Leuk project weer!
Ik vind het een mooie kast, Die handvaten kun je mischien nog verstevigen door er een een metalen strip achter of erin te verwerken. Ik zeg niet dat ze snel afbreken, maar als ze is in een bus staan en dr word een flightcase tegen aan gereden? Misschien ook nadenken over een systeem om het makkelijk te vervoeren. bijv iets zoals een meatrack maar dan voor je speakers. Hoezen en dergelijke. soort on the road versie
Dan kan je mensen ook je veelzeidigheid van je kast laten zien.
Mischien dat ik niet goed gelezen heb maar de kasten dus worden doormidel van een processor aangestuurd? dus bi amped ? Als de speakers goedkoop zijn maar je moet er wel een extra versterker aan hangen dan kost de kast op het end ook weer meer. ( die prosessor heb je toch wel nodig ) of komt er ook een passieve versie? Ik weet ook niet precies hoe dat bij andere merken is.
Wat naam betreft zou ik kiezen voor zoiets als dit: "Orange sound " met bijv een toevoeging "Speaker technology" Klinkt lekker nederlands, past bij je speakers, namen met power of extreme klinkt goedkoop en heeft zo iets van ...mijn speakers zijn het beste en gaan het hardste.... Beetje veel kapsonus voor een merkt wat net op de markt komt
Hou het bescheiden. Laat eerst maar ens zien/horen wat het kan !
Succes!
Ik vind het een mooie kast, Die handvaten kun je mischien nog verstevigen door er een een metalen strip achter of erin te verwerken. Ik zeg niet dat ze snel afbreken, maar als ze is in een bus staan en dr word een flightcase tegen aan gereden? Misschien ook nadenken over een systeem om het makkelijk te vervoeren. bijv iets zoals een meatrack maar dan voor je speakers. Hoezen en dergelijke. soort on the road versie
Dan kan je mensen ook je veelzeidigheid van je kast laten zien. Mischien dat ik niet goed gelezen heb maar de kasten dus worden doormidel van een processor aangestuurd? dus bi amped ? Als de speakers goedkoop zijn maar je moet er wel een extra versterker aan hangen dan kost de kast op het end ook weer meer. ( die prosessor heb je toch wel nodig ) of komt er ook een passieve versie? Ik weet ook niet precies hoe dat bij andere merken is.
Wat naam betreft zou ik kiezen voor zoiets als dit: "Orange sound " met bijv een toevoeging "Speaker technology" Klinkt lekker nederlands, past bij je speakers, namen met power of extreme klinkt goedkoop en heeft zo iets van ...mijn speakers zijn het beste en gaan het hardste.... Beetje veel kapsonus voor een merkt wat net op de markt komt
Hou het bescheiden. Laat eerst maar ens zien/horen wat het kan !Succes!

Comment