Power Conditioner
Collapse
X
-
Stekkerdozen zat hiermaar ik zoek een mooie nette oplossing voor in mn 8he rack en aangezien er volgende week een pb10 inzit en ik nu alleen apparatuur met schuko connectoren (aan transformator blokje vast) heb. Vandaar. Liefst dus schuko koppelstukjes die ik in de iec connectoren van de pb10 kan prikken. Deze heeft ook 4 verticale connectoren speciaal voor transformatoren (heb trouwens nog trans met iec connector gezien. Maar dat terzijde)
It's time to play the music, It's time to light the lights ...Comment
-
Comment
-
Sterker nog ik heb helemaal geen Iec connectoren in het rack, maar heb wel racklight en conditioner nodig vandaar de tussenstap (en daarom ook zo min mogelijk extra's zoals een heel 19'' schuko blok)Last edited by MusiQmaN; 28-10-09, 20:47.Drummer en techniek freak.
_____________________________________________Comment
-
Goed even een tijdelijke oplossing. Ik had nog een stekkerblok/verlengsnoer liggen hiervan de kabel vervangen door een IEC kabel. Gelukkig zaten er 4 IEC kabels bij (erg goede kwaliteit zowel binnen als buiten)
Meteen ook maar mijn ventilator kabel vervangen.
(in het nog vrij lege rack, maar daar komt gaande weg verandering in, net als de case welke door een geveerde uitvoering vervangen moet worden)Drummer en techniek freak.
_____________________________________________Comment
Comment