erg leuke dingen gedaan. Ik moet alleen zeggen dat er wel erg veel rook werd gebruikt. Je zag af en toe bijna niks, maar dat kan ook met de muziekstijl te maken hebben. Hardstyle is toch niet zo mijn ding. Is in die zaal altijd dezelfde muziekstijl of veranderd dit elke avond?

Groeten,

Sjors
                  die verandert geregeld maar de hoofdmoot zal toch wel de hardere stijlen zijn maar bv. eind jan ron vd beuken dus ook andere stijlen komen aan bod

@smoke:ben nog op mijn hazers aan het w88 de rook van boven is bedoeld als effect en dat doet het zo te horen, maar dat mag dan ook wel als je 4x 1.5kw smokemachines op 200 m2 hangt!!!!

@speed spin:wat jij gezien hebt is nog niet de helft mail speed 45% panels speed 50% niet dat het sneller moet maar het kan wel

thx 4 the compliment

met vriendelijke groet,

Nils Berens

Time out Grand MA Operator
                  Last edited by Lighting; 09-01-06, 20:01.
                  LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• rene.derksen
                    • Feb 2004
                    • 649

Die scans telt 108 lampen, zelf geteld En volgens mij allemaal apart dmx adres, aangezien het een matrix is. Maargoed. En in gemert een treinstation dat zie ik gelukkig nog niet gebeuren Vindt het wel een mooi dorpje lekker rustig over het algemeen

Maarrem Time out, misschien dat ik dit weekend nog is langs kom. Wat staat er zoal nog op het verlanglijstje wat nog erbij komt?!

Ik zou het wel mooi vinden om daar is een keer gewoon te mogen spelen (hint, hint )
                    Licht is altijd zwaar.

Comment

• axs
                      Moderator
                      • Jun 2002
                      • 2687

Topic terug geopend...

Maar dit topic zal zeer streng gemoderated worden!
                      Postings zonder inhoud, welles-nietes spelletjes of het dan al of niet een kopie is van de zillion/cocorico/... gaan allemaal zonder verwitting de prullenbak in.

Dank voor het begrip
                      Last edited by axs; 16-01-06, 22:06.
                      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Ws Soundexpresse
                        • Jun 2001
                        • 1007

Heys,
                        Is het misschien mogelijk om een foto te zien waar gewoon het werklicht aan is? Dit lijkt mij persoonlijk ook heel interessant. Verder ziet het er super uit daar!
                        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Lighting
                          • Sep 2004
                          • 209

die foto met al die witte bundels is met het werklicht aan......zal komend weekend eens kijken of ik dat geregeld krijg

Nils Berens
                          Grand MA operator

Comment

• rene.derksen
                            • Feb 2004
                            • 649

Als we toch bezig zijn met vragen naar foto's zou ik wel fotos van de bouw van de zaal willen zien. Want daar is een hoop gebeurd al die bekabeling, ik zag dat de truss ook terplekke is gelast enz. Zijn daar foto's van?!
                            Licht is altijd zwaar.

Comment

• Bruder
                              • Jan 2006
                              • 3

draadloos?

Was nogal onder de indruk van de lichtinstallatie in de nieuwe zaal in time-out! Complimenten!!

Na wat geneus op internet kwam ik per toeval in dit forum terecht en nu vroeg ik met het volgende af:
                              Worden de signalen van de mengtafel via draadloos ethernet verzonden naar de spin en wordt vanaf daar alles via dmx verder gestuurd? Of wordt iedere lamp draadloos aangestuurd? als dit al kan?!? Met mijn redelijk technische hts achtergrond weet ik dat je bijvoordbeeld 230 volt gemakkelijk met een sleepcontact kunt overbrengen, maar dmx lijkt me daar al minder geschikt voor?!?
                              (echter, 9 jaar geleden in de Zillion...bestond er toen al draadloos LAN?)
                              En ik neem aan dat alle bewegingen van de trussen met hydromotoren gebeurd? Worden die dan ook via de mengtafel via dmx aangestuurd, of is dit een apart systeem wat dit regelt?

Grtz Ruud, een leek op lichtgebied

Comment

• rene.derksen
                                • Feb 2004
                                • 649

Volgens mij kan die spin maar een X aantal keer links om, evenals rechtsom, dus denk dat het gewoon "hard" is bekabeld. Moeten een beetje flexibele kabels wel tegen kunnen als die gewoon door het hard van de spin gaan.

Gister was ik ook van plan te gaan nadat ik klaar was in de eendracht, helaas zat het vol
                                Licht is altijd zwaar.

Comment

Working...