ik kan de 13e niet.
Mengtafeldag 6 april 2014
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het zal er voornamelijk om gaan of de mensen met essentiële personen kunnen. Ik kan zo snel allemaal niet terug vinden wie er nou zou zorgen voor wat, maar hier een checklist. Graag even aanvullen met naam en of je aanwezig bent op 13 oktober.
Tafels die minimaal nodig zijn:
Behringer X32
Soundcraft SI compact
Allen heath GLD (DJYellow, Aanwezig)
Presonus 16/24
Geluids materiaal:
RSG digitale distributie
Multitracks
Speakers:
Referentie monitoren
PA (?)
Aanvullen mag altijd natuurlijkComment
-
13 oktober.
Behringer X32
Soundcraft SI compact
Presonus 16/24
Geluids materiaal:
RSG digitale distributie
Multitracks
Speakers:
Referentie monitoren - blijken overbodig .
PA (?)Last edited by Gast1401081; 01-10-13, 09:22.Comment
-
13 oktober.
Behringer X32
Soundcraft SI compact
Presonus 16/24
Geluids materiaal:
RSG digitale distributie
Multitracks
Speakers:
Referentie monitoren - BigMac 6x HD1 evt 4x HM1 - voeding - bekabeling XLR
PA Brooklyn-Audio Prospect set, 4 subs, 2 toppen en amp-rack.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Comment
-
klopt - qua digitaal in dit prijssegment niet.
Zelfs analoog heb ik mn twijfels.
Dingetjes als werkbaarheid, gevoeligheid van de potmeters etc zijn makkelijker werken, of gewenning, maar op de gemiddelde boeren-eindset hoor ik het verschil niet tussen een tafel van 600 of 700 euro. Of dat ik een compressor van 800 of 80 euro erachter heb.
Dus ga ik mn kostbare tijd niet verknotsen in Den haag om naar de fouten in de pa te luisteren.Comment
-
Volgens mij zijn er een heel aantal mensen benieuwd of je verschillen die je op studio monitoren waar kunt nemen ook op een PA kunt horen.
Dat is de reden om een Prospect set mee te nemen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
En een reden om de studiomonitoren mee te nemen.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Begrijp me goed: ik waardeer het initiatief.
Maar ik ben dat langste plasser-gedoe met die Prospect wel zat nu. Zo geweldig is die set nu ook weer niet.
Dat is de reden dat ik dus geen 6 uur vertrappen ga om een paar uur naar een systeemfout te luisteren, in plaats van naar een tafelfout.
Afgemeld bij deze dus.Comment
-
Als er interesse is voor een lange-plasser-wedstrijd mogen die mensen daar rustig een topic voor aanmaken hoor...I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Wie heeft dan de X32 om te laten luisteren? Hoop dat het er nu wel van komt....want ik ben zeer benieuwd naar deze tafeltjes...Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Ik wou dat er meer bedrijven waren die er het belang van inzagen om bij deze dagen spullen ter beschikking te stellen. Ik denk persoonlijk dat het geweldig is dat Musicxtra die moeite neemt. Dat hij daarbij zijn eigen spullen tot in den treure promoot kan ik me ook wel voorstellen. Dat zou ik dan ook doen. Ik vind de discussie over de studiomonitoren een beetje onzinnig, als het al zo erop aan komt om de verschillen enigszins zichtbaar te maken dan schieten we denk ik ons doel voorbij. Gewoon laten horen op een PA set, dat is de praktijk!! Dat dan de conclusie is dat de verschillen tussen merken niet meer hoorbaar zijn. Vind ik dat ook een geruststellende conclusie. Die conclusie trokken we ook bij de versterkers, er is daar iets voor te zeggen. We zijn geen high-end forum mag ik hopen.Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
Dat dan de conclusie is dat de verschillen tussen merken niet meer hoorbaar zijn. Vind ik dat ook een geruststellende conclusie.
Het is dat ik geen zin heb om naar Den Haag af te reizen(wat ik tot dus ver begrijp) anders had ik er wel bij willen zijn...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Comment
Comment