Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PvG
    • Sep 2012
    • 979

Originally posted by MacGyverSounds
    volgens mij staat er toch echt "Brooklyn Audio presenteert een nieuwe top" boven het topic.
    [narrig on]
    Dus mag ik in een topic van MusicXtra niet uitwijden over een onderwerp dat hij blijkbaar interessant vindt? Volgens mij is modereren een taak van de moderators. Zullen we het weer over de inhoud hebben? [/einde van mijn narrig momentje]
    As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Oke. omdat je het blijkbaar nodig is: Discussie over group delay in relatie tot de Brooklyn Audio speaker: prima
      In het algemeen: maak het andere deelnemers makkelijk, geef ze de kans om discussies te volgen en open een apart onderwerp over group delay.

Andere optie: ga een sneeuwpop bouwen, koel je enorm vanaf, ik heb net twee pagina's terug zitten lezen en deze optie lijkt me gelet op de steken onder water best een nuttige....voor sommigen... ( mag ik vast wel zo cryptisch plaatsen gelet op de stekelige manier van reageren soms...)
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• teunos
        • Feb 2008
        • 352

Originally posted by Timo Beckman
        Verder is een rechte lijn qua frequentie respons het laatste wat ik wil daar het op hoog volume niet werkt maar ook daar heeft iedereen zijn eigen smaak in .
        Zou je dit kunnen toelichten Timo?
        Ik regel zelf mijn systemen wel altijd vanaf de uitgangen van de processor vlak in, dan weet ik wat de basis is en die setting bewaar ik. Vervolgens gaat er de house eq overheen om de kamer te compenseren en daarna op de ingangen van de processor een ''luistercurve''. Meestal komt dit redelijk overeen met de fletcher munson curves zo rond de 100db.
        ''diamonds are forever''

Comment

• Timo Beckman
          • Jul 2006
          • 1298

Sorry vanavond mischien ben ff druk

Comment

• teunos
            • Feb 2008
            • 352

Originally posted by Timo Beckman
            Sorry vanavond mischien ben ff druk
            Tuurlijk, werk Gaat Voor
            ''diamonds are forever''

Comment

• DMiXed
              • Jan 2008
              • 370

Even tussendoor: Ben weer snel even een stukje bij aan het lezen, maar ziet er gaaf uit zo'n setje! (: toch een vraagje, op je Facebook zag ik een foto van de line-array karretjes met op de achtergrond een stel monitors liggen. Die lijken verdomd veel op de SoundProjects X-Tenders. Toeval of bewust? Zien er verder strak uit maar was gewoon benieuwd!
              Jeroen van Geffen

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Dat is toeval, in feite lijkt ieder ontwerp wel op een ander ontwerp. Wat je ziet is de FL122 floormonitor, een 12"/2" coaxiaal waar, uiteraard, een paar slimme details in verwerkt zitten.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• DMiXed
                  • Jan 2008
                  • 370

Vind net na het plaatsen van mijn post nog een paar foto's, daar staan ze wat duidelijker op. Ze hebben er inderdaad wat van weg, maar zoals je al zei alles lijkt wel op elkaar! Neemt niet weg dat je echt 'kek' spul aan't maken bent, ik zou het graag eens beluisteren. Mocht je ooit eens richting het zuiden des lands komen met je setje(s) dan hoor ik dat graag!
                  Jeroen van Geffen

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Voor een ieder die wel eens iets van Brooklyn Audio wil horen en in de buurt van Nijmegen woont; zaterdag 2 februari sta ik daar op een dance feest met de line-array in de Lindenbergzaal. Aanvang van het feest is 21.00 h, wil iemand komen luisteren P.M. me dan even om op de gastenlijst te komen.

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

Ik ben vorige week ook even wezen luisteren naar oa de Prospekt top! TOP! dus...

Heel aangenaam klinkend topkastje... want de kast is niet zo groot en lomp... Maar het geluid dat eruit komt is wel groots! Dit verwacht je absoluut niet van een dergelijk formaat topkast. In fullrange modus ga je toch even kijken welke subkast er nu mee staat te spelen!

Ik was nogal skeptisch of de 15" wel de juiste keuze is om een topkast te maken... maar de coaxiaal mid/hoog driver pakt al zo snel op... dan is de 15" echt wel aangenaam. Een 2de 15" onder de midhoog driver is soms zelfs wel wenselijk.. want het gaat ook nog eens HARD. En op echt HARD volume ga je merken dat hij lowmid tekort komt.. Maar ik moet er wel bijzeggen.. op hard volume.

Ik ga de prospekt nog wel een keer vaker horen, dat weet ik zeker!
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• mrVazil
                        • Mar 2010
                        • 330

als je ooit in de buurt van eindhoven of maastricht ofzo zit, ergens in de buurt van de belgische grens dus, dan wil ik graag eens komen luisteren

Comment

• sjig
                          • May 2012
                          • 909

Originally posted by DMiXed
                          Even tussendoor: Ben weer snel even een stukje bij aan het lezen, maar ziet er gaaf uit zo'n setje! (: toch een vraagje, op je Facebook zag ik een foto van de line-array karretjes met op de achtergrond een stel monitors liggen. Die lijken verdomd veel op de SoundProjects X-Tenders. Toeval of bewust? Zien er verder strak uit maar was gewoon benieuwd!
                          Vind ze ook wel wat weg hebben van de EAW MicroWedge, of de Alto SXM 112A, en vast nog vele andere
                          En de line array heeft kwa vorm wel wat weg van de Martin omniline.....

Comment

• beyma
                            • Oct 2002
                            • 1614

En de nieuwe Jaguar XF lijkt vanaf de zijkant op een Mercedes, vanaf de achterkant op een Mondeo en vanaf de voorkant op een Lexus...... Beter goed gejat, dan slecht gekopieerd!
                            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• RenéE
                              • Oct 2006
                              • 291

Originally posted by beyma
                              En de nieuwe Jaguar XF lijkt vanaf de zijkant op een Mercedes, vanaf de achterkant op een Mondeo en vanaf de voorkant op een Lexus...... Beter goed gejat, dan slecht gekopieerd!
                              En ze hebben ook nog eens allemaal 4 wielen!! The coincidence!

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Een monitor met de speaker aan de achterkant biedt veel mogelijkheden voor een apart design, ben alleen bang dat niemand dat ding koopt.

Comment

Working...