Forum ontmoeting 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daan Hoffmans
    • Aug 2000
    • 1225

Inderdaad, Stairway to Heaven was wel okee ja.
    Ik doe mee in de woensdag of donderdagavond...
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

*duikt schoolgids op*

Herfstvakantie: za. 16 t/m zo. 24 oktober 2004
      Anders pas in de kerstvakantie... (za. 25 december tot zo. 9 januari)

Voor mij persoonlijk zou het op Prinsjesdag = di. 21 september (heb k 's middags vrij) of di. 28 september (studiedag docenten)

Alleen niet iedere scholier heeft dan studiedag en alleen sommige scholen in Den Haag hebben op Prinsjesdag vrij, dus dan vallen andere scholieren meteen af

Lokatie: geen flauw idee... Zo'n beetje op de 5 graden oosterlengte? (ongeveer ter hoogte van Utrecht) []

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

je kunt toch spijbelen? [:P]
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

Gaat zo'n meeting overdag[V] of 's avonds plaatsvinden?
          Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

citaat:Geplaatst door djbirdie
            je kunt toch spijbelen? [:P]
            O ja... das waar... k mag legaal 10% van mijn lessen verzuimen. Zolang ik maar een reden opschrijf ("maar dr is nooit gezegd dat het een goede reden moest zijn" [8D])

Comment

• djbirdie
              • Oct 2002
              • 509

ik heb vorig jaar een keer opgeschreven dat ik een borstvergroting liet doen. toen werden ze wel boos
              grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Jeroen
                • Aug 2000
                • 1021

citaat:Geplaatst door Dropsen

Gaat zo'n meeting overdag[V] of 's avonds plaatsvinden?
                's avonds natuurlijk in een kroeg
                Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• MC Party
                  • Sep 2003
                  • 481

En met live band als het kan [8D]
                  Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Dropsen
                    • Jan 2004
                    • 375

Stairway he ... is dat geen rockcafé?
                    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Daan Hoffmans
                      • Aug 2000
                      • 1225

jep, das een rockcafe ja. Inderdaad weer met live muziek dit keer?
                      <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

Count me in Hoewel september en erg drukke maand is, tijd voor een meeting is er altijd wel!

Las ooit ergens professioneel licht&geluid forum, waarmee de werkdagen (vrijdag tot zondag) al afvallen. Voor de mensen die ook door de weeks klussen, ruim van te voren plannen, kan iedereen zijn eigen prioriteiten stellen.

Voor de schoolgaande jeugd, als je uitlegt dat je een seminar over je mogelijke beroepskeuze in de entertainment industrie gaat volgen...wedden dat je mag gaan van de schoolleiding

In ruil voor een biertje schrijf ik wel een briefje dat je bent geweest[)]

Zodra de datum bekend is maar ff doorgeven aan de admin, kan de aanmeldings pagina weer uit het stof worden getrokken..
                        Voor de belgen: laatste meeting was in Roermond, das al zowat Belgie en toen waren er welgeteld twee belgen...jullie hebben dus gewoon mar weer in de rij aan te sluiten voor een locatie om de hoek[:X]

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3148

citaat:Geplaatst door ralph

In ruil voor een biertje schrijf ik wel een briefje dat je bent geweest[)]
                          Hou ik je aan

Ik kan wel zeggen dat ik er heen ga om over me beroepskeuze en voortgezette opleiding te praten, maar als me decaan vervolgens in het verplichte verslag leest dat we alleen maar hebben lopen zuipen... [)]

Dinsdag heb ik me rooster voor komend semester, 6V schijnt nogal rustig te zijn in aantal uren. Kijken of het waar is. [8D]

Comment

• axs
                            Moderator
                            • Jun 2002
                            • 2687

Wil ook wel komen, maar hou het wel liefst in de week en zeker geen vrijdag of zaterdag!

PS: Ik schrijf ook wel briefjes uit... voor 3 biertjes heb je er met een professionele layout en doe ik er nog een foldertje bij om het echt te laten lijken
                            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Joost van Ens
                              • Jan 2001
                              • 628

ja hoor, door de week moet wel weer lukken. zo snel er er een datum is ga ik hem inschrijven. plaats maakt me niet zo veel uit. nederland is nog steeds in een uur of 3 aardig door te rijden. tenzij je van maastricht naar groningen moet. (voor een beetje licht-geluidboer dus een kleinigheid)

groetsels

Comment

• vasco
                                • Oct 2003
                                • 2567

Lijkt me wel een erg leuk idee. De vorige heb ik gemist omdat ik het forum nog niet kende. Heb al gezien dat ik niet de enige ben die [u]niet</u> in het weekend wil dus ook dat zit wel goed. Zou zeggen kom maar met de datum...

Stairway to Heaven in Utrecht is een prima locatie. Lekker centraal al maakt het mij weinig uit. Die auto is wel gewend te rijden voor mij

Comment

Working...