podium mixer aansluiten
Collapse
X
-
Pennen en bussen bij deze. Daar staan twee types pennen. Ik denk dat ik de eerste twee moet hebben maar waar zijn die andere twee dan voor. En heb ik dat tooltje ook persee nodig?Comment
-
Inderdaad de eerste twee. Removal tooltje ga je vroeg of laat nodig hebben (zonder krijg je de pennen/bussen niet los zonder schade). Er zijn overigens ook goedkopere removal tooltjes (~10euro) te koop. Voor inserten kun je een dun pinnetje gebruiken.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, maar dan is de juiste term "energie uit" ipv "stroom uit" want er gaat net zoveel stroom van mixer naar mic als van mic naar mixer. Als ik jou was zou ik alle mic fabrikanten even vragen voortaan female connectoren aan mics te zetten...As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Ook ik begrijp je beweegredenen wel en bij gevaarlijke spanningen ook de enige juiste. Toch is het (in Nederland) heel gewoon om bij de mengtafels in de cases mail te hebben en aan de kabel femail i.v.m. het beschadigen van de pennen. Ik heb zelf op alle Harting connectoren deksels zitten om ze te beschermen. Echter als ik wil bij huren zal ik mijn eigen multi toch zodanig moeten uitrusten dat ik deze zonder problemen op het meest gebruikte systeem aan kan sluiten. Verlengen indien nodig kan zoals aangegeven met een (zelf gemaakt) Harting mail-mail blok.
Nu zal er met deze werkwijze voor analoge audio multi's ook niet direct gevaar zijn voor de volksgezondheid.
Comment

Comment