Time-out Gemert

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DeMennooos
    • Aug 2000
    • 1416

Doe ik!
    Eerst zien en dan de definitieve mening vormen
    Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

ziet er knap uit!
      Wat ik me steeds afvraag, er wordt hier toch gebruik gemaakt van een hele hoop lichtjes en dit wordt allemaal bestuurd door 1 GMA. terwijl er op grote live shows evenveel of minder licht hangt en dit wordt aangestuurd door 2-3 en soms 4 consoles. (niet dat de GMA en Nils diet niet zouden aankunnen om zo een hoeveelheid aan te sturen)
      exit night into LIGHT

Comment

• Lighting
        • Sep 2004
        • 209

citaat:Geplaatst door stekelvarke

ziet er knap uit!
        Wat ik me steeds afvraag, er wordt hier toch gebruik gemaakt van een hele hoop lichtjes en dit wordt allemaal bestuurd door 1 GMA. terwijl er op grote live shows evenveel of minder licht hangt en dit wordt aangestuurd door 2-3 en soms 4 consoles. (niet dat de GMA en Nils diet niet zouden aankunnen om zo een hoeveelheid aan te sturen)
        het magische woord in dit hele verhaal is programming time ik heb voor de aanvang 4 weken met arvid in de 3d studio van time out zitten progge dus ik heb aan twee handen ruim voldoende al heb ik soms mijn (sinds 10 jaar) neus weer eens nodig
        LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

citaat:Geplaatst door stekelvarke

ziet er knap uit!
          Dat heeft te maken met flexibiliteit en complexiteit.
          Producties waar meerdere desks liggen zijn meestal opgesplitst in bv intelli, conventioneel, video, TVkeylight en eventueel nog apart stage / floor.
          Eerst en vooral om alles overzichtelijk te houden en ten tweede ook als soort van backup.
          Intelli vraagt bv een heel andere aanpak dan conventioneel wat bewerkingen voor een operator betreft.
          Keylight voor TV zal je bv altijd op een aparte desk zien omdat hier andere personen dit gaan bepalen en direct acces een noodzaak is.

Ook een rol speelt het feit dat je bij een hoop fixtures je teveel parameters gelijktijdig update, en dat wil bij heel wat tafels mis lopen.
          Dit is bv het geval bij mediaservers waar pixelmapping etc wordt toegepast. Vertragingen in de DMX-output etc...

Dat is in het kort een beetje de reden.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Banned
            Banned
            • Dec 2003
            • 951

dit is toch geen nieuwe constructie ??? gewoon de oude inventaris van Zillion ??

Die constructie is toch met de openbare verkoop verkocht ?

Comment

• rene.derksen
              • Feb 2004
              • 649

Al heel veel gehoord over deze zaal, onder ander dat er zoon 300 koppen en 150 scans kwam te hangen, maar dat is dus niet helemaal correct. En is de zaal nou zoals het "gerucht" ging gebouwd door Bouw Audio? (heb het ook maar gehoord) Verder ziet het natuurlijk super vet uit!! (op de foto's )

Ik weet niet, ik zie onder die scan wall nog een krachtverdeling staan, een paar bakken en gaffa?! Geen tijd gehad om het op te ruimen, of is dit een podium? Het stoort me niet echt maar het roept gewon even die vraag op ik kom graag is een keer kijken in ons dorpscafe [:P]
              Licht is altijd zwaar.

Comment

• Lighting
                • Sep 2004
                • 209

citaat:Geplaatst door mephisto

dit is toch geen nieuwe constructie ??? gewoon de oude inventaris van Zillion ??

