Maken van nieuw taperack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Als je dat middenplaatje tussen de connectors wegneemt, en alles er boven wat zakt, zou je nog een FX module en een DBX compressor kunnen tussensteken.

Comment

• qvt
      • Oct 2009
      • 721

Originally posted by frederic
      Als je dat middenplaatje tussen de connectors wegneemt, en alles er boven wat zakt, zou je nog een FX module en een DBX compressor kunnen tussensteken.
      Dat plaatje is nou net zo fijn om dat aantal connectors te labelen
      There is no substitute for imagination

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Als je de voetjes onder die Sony weghaalt kan je het bakkie waar ie in zit naar boven doen, zo te zien precies genoeg om de fx en compressor tussen te knallen (ik zeg meteen 4 kanaals compressor)

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

Originally posted by qvt
          Dat plaatje is nou net zo fijn om dat aantal connectors te labelen
          Dezelfde gedachte.

Volgens mij had ik het ook al eerder in het topic dit gezegd.
          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

Die DBX GEQ zou ik verkopen, en vervangen door een Alesis 830 DEQ

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Frederic, want???
              De DBX klinkt beter dan de Alesis en wat moet je met acht EQ's op een taperack?

Digitaal snap ik best maar soms vind ik je wel doorslaan (in elk geval hier op het forum) hoor.

Comment

• Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

Hij leeft in een digitaal tijdperk.
                Laat mij maar lekker ouderwets zijn.
                Digitaal is niet altijd beter. En voor mijn rack / doelstelling niet relevant.
                Even nog op de reactie van de voetjes weghalen van de CD/MDspeler.
                Dat heb ik getracht te willen doen maar helaas zijn de 2 voorste voeten uit een stuk gegoten met het frontpaneel. Zou ik deze verwijderen kunnen ze niet meer worden terug gezet. De achterste voeten zitten geschroefd. Die kunnen gewoon verwijdert worden.
                EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• jans
                  • Feb 2003
                  • 869

Ik had met mijn MD speler ook last van de aangegoten voetjes. Ik heb ze er af gezaagd, verkoop levert dergelijke apparatuur toch niets meer op.
                  Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• Rolandino
                    • Mar 2007
                    • 1451

Heb vandaag ook de voeten eronder uit gehaald is net iets mooier ja.

Vandaag ook mijn Sennheiser ontvangen helaas zonder 19"beugels die zijn al besteld dus hoop eind van de week te ontvangen.

Zodra ik de beugels binnen heb komt er weer een nieuwe foto bij en is mijn rack klaar.

Ook heb ik besloten om de mixer wat te laten zakken zodat ik toch een racklight boven de mixer kan zetten. Keuze hiervoor is omdat mijn racklight een stuk naar voren zit en deze erg breekbaar is. Nu valt de mixer boven het racklight en is het dus wat meer beschermd.

Al bij al een leuk rackje geworden voor weinig geld ! Denk dat dit rackje mij nog wel wat jaartjes ondersteund.
                    Last edited by Rolandino; 24-01-12, 20:18.

Comment

• frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

Originally posted by vasco
                      Frederic, want???
                      De DBX klinkt beter dan de Alesis en wat moet je met acht EQ's op een taperack?

Digitaal snap ik best maar soms vind ik je wel doorslaan (in elk geval hier op het forum) hoor.
                      Ik suggereer Alesis DEQ omdat die maar 1 unit hoog is, waardoor de TS ruimte vrij krijgt om eventueel een compressor en FX module te plaatsen.
                      Hij heeft dan meteen ook een grafische EQ voor de monitors.
                      Last edited by moderator; 24-01-12, 18:37. Reason: spelregels!

Comment

• Rolandino
                        • Mar 2007
                        • 1451

Zojuist het racklight binnen gehad en er weer in geschroefd.

Zoals je op omderstaande foto ziet is de tafel een stuk naar voren gekomen wat niet hinderlijk is voor gebruik en tevens ook nog extra bescherming biedt voor het racklight.

Nu nog wachten op levering van Sennheiser van de inbouwbeugels.

Comment

• Rolandino
                          • Mar 2007
                          • 1451

Ben inmiddels nog steeds aan het wachten op de levering van Sennheiser.

Wat zijn ze traag en dom daar in Duitsland, niet normaal.

Dacht ik gisteren de bestelling binnen te hebben maak ik het open heb ik de beugelset van de G3 enn geen antennes erbij. Pakbon bekeken staat gewoon beugelset van G2 op antenne en plaatwerk voor antennes aan de voorkant te zetten. dus gewoon de juiste bestelling ( ook nog aangevin kt dat ze hebben gepakt ) maar een G3 set verstuurd.

Scheisse !

Nu wordt het hopelijk ma of di bezorg.

Dus nog ff wachten.

Comment

• vdbeke
                            • Aug 2011
                            • 74

Verzorgd rackje!
                            Hoe zijn je connectoren (XLR, speakon, powercon ed) bevestigd? M3 boutje en moertje of met revetten? Ik ben zelf nog aan het kijken hoe ik zou doen, maar revetten lijken me het mooiste maar permanent (uitboren brengt beschadiging met zich mee.)

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Als je voorzichtig bent hoef je echt niks te beschadigen bij het uitboren van een blindklinknagel.
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Rolandino
                                • Mar 2007
                                • 1451

Ik heb ze vastzitten met M3 boutjes en moertjes ( die zetten zich gelijk vast op het connectorpaneel ) Deze setjes zijn van JB systems ( JV case ) werk ik al jaren mee en nog nooit problemen gehad makkelijk met vernieuwen of vervangen van de connectors.

kleine popnageltjes is ook een manier maar geeft weer extra tijd en aandacht bij het verwijderen van.

Comment

Working...