......................
podium mixer aansluiten
Collapse
X
-
-
-
-
Hoe vaak kom je 32 kanalen FOH met 24 kanalen MON tegen? Best vaak in poppodia en dergelijke.
Kun je beter fantoom van FOH geven, anders doen je overheads het niet
APR = Ampco Pro Rent, tegenwoordig officieel Ampco Flashlight Rental.
Toevallig daar vorige week een storing in een stageblock zitten zoeken en toen tot de volgende ontdekking gekomen: er is zowel een 36 kanaals als 42 kanaals in omloop. De 36 kanaals versie is blijkbaar oud (alle stageblocken en mixers zijn uitgerust met de 42 kanaals variant) maar nog wel sporadisch aanwezig.
36 kanaals is 3 pinnen per kanaal, 42 kanaals is gedeelde aarde met uitzondering van kanaal 41 en 42 die voor intercom beschikbaar zijn en een eigen aarde hebben.
De Ampco Norm zoals o.a. J&H en Popschool Maastricht hem op de site hebben staan is de 36 kanaals variant.
Of dit de 'oude' Ampco/NOB norm is en er een 'nieuwe' norm ontwikkeld is voor de 42 kanaals variant durf ik niet te zeggen, maar Ampco zelf gebruikt doorgaans dus de 42 kanaals variant.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Hmm. Gelukkig blijft de boel compatible als je uitgaat van 36kanalen:
Ik kan een 42kanaals kabel op mijn mixer prikken. En ik kan mijn 36kanaals kabel op een 42kanaals mixersplit prikken. Ik kan dan alleen de extra kanalen niet gebruiken. Bijhuren als ik te kort kom of als ik stukken heb, blijft dus mogelijk.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
-
Orde grootte 100euro (incl btw) per kabel-/chassisdeel. Dus 200euro per verbinding. Niet bij conrad bestellen, maar bij pro-audio dealer/distributeur. ILME is een compatible iets goedkoper alternatief. 2e hands kun je soms ook goedkoop wat scoren door bijv een oude stagebox/kabel/spinner te kopen.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Laat de webshop van dit forum ze nu ook gewoon verkopen met alle toebehoren. Alles word inderdaad los genoemd omdat er verschillenden combinaties mogelijk zijn naar de eigen wensen. Een mailtje naar de afdeling sales van J&H met je vragen dan hebben zij vast de antwoorden met wat je o.a. allemaal nodig hebt.
Conrad is veel te duur, daar zeker niet gaan halen.
Comment
-
-

Comment