Die constructie is toch met de openbare verkoop verkocht ?
                de constructie is volledig nieuw en speciaal voor time out gebouwd, hij is ook ruim 2.5 meter groter als de spin in de zillion, om nog maar niet te praten over de snelheid deze spin is ruim 3x zo snel als die uit de zillion .(en ik kan het weten)

met vriendelijke groet

Nils Berens
                time out operator
                ex zillion operator
                LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Lighting
                  • Sep 2004
                  • 209

citaat:Geplaatst door René.D

Al heel veel gehoord over deze zaal, onder ander dat er zoon 300 koppen en 150 scans kwam te hangen, maar dat is dus niet helemaal correct. En is de zaal nou zoals het "gerucht" ging gebouwd door Bouw Audio? (heb het ook maar gehoord) Verder ziet het natuurlijk super vet uit!! (op de foto's )

Ik weet niet, ik zie onder die scan wall nog een krachtverdeling staan, een paar bakken en gaffa?! Geen tijd gehad om het op te ruimen, of is dit een podium? Het stoort me niet echt maar het roept gewon even die vraag op ik kom graag is een keer kijken in ons dorpscafe [:P]
                  klopt de krachtverdeling was nog niet af op het moment van de foto die bakken dat noemt men nou pyro. de krachtverdeling en 16 scans waren de enige dingen die niet af waren

Comment

• stekelvarke
                    • Dec 2004
                    • 1062

citaat:Geplaatst door Lighting
                    40x color spot wash (spooklights)
                    voor ik het vergeet
                    wat wordt er bedoeld met "spooklights"?
                    exit night into LIGHT

Comment

• Lighting
                      • Sep 2004
                      • 209

voor ik het vergeet
                      wat wordt er bedoeld met "spooklights"?

[/quote]
                      truss verlichting lampjes om je truss van een kleurtje te voorzien

Comment

• Baszza91
                        • Oct 2005
                        • 476

citaat:Geplaatst door AJB

Een geluidsman die kan rekenen WOW ! thats new for me :P:P

Geluid = D&B, C4 (en nog meer spul) ofzo, + hoop versterkers (die grote lomp zware bakken die warm worden)

Verder wat van die apparaten waar glanzende schijfjes ingaan, en een Dayeq mixer...dbx systeemcontrolling... Verder vragen aan Merijn van Purple

grtz Arvid

Hallo,

Ik moet wel lachen, ik neem aan dat u mij voor geluidsman aanziet. Tja, ik vind licht en geluid en video erug leuk. Maar voor mij is er maar geld en ruimte voor een, en dat is licht.

Greetzz en cheerss
                        I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• LJ Gerrit
                          • Apr 2002
                          • 479

Beste Nils,

Gefeliciteerd met deze super set. Stiekem een beetje jaloers hoor.
                          Ook Arvid complimenten voor dit prima staaltje werk.
                          Ik kom in januari even een rondje maken in het Brabantse met mijn werkgever van Dieka.
                          We zijn erg benieuwd naar al grote ontwikkelingen daar in het zuiden. Volgens mij is de concurentie moordend (Time Out - Jinx - Zenith - Paladium, ect)Wie houdt het er het langste vol?

Ik hoop dat deze harde concurentie ook in Twente komt, kunnen we weer lekker veel lampjes kopen, haha.

Groetjes,
                          Gerrit
                          ------------------------------------------------
                          Without colour, there is no perception
                          ------------------------------------------------
                          MvG

Gerrit Schottert
                          Controllux

Comment

• ronny
                            • Dec 2002
                            • 2139

om nu te zeggen dat het niet het ontwerp van de zillion is, is ook weer feiten ontkennen. ondanks de minimale verschillen is dit gewoon de zillion opnieuw, punt uit!

Weet nu echt niet wat je zo echt verschillend er aan vind?

mvg
                            ronny
                            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Banned
                              Banned
                              • Dec 2003
                              • 951

hoezo slechte ogen het lijkt verdommes sprekend op het oude interieur van Zillion.

bij de openbare verkoop is de hele constructie verkocht.

weet slleen niet aan wie !

Nu ik dit zag ging er een lampje branden, vandaar.

Mss heeft die ontwerper het wel terrug gekocht en opgeslagen !

Ziet er inderdaad netjes uit hoor maar zo nieuw is die constructie niet gewoon een kopie van zillion !

Dus erg origineel is het niet !

Maar ziet er wel goed uit dat vondt ik ook van de zillion.

Je krijgt toch weer die nostalgie terug van die tijd !

Weet Verstreaten hiervan het is toch immers zijn idee ?

Comment

• innerlife
                                • Dec 2005
                                • 16

Het was een fantastisch weekend Nils!

Groeten ramon
                                Time-out operator (discotheek Hot)
                                Let there be Light

Comment

Working...