Time-out Gemert

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Heey Sander !; natuurlijk man, bel me snel en kom langs !

grandMA is meer lievelingsspeeltje, Nils en ik hebben allebei al een liefje dat veel hendiger/leuker is, dan een apparaat Efteling spullen staan zeker niet in Time-Out, en welke van de twee grandMA's bedoel je ?

grtz Arvid
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

kunnen die poten nou ook zakken of niet?!
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• Lighting
        • Sep 2004
        • 209

citaat:Geplaatst door René.D
        kunnen die poten nou ook zakken of niet?!
        ja die poten kunnen ook zakken alleen moeten de zuigers nog geinstalleerd worden, maar zo bieden we elke week weer wat nieuws.

Nils Berens
        Time Out Grand MA operator
        LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• rene.derksen
          • Feb 2004
          • 649

Gisteren weer eens wezen kijken. Ik hoef geloof ik niet te zeggen dat het weer mooi was. Wel vindt ik die muur van ventilators wel heel vet met dat confetti systeem ervoor. Verder viel me nog op dat van elke blinder maar de helft gewerkt heeft. Zal denk ik komende tijd nog wel aangesloten worden?

Verder viel me nog op dat er wat kroonsteentjes gebruikt werden voor de 230 van de 575 scans aan de buitenring, waarbij de aarde afgeknipt is. Ben zelf geen electricien, maar meestal wordt er vrij negatief op dat soort werk gereageerd. Hoe zit dat in dit geval? of is het iets tijdelijks.

Enne, zou iemand misschien nog wat leuke cijfers kunnen noemen Zoals stroomverbruik, diverse belastingen, massa's en dat soort leuke cijfers Die zullen allemaal ongetwijfeld hoog zijn.
          Last edited by rene.derksen; 02-01-06, 13:11.
          Licht is altijd zwaar.

Comment

• masterblaster

Ja ziet er zeker vet uit jammer alleen dat ik zo'n end weg woon en dat ik geen eigen vervoer heb anders had ik het zeker komen aanschouwen.

Trouwens vraagje hoe oud zijn jullie want ik ben op het moment nog 17 maar kan al wel op een pearl een hog en ook al een beetje op grand ma werken.
            Enige probleem is niemand laat een 17 jarige achter een tafel staan en dat is frustrerend.
            Zo kan ik natuurlijk nooit mijn skills ontwikkelen.
            Wil namelijk wel eens weten hoe lang ik nog heb om op mijn positie als operator te komen.

Want eerlijk is eerlijk ik zie zowel in discotheken alswel evenementen nooit een ouwe zak achter zo'n tafel staan.

In ieder geval mijn complimenten, en zodra ik mijn reibewijs heb zal ik wel een keer komen kijken.

greetz,

Comment

• pepijn de hoop
              • Jan 2006
              • 1

Originally posted by masterblaster
              Trouwens vraagje hoe oud zijn jullie want ik ben op het moment nog 17 maar kan al wel op een pearl een hog en ook al een beetje op grand ma werken.
              Enige probleem is niemand laat een 17 jarige achter een tafel staan en dat is frustrerend.
              Wil namelijk wel eens weten hoe lang ik nog heb om op mijn positie als operator te komen.

Want eerlijk is eerlijk ik zie zowel in discotheken alswel evenementen nooit een ouwe zak achter zo'n tafel staan.
              Ik ben zelf net 2,5 uur 18 en sta nu een klein jaar agter de pearl van plaza di christo(apeldoorn)
              Ik denk dat het meer geluk is en mensen die je kennen en aan bevelen.
              Zo ben ik er ook terecht gekomen.
              maar je zal natuurlijk altijd kunnen soliciteren bij de dichtsbijzijnde discotheek...
              probleem echter als 17 jarige mag je oficeel geen nacht uren draaien.. en bovendien meeste discotheken zijn zelf 18 + en laten onder de 18 niemand binen dus ook jou niet...
              Het is in elk geval geluk wat je moet hebben en gevoel voor de muziek anders zul je nooit zover komen, een tafel kennen is wat anders dan lightjockey zijn..

Comment

• masterblaster

Originally posted by pepijn de hoop
                Ik ben zelf net 2,5 uur 18 en sta nu een klein jaar agter de pearl van plaza di christo(apeldoorn)
                Ik denk dat het meer geluk is en mensen die je kennen en aan bevelen.
                Zo ben ik er ook terecht gekomen.
                maar je zal natuurlijk altijd kunnen soliciteren bij de dichtsbijzijnde discotheek...
                probleem echter als 17 jarige mag je oficeel geen nacht uren draaien.. en bovendien meeste discotheken zijn zelf 18 + en laten onder de 18 niemand binen dus ook jou niet...
                Het is in elk geval geluk wat je moet hebben en gevoel voor de muziek anders zul je nooit zover komen, een tafel kennen is wat anders dan lightjockey zijn..
                Dat snap ik allemaal wel maar zal toch wel eerst een paar keer moeten kunnen oefenen want je bent niet per direct een goede light jockey dat kan gewoon simpelweg niet, en dat van die nacht uren en niet binnenkomen zal denk ik wel meevallen want ik ben toch al in veel verschillende clubs geweest ook al verschillende waar je 21 voor moest wezen en daar kwam ik zonder problemen binnen.

En dat van de wetgeving zou ik niet weten maar toch werk ik vaak door tot in de late kleine uurtjes.

