Subdag 9 juni Almelo.
Collapse
X
-
Klopt , wn klopt ook met mijn daarbovenstaande post.
Dat SjouwHetZelf subje doet niet onder voor menig middenmoter in de Pro-hoek, terwijl daar vaak uren en dagen over gedacht en geouwehoerd is.Comment
-
eh, het is een leuke frontloaded 1x15", nog zonder processing, compressie oid, verwacht nou geen wonderen, maar ik denk dat 4 of 6 van die dingen een behoorlijke indruk achterlaten bij de gerenommeerde suberlatieven.Comment
-
Ik meen een keer gelezen te hebben dat Sander de DHZ gemeten heeft samen met een forum lid, weet zo gauw niet meer wie. Ik heb toen ook gevraagd naar de settings maar nooit iets mogen ontvangen helaas.
misschien heeft hij nog ergens de grafieken rondslingeren.Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselenComment
-
dat ben ik geweest, heb de settings toen ook gestuurd!
bij deze nogmaals:
een eq punt op:
40 hz +6db oct 0,40
63 hz +1db oct 1,00
cross bes 24db 41 hz
ik had een cross naar dynacord F123 vanaf 89 hz
Limit +6 DB att 45ms release 8x
nu weet ik niet of dat met de selenium driver ook is de limit settings, ik had namelijk de 1100w variant erin!Comment
-
-
Comment
-
misschien iets niet helemaal goed gegaan dan, of ik heb het over het hoofd gezien.dat ben ik geweest, heb de settings toen ook gestuurd!
bij deze nogmaals:
een eq punt op:
40 hz +6db oct 0,40
63 hz +1db oct 1,00
cross bes 24db 41 hz
ik had een cross naar dynacord F123 vanaf 89 hz
Limit +6 DB att 45ms release 8x
nu weet ik niet of dat met de selenium driver ook is de limit settings, ik had namelijk de 1100w variant erin!Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselenComment
-
't Heeft niet zoveel zin die settings over te nemen, meest belangrijke is dat ze netjes aansluiten op de toppen waar ze onder komen.
Daarbij zat er in de subs van Richnies een 18SWS1100 en geen 18SWS800 wat dus ook weer andere settings oplevert.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment

same amp
Comment