Time-out Gemert

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lighting
    • Sep 2004
    • 209

citaat:Geplaatst door mephisto

hoezo slechte ogen het lijkt verdommes sprekend op het oude interieur van Zillion.

bij de openbare verkoop is de hele constructie verkocht.

weet slleen niet aan wie !

Nu ik dit zag ging er een lampje branden, vandaar.

Ziet er inderdaad netjes uit hoor maar zo nieuw is die constructie niet gewoon een kopie van zillion !

Dus erg origineel is het niet !

Maar ziet er wel goed uit dat vondt ik ook van de zillion.

Je krijgt toch weer die nostalgie terug van die tijd !

Weet Verstreaten hiervan het is toch immers zijn idee ?

als oud lj van de zillion:

het is niet de oude constructie van de zillion maar wel een gelijke in een aantal opzichten het basis ontwerp is hetzelfde echter niet gemaakt nog bedacht nog ontworpen door frank verstreaten dit design ligt volledig bij een licht technisch instalatie en ontwikkelings buro uit het buitenland daarnaast is het zo dat het interieur in geen enkel opzicht met uitzondering van de spin en matrix lijkt op de zillion
    ik vind en vond dat je de orginaliteit niet zou moeten zoeken in de constructie maar in het licht design het ontwerp van de spin qua licht lijkt niet op dat van de zillion met als enig raakvlak dat er erg veel licht in verwerkt is
    ik heb dit dan ook erg zorgvuldig ontworpen.

de installatie uit de zillion is verkocht aan een discotheek uit spanje die inmiddels failliet is en die spin ligt op de schroothoop

maar zoals arvid al gezegd heeft never change a winning team (of dit zo is zal de toekomst uitwijzen)

met vriendelijke groet

Nils Berens
    Lighting operator time out gemert
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• tuurKE
      • Jan 2005
      • 252

citaat:Geplaatst door ronny

om nu te zeggen dat het niet het ontwerp van de zillion is, is ook weer feiten ontkennen. ondanks de minimale verschillen is dit gewoon de zillion opnieuw, punt uit!

Weet nu echt niet wat je zo echt verschillend er aan vind?

mvg
      ronny
      Zillion hing vol Martin, hier hangt vooral Robe.

greetz Tuur
      Maar wij hebben.......
      .......chamsys!!

Comment

• Lighting
        • Sep 2004
        • 209

citaat:Geplaatst door LJ Gerrit

Beste Nils,

Gefeliciteerd met deze super set. Stiekem een beetje jaloers hoor.
        Ook Arvid complimenten voor dit prima staaltje werk.
        Ik kom in januari even een rondje maken in het Brabantse met mijn werkgever van Dieka.
        We zijn erg benieuwd naar al grote ontwikkelingen daar in het zuiden. Volgens mij is de concurentie moordend (Time Out - Jinx - Zenith - Paladium, ect)Wie houdt het er het langste vol?

Ik hoop dat deze harde concurentie ook in Twente komt, kunnen we weer lekker veel lampjes kopen, haha.

Groetjes,
        Gerrit
        met liefde en plezier zal ik proberen de concurentie naar twente te brengen hahaha
        ik ben er zelf ook erg trots op alleen al omdat ik er erg veel tijd en moeite in gestoken heb bedankt voor je vriendelijke woord nils

en zoals gezegd staat de "koffie " voor collega's op zaterdag altijd klaar
        LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• innerlife
          • Dec 2005
          • 16

citaat:Geplaatst door mephisto

hoezo slechte ogen het lijkt verdommes sprekend op het oude interieur van Zillion.

bij de openbare verkoop is de hele constructie verkocht.

weet slleen niet aan wie !

Nu ik dit zag ging er een lampje branden, vandaar.

Mss heeft die ontwerper het wel terrug gekocht en opgeslagen !

Ziet er inderdaad netjes uit hoor maar zo nieuw is die constructie niet gewoon een kopie van zillion !

Dus erg origineel is het niet !

Maar ziet er wel goed uit dat vondt ik ook van de zillion.

Je krijgt toch weer die nostalgie terug van die tijd !

