Nieuwe 24 kanaals geluidstafel?
Collapse
X
-
Een van de weinig goede alternatieven is Mackie Onyx.Die GB4 die ik had vermeld is nieuw trouwens (korting gekregen + zelf komen halen bij de leverancier). De f32 zal wsl een goed alternatief zijn, maar die heeft 'slechts' 6auxen. Zijn er goede 8aux, 24kanaals alternatieven, of kan ik met een gerust hart voor de GB4 24 gaan?
En momenteel zwerft er een leuke advertentie rond op Marktplaats van een 32/8 versie.Comment
-
groot nadeel van de gb4 is zoals reeds in dit topic is gezegd: geen pad knoppen.
Ik geloof dat de conclusie toen was dat je al naar een tweedehands mh2 moest als je en pad knoppen en 8 auxen en een gerenomeerd merk wil hebben. Ik ben zelf ook voor zo'n tafel aan het kijken en ontdekte dat je op de venice je groepen apart kunt routen EN over firewire sturen, ik ga dat eens tegoei bekijken maar kan goed zijn dat ik de effecten dan via een groep stuur en de 6 auxen vrij houdt voor monitorsComment
-
Heb beetje rondgesurfd, maar vond deze nergens nieuw. Garantie is iets dat wij best wel kunnen gebruiken. Toch bedankt voor de tip!Comment
-
Welke prijsklasse is dit? Ik zie prijzen variëren tussen 2600 en 5500€ op het web.groot nadeel van de gb4 is zoals reeds in dit topic is gezegd: geen pad knoppen.
Ik geloof dat de conclusie toen was dat je al naar een tweedehands mh2 moest als je en pad knoppen en 8 auxen en een gerenomeerd merk wil hebben. Ik ben zelf ook voor zo'n tafel aan het kijken en ontdekte dat je op de venice je groepen apart kunt routen EN over firewire sturen, ik ga dat eens tegoei bekijken maar kan goed zijn dat ik de effecten dan via een groep stuur en de 6 auxen vrij houdt voor monitorsComment
-
Als de gain dichtgedraaid is, zit je op -20.groot nadeel van de gb4 is zoals reeds in dit topic is gezegd: geen pad knoppen.
-
F32 kan je kopen voor pakweg 2600-2700EUR, gator heeft er een prima tourcase voor : http://www.gatorcases.com/p/210195-555/g-tour-midvenf32Comment
-
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Hoe vaak komt het in de praktijk voor dat je aan -20 dB nog niet genoeg hebt?
Zeker in een jongerencentrum zijn dat meestal dezelfde kanalen en zou je zelfs een paar korte XLR kabels kunnen maken, die standaard in het dog-house liggen, met daarin een weerstandsnetwerkje die nog eens 20 dB demping geeft.
Als je daarmee het enige argument wat tegen die mixer werkt kunt omzeilen.....De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
Of een paar van deze: http://www.licht-geluid.nl/shop/p-81...le-stereo.aspx in plaats van de mic XLR ingang, gebruik je dan de Line (6,3mm) ingang.Er is meer te koop dan je betalen kuntComment
-
Als er ook gewoon line-inputs op zitten is een verloopje idd de oplossing.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Neem dan wel verloopkabeltjes ipv die pluggen, als je er op een mixer zo meerdere naast mekaar wil zetten kan het wel eens beginnen "spannen".Comment
-
Huh? Line-levelsignalen over multi naar mixer? Mijn advies: never, nooit nie!
Juist in situaties als deze (jeugdhuizen ed) een vaste regel toepassen: over de multi gaan alleen mic-levelsignalen naar mixer.Line-level altijd via een DI! Op deze manier voorkom je problemen en schade aan apparatuur: nooit kapotte keyboards door phantom-power en nooit een kapotte mixer door een jack die in de output van een gitaaramp belandt. Door te zorgen dat er alleen xlr-xlr-kabels, jack-jack-kabels en DIs aanwezig zijn, wordt prutsen tegengegaan.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment

Comment