Maar iig bedankt

Comment

• Lighting
                  • Sep 2004
                  • 209

Originally posted by René.D
                  Gisteren weer eens wezen kijken. Ik hoef geloof ik niet te zeggen dat het weer mooi was. Wel vindt ik die muur van ventilators wel heel vet met dat confetti systeem ervoor. Verder viel me nog op dat van elke blinder maar de helft gewerkt heeft. Zal denk ik komende tijd nog wel aangesloten worden?

Enne, zou iemand misschien nog wat leuke cijfers kunnen noemen Zoals stroomverbruik, diverse belastingen, massa's en dat soort leuke cijfers Die zullen allemaal ongetwijfeld hoog zijn.
                  de fans zijn inderdaad erg vet dimmer city heeft nu 80 channels en nog 100 te kort vandaar dat nog niet alle dimmers zijn aangesloten

+350 moving
                  100 colors
                  350 amp per phase
                  23 ton totaal gewicht

Ik zie je snel weer

Nils Berens Time Out Grand MA Operator
                  Last edited by Lighting; 02-01-06, 14:46.
                  LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• rene.derksen
                    • Feb 2004
                    • 649

En dat van die kroonsteentjes?:

Verder viel me nog op dat er wat kroonsteentjes gebruikt werden voor de 230 van de 575 scans aan de buitenring, waarbij de aarde afgeknipt is. Ben zelf geen electricien, maar meestal wordt er vrij negatief op dat soort werk gereageerd. Hoe zit dat in dit geval? of is het iets tijdelijks?
                    Licht is altijd zwaar.

Comment

• Lighting
                      • Sep 2004
                      • 209

Originally posted by rene.derksen
                      En dat van die kroonsteentjes?:

Verder viel me nog op dat er wat kroonsteentjes gebruikt werden voor de 230 van de 575 scans aan de buitenring, waarbij de aarde afgeknipt is. Ben zelf geen electricien, maar meestal wordt er vrij negatief op dat soort werk gereageerd. Hoe zit dat in dit geval? of is het iets tijdelijks?
                      Ik heb vandaag even kontant gehad met de tech(ik ben zelf ook geen electricien) en volgens hem is de constructie centraal geaard dit is gedaan om in de kabel goot van de armen ruimte te besparen het was niet mogelijk om dit aantal lampen allemaal van een aarding te voorzien.(er ligt 15km kabel totaal)kan me voorstellen dat dan die aardingskabels erg veel uitmaken daarnaast is dit volledig volgens de voorschriften ik moest hier even kontakt voor opnemen ik wist het zelf ook niet vandaar het verlate antwoord

hoop verder dat je genoten hebt,

met vriendelijke groet

Nils A Berens

Time Out Grand MA operator

Comment

• Lighting
                        • Sep 2004
                        • 209

Originally posted by masterblaster
                        Ja ziet er zeker vet uit jammer alleen dat ik zo'n end weg woon en dat ik geen eigen vervoer heb anders had ik het zeker komen aanschouwen.

Zo kan ik natuurlijk nooit mijn skills ontwikkelen.

In ieder geval mijn complimenten, en zodra ik mijn reibewijs heb zal ik wel een keer komen kijken.

greetz,
                        denk niet dat je leeftijd een probleem is als er iemand aangenomen word in time out is leeftijd een onderdeel maar zeker niet de hoofddeel hoe iemand achter een desk staat en wat hij daar laat zien is veel belangerijker hoelang je nodig hebt,ligt aan het feit hoever je bent en waar je wil komen ik ken persoonlijk een aantal jongens die niet heel veel ouder zijn als jij en het al erg ver geschopt hebben in de " lichtwereld"
                        ik ben zelf 31

met vriendelijke groet

Nils Berens

Time Out Grand MA Operator

Comment

• masterblaster

oo joh 31 dan heb ik nog even de tijd.
                          Maar goed ik ken eerlijk gezegd ook niemand in het discotheken circuit.
                          En om nou te gaan solliciteren bij AMIGOS in dordrecht zie ook niet helemaal zitten.
                          Ben eerlijk gezegd ook meer naam aan het opbouwen in de evenementen wereld.
                          Maar het lijkt me gewoon heel leuk werk.
                          vooral bij discotheken die alleen in het weekend open zijn dan kan je de rest van de week weer lekker nieuwe dingen uitproberen met je apparatuur klunzen

Comment

• rene.derksen
                            • Feb 2004
                            • 649

@ Lighting,

Maakt niet uit dat het antwoord "verlaat" is, had het zelf nog nooit eerder gezien, en meestal word er nogal schrikkerig over gedaan, omdat zoiets gevaar zou kunnen opleveren. Maargoed allang bedankt voor het navragen En ik zal is kijken wanneer ik weer eens lang kan komen. Wellicht een keer overdag?
                            Licht is altijd zwaar.

Comment

• johannesV
                              • Dec 2005
                              • 38

***** WAT een bak licht, kmoet daar toch eens een kijkje gaan nemen denk ik!

Comment

• AJB
                                • Jul 2003
                                • 2289

Joh Masterblaster,

Leeftijd is niet zozeer belangrijk, ervaring wel. Als je nog geen enkele kennis hebt, is een zaal als de Sub niet bepaald een "opstap" locatie. Je zult echt moeten beginnen in je plaatselijke disco, met 4 scans en wat parren. Niets mis mee ! Zo zijn we allemaal binnen ons eigen gebied ooit begon op klein schaal (ik zelf bij een PA bedrijf helpen boxen slepen )...(voor de mensen die me kennen; ik sta er zelf ook nog steeds verbaasd van )
                                Last edited by AJB; 03-01-06, 21:17.
                                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                                ------------------------------------------------
                                Arvid Buit
                                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...