Forum ontmoeting 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJEM
    • Jul 2004
    • 254

Het was gezellig, dat wel. De club wat klein gezien de lijst er verders ja, de tekst was van de grootste noob tot prof. Maar er waren eigenlijk alleen prof's. Jammer.

Ach ja. We zien volgende keer wel.

En verder wat het "indrinken" betreft. Tja ik moest wel ff 2 uur terug naar Friesland. En als semi beroeps chauffeur heb ik toch een soort etikette...[}][)]
    Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• Joost van Ens
      • Jan 2001
      • 628

Ach, het was best wel weer leuk. Jammer dat er zo weinig waren en dat ik rinus net heb gemist. maar gezellig was het best. Volgende keer zal ik weer eens proberen me aan te melden en op tijd te zijn.

Comment

• Klaaske
        • Jun 2003
        • 571

En de pics!

En wat nachtelijke foto's

<font size=\"1\">
        Groeten,
        Jaap
        <b>
        -[GSXke :)]-
        </font id=\"size1\"></b>

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

O jee... ik dacht dat ik er al zo vaag op zou staan (foto4: ik keek toen net naar een bord aan t plafon )

volgende keer beter

Comment

• Roeltej
            • May 2001
            • 761

ik sta der helemaal vaag op :x

ook beetje overbelicht... of ik ben gewoon enorm bleek
            Vitality Show

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

en onze eigen ralph staat er er weer lekker bruin op, toch maar ff vakantie gevierd, jochie?

Comment

• DJEM
                • Jul 2004
                • 254

Leuke foto's ik in ieder geval zwaar onherkenbaar
                Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• Dropsen
                  • Jan 2004
                  • 375

Ik had gehoopt ook te kunnen komen. Maar helaas door het teen en tander is dit niet gelukt. Volgende keer ben ik er zeker wel bij. Met een btje profs praten kan nooit kwaad. Heeft het bier rijkelijk gevloeid heren?
                  Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

citaat:Geplaatst door Kerstmanneke

...beetje overbelicht... of ik ben gewoon enorm bleek
                    Je zit zeker vaak binnen

Zo te lezen was het in elk geval gezellig. En nu heb ik in elk geval Jurjen eens gezien (op de foto dan). Was het straal vergeten. Toch maar eens de agendafunctie van mijn telefoon gaan gebruiken [:I]

Comment

• rinus bakker
                      • Mar 2002
                      • 5429

Voortaan maar een paarse sweater ofzo.....
                      en een wat minder grote spreiding in de tijd?
                      wie was er daadwerkeijl al om 20u30...
                      want dan heeft deze meneer mooi staan staren naar wie er eventueel misschien bij toeval ook voor de forummeeting was.....
                      maar ik had niet het idee dat ik dat aan de pakweg 60-80 mensen die toen binnen waren individueel zou moeten gaan vragen.
                      Bordje "J&H" op de bar volgende keer..?
                      en ik zal intussen eens wat telefoonnummers in m'n toestel gaan zetten.
                      3x = scheepsrecht?
                      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3148

citaat:Geplaatst door rinus bakker

wie was er daadwerkeijl al om 20u30...
                        Ik iig, André ook, met een beetje mazzel de volgende 2 ook, maar dat weten zijzelf t beste
                        citaat:dan heeft deze meneer mooi staan staren naar wie er eventueel misschien bij toeval ook voor de forummeeting was.....
                        maar ik had niet het idee dat ik dat aan de pakweg 60-80 mensen die toen binnen waren individueel zou moeten gaan vragen.
                        Je kan het ook strategisch aanpakken: rondkijken... degenen die ook om zich heen zitten te kijken en op een plek om de deur in de gaten te houden zullen duidelijk op iemand wachten... Je hoeft ook niet alle 60-80 mensen te vragen, per groepje is 1 persoon genoeg en de darters achterin waren alleen maar jonkies, dus vielen meteen al af

citaat:3x = scheepsrecht?
                        Doen we t voor!

Comment

• ralph
                          Banned
                          • Aug 2000
                          • 2649

Was zelf aan de erg late kant....daarvoor al een regebui op mn dak gekregen, gerechtigheid zullen we maar zeggen.

Wel weer paar nieuwe gezichten een beetje leren kennen, dat is altijd leuk.

Moet wel zeggen dat de animo bijzonder laag was, toch voldoende van te voren gepland, op door de weekse dag, midden in het land...

Ow Mac: Nog geen vakantie gehad, wel een aantal buiten klussen
                          was trouwens geen live band in de stairway

Comment

• Klaaske
                            • Jun 2003
                            • 571

Hm...wat raar, een van de foto's verdwijnt heel de tijd Was zeker gezellig, hoop volgende keer wel op wat meer animo en een eetschuur, geen cafe met de keuken die om 20u dicht was.
                            <font size=\"1\">
                            Groeten,
                            Jaap
                            <b>
                            -[GSXke :)]-
                            </font id=\"size1\"></b>

Comment

Working...