Power Conditioner

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

Originally posted by renevanh
    Dat is een MALE IEC naar shuco female, niks mis mee...
    Jij vroeg om een FEMALE IEC naar shuco female, dat kan gevaarlijk zijn (hoewel male - male nog veel gevaarlijker is).
    Hoe krijg je stroom op een female -> female verloop?
    There is no substitute for imagination

Comment

• Big Bang
      • Apr 2008
      • 652

Originally posted by MusiQmaN
      Stekkerdozen zat hier maar ik zoek een mooie nette oplossing voor in mn 8he rack en aangezien er volgende week een pb10 inzit en ik nu alleen apparatuur met schuko connectoren (aan transformator blokje vast) heb. Vandaar. Liefst dus schuko koppelstukjes die ik in de iec connectoren van de pb10 kan prikken. Deze heeft ook 4 verticale connectoren speciaal voor transformatoren (heb trouwens nog trans met iec connector gezien. Maar dat terzijde)
      Ik heb gewoon de shucko connectoren in mijn rackje vervangen door Euro's. Hoe mee connectoren in je rack, des te groter is de kans op fouten...
      It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Originally posted by qvt
        Hoe krijg je stroom op een female -> female verloop?

Met een male-male

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusiQmaN
          • Sep 2006
          • 328

Originally posted by Big Bang
          Ik heb gewoon de shucko connectoren in mijn rackje vervangen door Euro's. Hoe mee connectoren in je rack, des te groter is de kans op fouten...
          Als dat kon... Zoals gezegd het zijn allemaal schuko's aan transformatoren zoals de Magsafe van de MBP, de Presonus Firebox adapter en de Boss voor de spd-s:

Sterker nog ik heb helemaal geen Iec connectoren in het rack, maar heb wel racklight en conditioner nodig vandaar de tussenstap (en daarom ook zo min mogelijk extra's zoals een heel 19'' schuko blok)
          Last edited by MusiQmaN; 28-10-09, 20:47.
          Drummer en techniek freak.

Comment

• MusiQmaN
            • Sep 2006
            • 328

Goed even een tijdelijke oplossing. Ik had nog een stekkerblok/verlengsnoer liggen hiervan de kabel vervangen door een IEC kabel. Gelukkig zaten er 4 IEC kabels bij (erg goede kwaliteit zowel binnen als buiten)

Meteen ook maar mijn ventilator kabel vervangen.

(in het nog vrij lege rack, maar daar komt gaande weg verandering in, net als de case welke door een geveerde uitvoering vervangen moet worden)
            Drummer en techniek freak.

Comment

Working...