bij deze 16
Forum ontmoeting 2004
Collapse
X
-
-
Klinkt rancuneus... Zeker weten dat je er niet over wilt praten onder het genot van een pilsje ?...[8)]If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
-
-
LOL Zit mijn mailbox vol? Dan zal ik die zo es legen
Een altijd werkend mailadres staat in mijn profiel
De reden waarom ik niet kom doen we wel via mail omdat het misschien opgevat kan worden als belediging voor iemand,... en dat willen we niet
Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfoComment
-
Goed, morgen is de grote dag. Maar euhm is er nog een herkeningsbaken? Opdat ik, of anderen, niet de hele avond doelloos daar rond hang(en)?
Verders ieder goede en veilige reis toegewenst en tot morgen!Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jongeComment
-
Met m'n ouwelui overlegd (helaas... volgend jaar pas op kamers
):
indien mijn huiswerk op tijd af is, mag ik...
Ik ga denk ik toch maar met de trein, maar dat zal inhouden dat ik om 24:00uur alweer op Utrecht centraal moet staan voor de terugreis. [B)]
Beter iets dan niets. [8D]Comment
-
-
Ik heb een bord voor m'n kop, is dat ook okee?<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment
-
Spijtig genoeg kan ik er vanavond toch niet bijzijn...
Zit nl in hamburg te kamperen en wat 'kennis' op te doen
Hef fun toenaait!!!
Enne... ralph, die wodka drinken we dan maar een andere keer!If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment

Comment