Time-out Gemert

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Programmeren hebben we gedaan in onze eigen 3D studio, dus foto's zijn er niet echt. Maar ze komen ongetwijfeld nog.

grtz Arvid
    GrandMA Operator Time-Out
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Lighting
      • Sep 2004
      • 209

het is inderdaad zo dat ze concertzaal nu de main area geworden is in de hot zullen ze de style blijven draaien die ze daar altijd gedraait hebben in de nieuwe zaal gaan ze alleen maar gast dj's neerzetten dit wil dus zeggen dat er dus voorlopig geen bandjes meer komen maar niemand weet wat de toekomst brengen zal

met vriendelijke groet

Nils Berens
      Time Out Grand MA operator
      LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

Zillion..Zillion! is meer de Kokorico! en da's geen schande! alleen hebben ze daar 2 enigma's voor alles en hier een GMA....die laat me raden van Wytec af komt, en die ik waarschijnlijk eerder heb bediend in de Efteling....ben je wel een beetje zuinig op mijn liefje?

Jammer van de bandjes in de time-out, maar ga zeker eens afzakken naar gemert, ziet er zeker niet mis uit..

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

ander vraagje...hoe is dit in nederland beoordeeld qua veiligheid...vind die belgische constructies altijd erg...ahem....exotisch..

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

1/@AJB: ik ben helemaal niet jaloers. Ik loop al lang genoeg in het wereldje rond (en heb lang genoeg in de Zillion gewerkt) om het allemaal al eens gezien te hebben...
            Maar ja, als je zelf ergens bij betrokken bent kan je moeilijk(er) tegen kritiek

2/@lighting: het is niet de snelheid vd spin die ertoe doet maar de creativiteit vd operators

3/@ Mephisto: idd, nostalgie - waar is de tijd en daarbij aansluitend:
            @innerlife: zillion will always be a legend, time-out is just
            another copy

MAAR copie of niet, het blijft voor leken een indrukwekkend gebeuren EN ik woon maar op anderhalf uurtje rijden, dus nodig me gerust eens uit mannen!

Comment

• LichtNichtje
              • Nov 2004
              • 220

Wat ik me afvraag is, hoe zit dit hier met de stroomverdeling?
              Hebben jullie zo een goede leverancier dat jullie alles van de "stekker" krijgen, of hebben jullie ook een paar aggregaatjes bollen?

Comment

• Lighting
                • Sep 2004
                • 209

citaat:Geplaatst door LichtNichtje

Hebben jullie zo een goede leverancier dat jullie alles van de "stekker" krijgen, of hebben jullie ook een paar aggregaatjes bollen?
                een aggregaat was voldoende de verlichting draait op een 450 kva
                LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Lighting
                  • Sep 2004
                  • 209

het blijft een indrukwekkend gebeuren EN ik woon maar op anderhalf uurtje rijden, dus nodig me gerust eens uit mannen!

[/quote]

gelooof dat ik alle " collega's" al uitgenodigd had????

Comment

• Lighting
                    • Sep 2004
                    • 209

[quote]Geplaatst door R. den Ridder
                    die laat me raden van Wytec af komt, en die ik waarschijnlijk eerder heb bediend in de Efteling....ben je wel een beetje zuinig op mijn liefje?

helaas deze is nieuw gekocht en niet bij wytec duss het is niet jou maar mijn liefje hahahahaha

kom zeker een keer langs de "koffie" staat klaar

Comment

• Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

citaat:Geplaatst door Lighting

citaat:Geplaatst door LichtNichtje

een aggregaat was voldoende de verlichting draait op een 450 kva
                      Huh? Waarom niet gewoon aan Essent vragen of ze het lijntje wat op kunnen schroeven?

Comment

• Lighting
                        • Sep 2004
                        • 209

citaat:
                        Huh? Waarom niet gewoon aan Essent vragen of ze het lijntje wat op kunnen schroeven?
                        omdat dat het goedkoopste is omdat je dan alleen betaalt als je het nodig hebt

Comment

• luc2366
                          • Jul 2002
                          • 1161

citaat:Geplaatst door Lighting

het blijft een indrukwekkend gebeuren EN ik woon maar op anderhalf uurtje rijden, dus nodig me gerust eens uit mannen!
                          citaat:
                          gelooof dat ik alle " collega's" al uitgenodigd had????
                          hou ik jullie aan! [8D]
                          hoe lang vooraf moet ik verwittigen?

Comment

• ralph
                            Banned
                            • Aug 2000
                            • 2649

W@egens chronisch tijdgebrek: iemand in de gelegenheid om wat betere foto's te plaatsen?...tzt natuurlijk, geen haast eerst konijn eten met zn allen!

Comment

• Lighting
                              • Sep 2004
                              • 209

citaat:Geplaatst door ralph

W@egens chronisch tijdgebrek: iemand in de gelegenheid om wat betere foto's te plaatsen?...tzt natuurlijk, geen haast eerst konijn eten met zn allen!
                              er staan altijd foto's online www.time-out.nl
                              wil je extra foto's dan mail je me even dan komt dat asap goed

met vriendelijke groet

Nils Berens
                              Time Out Grand MA Operator

Comment

• fl@x
                                • Oct 2003
                                • 194

Nou Arvid, complimenten voor jou en collega, ziet er heel indrukwekkend uit. Ik denk dat we onze afspraak maar eens naar Gemert moeten verzetten. Wil dit wel graag met eigen ogen aanschouwen..

Greetz Sander
                                Zo niet, dan toch!!!

Comment

Working...