De volledige Prospect Set met 2 Toppen, 2 Kicks (als sub gebruikt), 2 Subs, 2 FL122, 2 Keyboards, 1 gitaar, 1 gitaarversterker, 1 GLD80 + stagerack, een Tascam SS-CDR200 en alle bekabeling en statieven gaan netjes in een FordTransitCustom dubbele cabine met de achterbank vrij :-)
Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.
Collapse
X
-
..en das dan toch een fatsoenlijke geluidsset toch ;-))De volledige Prospect Set met 2 Toppen, 2 Kicks (als sub gebruikt), 2 Subs, 2 FL122, 2 Keyboards, 1 gitaar, 1 gitaarversterker, 1 GLD80 + stagerack, een Tascam SS-CDR200 en alle bekabeling en statieven gaan netjes in een FordTransitCustom dubbele cabine met de achterbank vrij :-)Comment
-
-
Comment
-
Even weer heel wat anders, afgelopen voorjaar de kantine van het nieuwe pand van Bol.com vol mogen hangen met Brooklyn-Audio.
In totaal hangen er 6 Coax12 en 7 Coax6 kastjes, alles aangestuurd door een Xilica Neutrino DPS. Verder nog twee Prospect subs en twee losse Coax12 kastjes voor gebruik op het terras.
De hele installatie heeft verschillende presets; achtergrond, speech en feest waarbij de twee subs ook ingezet worden.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Het barpersoneel zal niet echt blij zijn met de speakers recht in front.......
SpeakertechJe mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment
-
Bar? Zal allemaal wel meevallen. Setje zal meestal voor toespraken ed gebruikt worden en evt een achtergrond muziekje, neem ik aan. Bij een echt feestje zal de catering ingehuurd worden. En wie zegt dat Sander de volumes per speaker niet heeft aangepast?
Ziet er netjes uit, mooi in kleur.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Voor toespraakjes en achtergrond zijn toch wel betaalbaardere (plafond) oplossingen denkbaar met een gelijkmatigere en betere spreiding en spl.Bar? Zal allemaal wel meevallen. Setje zal meestal voor toespraken ed gebruikt worden en evt een achtergrond muziekje, neem ik aan. Bij een echt feestje zal de catering ingehuurd worden. En wie zegt dat Sander de volumes per speaker niet heeft aangepast?
Ziet er netjes uit, mooi in kleur.
Maar, mooi dat je ze zo'n dure oplossing hebt kunnenverkopen!! ChapeauGeluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
Euhh, deze kantine is zo'n 3000m2, de bar in beeld is slechts één van de barren.
Er worden heel regelmatig feesten gegeven en ze wilden topkwaliteit geluid hebben, dat ga je echt niet redden met een paar plafond luidsprekers.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Lijkt me qua geluid ook geen eenvoudige/prettige ruimte; Glas, pilaren, harde panelen, gladde tafels. Dat ga je idd met een paar plafond speakers niet redden.~Clearsound~Comment
-
Vanaf de kant waar de Coax12 kastjes hangen is alles steeds 'gedelayed' naar één kant.
Het klinkt nog verassend goed, door het grote aantal kastjes is de invloed van de akoestiek minimaal, die is overigens nog niet eens heel slecht door het systeemplafond wat behoorlijk dempt.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Dat delayen had ik vanuit de opstelling van de kastjes al verwachtVanaf de kant waar de Coax12 kastjes hangen is alles steeds 'gedelayed' naar één kant.
Het klinkt nog verassend goed, door het grote aantal kastjes is de invloed van de akoestiek minimaal, die is overigens nog niet eens heel slecht door het systeemplafond wat behoorlijk dempt.
Ze zijn ook behoorlijk 'getilt' en dat helpt natuurlijk ook. Op de foto lijkt het ook zo dat de verste kastjes die hoger hangen en ook rechter op staan?~Clearsound~Comment
-

Je begrijpt mijn punt waarschijnlijk wel.

Comment