Tecnare en B-52

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Mac.je kan het toch niet laten hé,
    Jammer, maar je maakt eigenlijk belachelijk om op die manier te reageren [)] , jammer, jammer, jammer !!!!!!!
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

vorige post ge-edit, voor dat sis moest lachen

Comment

• Peter Vanhove
        • Jun 2002
        • 347

Beste mac, ik ben beleefd opgevoed dus reageer ik ook zo, ruzie maken op een publiek forum met iemand die ik nog nooit heb ontmoet ligt niet in mijn aard, dat doe ik niet. Ik antwoord jou dus een allerlaatste keer. Aan alle andere forumleden, die vragen hebben besteed ik graag de nodige tijd.
        Ik heb onze producten niet vergeleken met meyer of eender welk merk, mensen die het gehoord hebben, hebben het terecht in de topklasse gecatalogeerd, waar ook EAW en Meyer en nog tal van andere merken tussenzitten.
        Er is een link naar de brutto Benelux prijslijst, nu ook eentje naar Meyer, ik ga niet de netto dealervoorwaarden op een publiek forum publiceren, dat doet niemand, jij toch ook niet. Ik heb ook niet beweerd dat uw product niet goed is of te duur, verdraai aub mijn woorden niet.

Dit topic gaat nog steeds over Tecnare en B-52, door een hopelijk toekomstige klant gepost, niemand heeft jouw merk aangevallen dus doe dit ook niet met het onze, je maak je allen maar onsterfelijk belachelijk hiermee.

Groeten,
        Peter
        Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
        Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• mbottens
          • Feb 2004
          • 743

Ik had nog een vraag aan de mensen die de systemen hebben gehoord, hebben jullie de front-loaded of hoorngeladen systemen gehoord, of antwoord c: Beide soorten systemen. Bij antwoord C, welke systemen zijn jullie het best over te spreken, of zijn het allemaal gewoon goede systemen. Ik ben een hoorn fanaat (er klinkt namelijk niets krachtiger dan een hoorngeladen systeem, tenminste naar mijn mening). dus ik ben benieuwd naar jullie reacties hierover.

En heeft misschien iemand het line array gehoord want daar ben ik ook wel benieuwd naar, en zo ja hoeveel kasten hingen er dan per kant?

Groeten Martin
          Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Even een hele botte stelling: In dit onderwerp verder alleen discussie over tecnare producten.
            Rest gaat via mij de prullenbak in, probleem mee?...lucht je hart in de mail! (naar mij)
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Thix
              • Jan 2004
              • 99

Heb Tecnare voor eerst gehoord op Gentse feeste vorig jaar. Ik was daar met de geluidsman van Flipside. Moet zeggen dat het idd goed klonk daar. Spijtige was de dB limiet. Heb toen ook de monitor is bekeken, en uitleg overgehad knap systeem. Ook mooi afgewerkt tochwel.

Comment

• Peter Vanhove
                • Jun 2002
                • 347

citaat:
                En heeft misschien iemand het line array gehoord want daar ben ik ook wel benieuwd naar, en zo ja hoeveel kasten hingen er dan per kant?
                Er is nog geen line array geleverd in de BeNeLux, daarvoor is het systeem nog te nieuw. Nu pas is het klaar om in grote hoeveelheden gemaakt te worden. Als alles meezit hebben wij tegen eind Juni 16 kasten op voorraad om in Belgie en Nederland mee te toeren en demo's te doen. Dus THIX, als je dit jaar naar de Gentse Feesten komt zou je hem wel eens kunnen horen.
                Ik heb het systeem gehoord met 2 (niet echt een line) en met 6 stuks per kant. Het grote voordeel t.o.v. veel andere line arrays is het grote rendement, omdat dit systeem volledig hoorn geladen is. Wat ook meteen opvalt is het ontbreken van vervorming in het mid, dat toch kenmerkend is/was voor de eerste line array systemen. In vergelijking met front loaded line arrays geeft dit systeem een duidellijk grotere geluidsdruk, met véél meer impact. Je hebt er dus minder van nodig. De stem staat ook vlak voor je, hoe ver je ook van de kasten mag staan.
                Een van de grootste discotheken van Spanje de Fabrik in Madrid heeft ongeveer 50kw PC computergestuurde systemen in gebruik. Daar is geen enkele losse versterker gebruikt. De main array bestaat uit 6 line array kasten per kant, en daar doen ze volgens hun zeggen toch zo'n 7000 techno mannetjes mee.

Groeten,
                Peter

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

Haha Peter,
                  Dat zou wel leuk zijn mocht die line-array in Gent staan [^]
                  Normaal gezien ga ik bijna nooit naar de Gentse feesten maar voor die TECNARE line-array wil ik wel een uitzondering maken
                  Misschien tijd om tussendoor dan ook even te pintelieren
                  sis

Comment

• Peter Vanhove
                    • Jun 2002
                    • 347

citaatat zou wel leuk zijn mocht die line-array in Gent staan
                    Het is nog lang niet zeker dat we de set op tijd gaan hebben voor de Gentse Feesten, er zijn momenteel zo veel bestellingen dat ze moeite hebben om het bij te benen.
                    citaat:Misschien tijd om tussendoor dan ook even te pintelieren
                    Na de optredens geen probleem, tijdens de optredens moet ik teveel de dB meter in het oog houden, en techniekers op de vingers tikken.

Groeten,
                    Peter

Comment

• sis
                      • Jul 2003
                      • 3305

citaat:
                      Na de optredens geen probleem, tijdens de optredens moet ik teveel de dB meter in het oog houden, en techniekers op de vingers tikken.
                      Groeten,
                      Peter
                      natuurlijk, tijdens het optreden krijgde watere of nen café
                      sis

Comment

• ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

zow..onderwerp gevonden..
                        eind mei een klusje gedaan waarbij de band met tecnare monitors aan kewam schuiven.

Lekker compact, goeie sound. Klonk lekker...dit in tegensteling tot de band trouwens

Comment

• levelms
                          • Nov 2004
                          • 57

Zozo, wat een diiscussie, wet dat ie een tijd terug is meer wil er toch wat aan toevoegen.
                          Wij hebben een 2e hands tecnare set gekocht en mee gedraaid, nu zijn we overtuigd, onze eaw,tannoy en OHM gaan er uit en alles word vervangen door Tecnare
                          Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal

Comment

• sis
                            • Jul 2003
                            • 3305

citaat:Geplaatst door levelms

Zozo, wat een diiscussie, wet dat ie een tijd terug is meer wil er toch wat aan toevoegen.
                            Wij hebben een 2e hands tecnare set gekocht en mee gedraaid, nu zijn we overtuigd, onze eaw,tannoy en OHM gaan er uit en alles word vervangen door Tecnare
                            Hier zal Peter van Hove blij mee zijn dit te horen
                            Nog een vraagje levelms:
                            Welke tecnare set is het ?
                            welke eindtrappen staan erop, processor, enz... ?
                            sis

Comment

• Peter Vanhove
                              • Jun 2002
                              • 347

Comment

• levelms
                                • Nov 2004
                                • 57

Het zijn op dit moment 2 x L2122LT en 4 x L18 met Zeck PT5 versterkers en processor (zeck ccr24)
                                Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal

Comment

Working...