Mengtafeldag 6 april 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • metalteacher
    • Dec 2007
    • 467

mocht het nodig zijn, ik heb een presonus 24.4.2. Harderwijk Estrado is ook wel weer te regelen als zaal. Musicon is ook prima!! Biedt het alleen maar aan, omdat ik deze leerzame initiatieven zo leuk vind!!
    Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

In plaats van steeds een grote post te plaatsen pas ik de openingspost aan. Daar staat dus steeds de meest actuele lijst/planning. Zoals het er nu naar uitziet hebben we in het gunstigste geval 10 digitale tafels staan.

Qua PA ben ik eerlijk gezegd wel voor de Prospect, al dan niet in combinatie met de aanwezige set op locatie. Als Sander zijn Prospect set mee kan brengen zijn we qua locatie ook niet meer afhankelijk van de aanwezigheid van een set. De monitoren van ******** lijkt me iets waar we niet zo lang over na hoeven te denken.

Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Ik kan hier in Breukelen ook wel een mooi zaaltje regelen.
        Makkelijk toegankelijk, redelijke akoestiek en lekker centraal in het land.
        Enige nadeel, er zijn kosten aan verbonden, meen dat die zaal rond de € 150,- kost voor een dagdeel waarbij ze 'dagdeel' wel ruim zien.
        Andere mogelijkheid is MuziQ in Amsterdam, de grote zaal daar is ook een prima gelegenheid.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• SPS
          • Mar 2004
          • 1662

Mijn Presonus is de 16-4-2 En ik heb dus een paar digitale multitracks die via de Presonus zijn opgenomen (unprocessed!), dus direct achter de pre-amp en AD conv. eruit)
          Overigens zijn er best mooie multitrack te downloaden hoor!

De presonus werkt trouwens met Firewire en is daar best critisch in.
          Neem dus dan in ieder geval m'n laptopje mee waar hij feilloos op werkt.....

Lijkt me leuk worden. Locatie maakt mij niks uit (binnen Benelux althans)

Paul
          Last edited by SPS; 17-09-13, 18:36.
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• iamd
            • Dec 2003
            • 23

Nu komt de belangrijkste vraag: Wanneer?

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Als iedereen tegelijk een dag tijd en zin heeft

On topic: Herfstvakantie lijkt me wel aardig, kan me niet voorstellen dat de gemiddelde toko de schuur dan helemaal leeg heeft.

Daan

Comment

• renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

Hier in Driebergen ook een prima zaaltje beschikbaar voor noppes, en ook wij hebben parkeerruimte, een koffie apparaat en een redelijke OV bereikbaarheid (station is op loopafstand maar ik wil ook wel een paar mensen oppikken wanneer nodig).
                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

Originally posted by djspeakertje
                  On topic: Herfstvakantie lijkt me wel aardig,
                  noord- zuid - of midden? ik kan alleen na 24 okt.

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

Schoolvakanties aanhouden is inderdaad lastig.
                    Van welke regio gebruik je de data dan?

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

oh, en ikke - goud van hout? Ik heb alleen in een PM op FB vermeld, dat ik iemand wist die- enz. enz..

Comment

• djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

@Mac: Goud van Oud, niet van Hout. Vandaar ook het vraagteken in de post. Als je iets hebt hoor ik het wel, als je niets hebt ook. Het hoeft ook niet, maar is wel interessant.
                        Schooldata is misschien niet zo'n goede nee, maar eind oktober-begin november als richtlijn lijkt me wel aardig, dan heeft iedereen nog even tijd om te kijken of er tijd is en wat er mogelijk is qua apparatuur.

Daan

Comment

• djyellow
                          • May 2003
                          • 83

Zoeken we naar een dag in het weekend of een midden in de week?
                          Tussen 24 en 31 oktober moet voor mij (en mijn GLD + Dante) geen probleem zijn.

Comment

• metalteacher
                            • Dec 2007
                            • 467

doordeweeks moet ik afhaken, en rond die tijd in het weekend ook vrees ik
                            Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Comment

• djspeakertje
                              • Oct 2008
                              • 1912

Ik kan zelf eigenlijk alleen in het weekend, of de dag moet in de herfstvakantie (regio Noord uit mn hoofd) vallen.

Daan

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Belangrijk voor de zaal is iig dat de akoestiek goed is, in een galmbak kun je geen details onderscheiden.
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...