Oeh, die K2 is wel nice!
Nieuwe 24 kanaals geluidstafel?
Collapse
X
-
Wat zit er aan speciaal spul in een analoge mengtafel wat over 5 jaar niet meer verkrijgbaar zou zijn??
En nee, een Venice F is niet digitaal maar een X32 wel.... En wie verteld mij dat daar over 5 jaar nog onderdelen voor verkrijgbaar zijn?De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Moet frederic hier gelijk geven, de TS heeft duidelijk andere wensen aangegeven en 2e hands analoge big-frame tafels zijn prima onder de 2K te vinden (zelfs inclusief flightcase). Ook service en eventueel reparatie vraagt nu geen speciale onderdelen die niet bij een elektronica boer te verkrijgen zijn over het algemeen.
Misschien de X32 discussie verder voeren in het juiste topic en stoppen met het hier kapen.Last edited by vasco; 21-11-12, 13:09.
Comment
-
Die tafels zijn straat en straat oud, dat is geen "recente" tafel die zonder problemen nog jaren meekan.Comment
-
Vind ik ook...tenzij de tafel gekocht wordt om bij gelegenheid eens een bandje te laten spelen, dus enkele keren per jaar.
Maar bij intensief gebruik, dus bijna wekelijks zou ik toch naar een iets recenter model uitkijken...Comment
-
die 8000 is anders een lekkere... Mits gereviseerd / onderhouden : Meteen ophalen! En nooit meer over digitaal zeuren.
(ook digitale potmeters gaan kapot, en faders, en displays krijgen dooie pixels, en zijn allergisch voor bier, etc)Comment
-
Er staat voor 1650 een GB4/24 op met flight, dan lijkt met de dat interessanter dan een tafel die ouder dan je gemiddeld publiek is.Comment
-
Die mengtafels uit grootvaders tijd zijn allemaal wel leuk hoor, maar ik zou daar nu toch niet meer willen mijn rug op breken.Comment
-
Dat hoeft in TS zijn geval dan ook niet, de tafel komt op een vaste locatie te staan.
In mijn eerste reactie had ik al aangegeven dat een gebruikte tafel in dit digitale tijdperk een prima optie is.
Zo'n old-skool big-frame is over het algemeen behoorlijk degelijk gebouwd en zeker als het een tafel met losse broodjes is blijft het onderhoud nog goed te doen.
Als ik nu voor analoog zou kiezen zou ik mijn geld, met het huidige aanbod, zeker niet in een nieuwe tafel steken.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Om het risico van heel oud nog wat te verkleinen zou je ook naar een soundcraft K3 of nog nieuwer de MH serie kunnen kijken...Comment
-
Comment
-
Hmm. De TS heeft nu een analoge tafel staan die op zich voldoet, maar om een of andere reden (is die bekend?) vervangen moet worden. Dan zijn er de volgende opties:
1) Het is niet dringend: de huidige tafel doet het nog en heeft enkele kleine gebreken.
In dit geval zou ik de huidige tafel opknappen en dus niet een 2e-hands tafel met mogelijk ook probleempjes kopen. Geld in de zak houden en doorsparen voor een digitale tafel (die tzt ook goedkoper is en evt 2e hands goed te krijgen is).
2) Het is wel dringend: de huidige tafel is niet eenvoudig te repareren. Dan is een 2e-hands tafel een optie.
Laat de TS nog iets van zich horen? Of staat er al een andere tafel ;-)As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment

Comment