Zoektocht actieve monitoren
Collapse
X
-
Comment
-
Dit is inderdaad waar, maar zo'n art7 reeks kost ook meer als het dubbel van een art312.
Vorige week nog de ART422 gehoord tegenover ART312, daarbij heeft de 422 iets meer power in het midgebied, mij leek echter de 312 iets frisser in het hoog te klinken.
Tegenover de ART422 nog de QSC K12 en JBL PRX612m gehoord, op laag volume klinkt de qsc iets beter als de art422, maar op hoog volume wordt deze schreeuwerig en blijft de art422 mooi gebalanceerd. JBL PRX612m... echt niet mijn smaak, kan wel hard, maar mooi vind ik het niet.Comment
-
-
Nope, werkt prima. Vind het echt prima monitors, een beetje eqing rond 3k en prima klank.
Als het passief mag: 2ehands Nexo PS15 met TD. Vind je ook wel voor 1500EUR, en dat zijn beren van kasten die ook prima zonder subs een feest kunnen draaien.Comment
-
Klopt inderdaad, Logic System. Ik ken enkel de passieve speakers.
Er is echter ook een actieve lijn: http://www.logic-system.co.uk/produc...ils.php?pid=65.
Prijs kan ik wel naar informeren, maar ik verwacht niet dat deze binnen het budget
zal liggen?
grtz
NesLast edited by NesCio01; 07-01-13, 23:39.Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
Let bij monitoren ook ff op de hoek waaronder de kast ligt. Niet onbelangrijk. Mijn ervaring is dat 45 graden niet handig is op kleine podia. 30-35 graden komt dan beter tot z'n recht. Bijv. PRX612M (of PRX412M of SRX712M beide passief) hebben een fijne hoek voor kleine podia.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
SRX712M is ook voor een fijn budget 2ehands te vinden, zijn top kastjes maar je moet er wel wat power in duwen.Comment
-
1500€ zonder versterker en controler. Je mag dus zeker 12-1300€ bijtellen.
Trouwens in degelijke staat vindt je geen koppel PS15 voor 1500€Comment

Comment