Weet Verstreaten hiervan het is toch immers zijn idee ?
          intrieur matig heeft time-out niks weg van de zillion! zillion en time out verschillen echt wel van elkaar. En wat nils zei over de spin, daar heeft hij idd gelijk in!
          ik ben zelf ook bij de openbare verkoop geweest van de zillion, en ook bij de kijk dag in de zillion zelf.
          En dat gene wat ze verkochte was allemaal afgetrapt materiaal.

BTW ZILLION IS HISTORY
          Let there be Light

Comment

• Banned
            Banned
            • Dec 2003
            • 951

ik had het niet over het interrieur maar over de constructie !

Die vindt ik niet origineel meer hoor maar dat wil niet zeggen dat ik het niks vindt.

Vindt het er super eruit zien en voor mij nostalgie !

Wekt mij weer het zillion gevoel op waar alleen de brabo's over kunnen meepraten !

Die sfeer en creativiteit die daar geweest is kan niemand evenaren !

Zillion is en was magic !

Comment

• badboyscrew
              • Aug 2000
              • 304

Als eerste Gefeliciteerd Nils met de grote verbouwing ziet er indruk wekkend uit en jouw kennend zal het ook goed bediend worden.

Dat gezever op dat het op de zillion lijkt 99,9% van de lichtplannen lijkt wel op iets anders gewild of ongewild er is immers al veel bedacht. En uiteindelijk gaat het er niet om wat er hangt en hoeveel maar wat je er mee doet!!!

Maar Nils probeer ook wel eens op de koffie te komen als ie maar beter is als in het Hilton.....
              groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

Onderwerp opgeschoond, graag zo schoon houden [:I]

slotje gaat er morgen weer af
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Lighting
                  • Sep 2004
                  • 209

citaat:Geplaatst door moderator

Onderwerp opgeschoond, graag zo schoon houden [:I]

met liefde en plezier.

Comment

• B-there
                    • Oct 2002
                    • 272

He Nils, Arvid.

Proficiat! met het resultaat. Het ziet er zeer netjes uit moet ik zeggen.
                    Ik ben al een tijdje niet meer in Gemert geweest.. Zo te zien wordt het weer eens tijd.
                    Ik kom het snel eens bekijken.

He, is er toevallig ook nog wat veranderd aan de live hal?

Gr

Bart

<center>-------------------</center>

Comment

• JeroentjE
                      • Oct 2000
                      • 197

citaat:He, is er toevallig ook nog wat veranderd aan de live hal?
                      Het betreft hier de live hal. (Als ik me niet vergis ..)

Arvid, ik bel je binnenkort nog ff want wil het ook welles live aanschouwen. Afgelopen zaterdag trok ik 't niet meer mee te gaan .. (maar 't was wel lache in Oosterhout!)
                      Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
                      Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
                      Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

Comment

• B-there
                        • Oct 2002
                        • 272

citaat:Het betreft hier de live hal. (Als ik me niet vergis ..)
                        Oke, maar bij Time out hebben ze toch ook een zaal waar bandjes kunnen spelen? Of hebben ze de grote dance zaal ook live zaal gemaakt?

Gr

Bart
                        <center>-------------------</center>

Comment

• Ws Soundexpresse
                          • Jun 2001
                          • 1007

bandjes stonden eerst in deze Hi/Tech area, dus die zaal is niet meer.......
                          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• innerlife
                            • Dec 2005
                            • 16

citaat:Geplaatst door B-there

citaat:Het betreft hier de live hal. (Als ik me niet vergis ..)
                            Oke, maar bij Time out hebben ze toch ook een zaal waar bandjes kunnen spelen? Of hebben ze de grote dance zaal ook live zaal gemaakt?

Gr

Bart
                            De concert zaal van time-out is nu de nieuwe main area!
                            Let there be Light

Comment

• Roeltej
                              • May 2001
                              • 761

Ben der al ff niet meer geweest, mijn time-out verslaafde ex-vriendin doet het nu bijna een jaar met een barman daar...

maar zal binnenkort weleens komen kijken, verhalen en fotos beloven best veel
                              Vitality Show

Comment

• Ws Soundexpresse
                                • Jun 2001
                                • 1007

hmz, als jullie daar weken hebben zitten proggen, hebben jullie vast wel meer leuke foto's voor ons? de handel met werklicht aan? Altijd leuk, dan zien we wat meer details...

Verder echt super, en ik ga er zeker eens kijken!
                                Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

Working...