citaat:Geplaatst door mephisto
hoezo slechte ogen het lijkt verdommes sprekend op het oude interieur van Zillion.
bij de openbare verkoop is de hele constructie verkocht.
weet slleen niet aan wie !
Nu ik dit zag ging er een lampje branden, vandaar.
Ziet er inderdaad netjes uit hoor maar zo nieuw is die constructie niet gewoon een kopie van zillion !
Dus erg origineel is het niet !
Maar ziet er wel goed uit dat vondt ik ook van de zillion.
Je krijgt toch weer die nostalgie terug van die tijd !
Weet Verstreaten hiervan het is toch immers zijn idee ?
hoezo slechte ogen het lijkt verdommes sprekend op het oude interieur van Zillion.
bij de openbare verkoop is de hele constructie verkocht.
weet slleen niet aan wie !
Nu ik dit zag ging er een lampje branden, vandaar.
Ziet er inderdaad netjes uit hoor maar zo nieuw is die constructie niet gewoon een kopie van zillion !
Dus erg origineel is het niet !
Maar ziet er wel goed uit dat vondt ik ook van de zillion.
Je krijgt toch weer die nostalgie terug van die tijd !
Weet Verstreaten hiervan het is toch immers zijn idee ?
het is niet de oude constructie van de zillion maar wel een gelijke in een aantal opzichten het basis ontwerp is hetzelfde echter niet gemaakt nog bedacht nog ontworpen door frank verstreaten dit design ligt volledig bij een licht technisch instalatie en ontwikkelings buro uit het buitenland daarnaast is het zo dat het interieur in geen enkel opzicht met uitzondering van de spin en matrix lijkt op de zillion
ik vind en vond dat je de orginaliteit niet zou moeten zoeken in de constructie maar in het licht design het ontwerp van de spin qua licht lijkt niet op dat van de zillion met als enig raakvlak dat er erg veel licht in verwerkt is
ik heb dit dan ook erg zorgvuldig ontworpen.
de installatie uit de zillion is verkocht aan een discotheek uit spanje die inmiddels failliet is en die spin ligt op de schroothoop
maar zoals arvid al gezegd heeft never change a winning team (of dit zo is zal de toekomst uitwijzen)
met vriendelijke groet
Nils Berens
Lighting operator time out gemert
Comment