Even goed en meestal goedkoper http://nl.tp-link.com/products/detai...del=TL-WDR4900 TPLink N900
Behringer X32
Collapse
X
-
alletwee bocht tov een goede Engenius. snelheid maakt amper uit voor controlesignaal, zendkracht daarentegen wel. met mijn 200mW 802.11G bakje haal ik makkelijk 3x de afstand dat je haalt met die huis tuin en keuken routers.
en die valt in het niets ivgl met de serieuze modellen:
Cloud Networking Networking Hardware: Overcome high-density wireless environments by leveraging license-free Cloud management.
http://www.engeniustech.com/business-networking/indoor-access-points-client-bridges/16342-ecb350-newCloud Networking Networking Hardware: Overcome high-density wireless environments by leveraging license-free Cloud management.Comment
-
alletwee bocht tov een goede Engenius. snelheid maakt amper uit voor controlesignaal, zendkracht daarentegen wel. met mijn 200mW 802.11G bakje haal ik makkelijk 3x de afstand dat je haalt met die huis tuin en keuken routers.
Cloud Networking Networking Hardware: Overcome high-density wireless environments by leveraging license-free Cloud management.
http://www.engeniustech.com/business...342-ecb350-new
1000 euro voor een kistje, een tilt en een router? En dan misschien nog een goede kabel er tussen enz..... en een dure router in een relatief kleine ruimte zonder muren of vloeren...
En een ipad van rond de 400 euro.....
De tafel is budget, en de rest maken we hi end en een kist waar een kraan moet komen om hen te verzetten en waar een tank overheen kan rijden.....
Nee dat kistje kan ik al veel goedkoper zelf bouwen inc. Doghouse en de hele ratteplan en dragen kan ik dan nog prima zelf..zou overigens de router bij die digisnake bouwen en niet bij de mixermaar dat is persoonlijk.Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Ik heb helaas slechte ervaringen met TP-link...
(powerlink kastjes, zijn er al 3 kapot gegaan in laatste 2 jaar)
En een Engenius of netgear is beetje overdreven in prijs.
bereik van 15 meter op het podium is voor mij voldoende...
Ik zal niet vanaf mijn ipad in de zaal gaan mixen, hoogstends de ipad naast me hebben liggen als extra weergave van in/output levels
@drbeat, dan heb je voor ong 4 ruggen een mooi setje...
Probeer dat maar eens te overtreffen...
Persoonlijk vind ik 47,17 kg voor een kist wel overdreven ja...
Zeker als de tafel nog geen eens de helft weegt!Comment
-
http://www.engeniustech.com/business...342-ecb350-new
En bovendien op de 2.4ghz band.
De R6300 is 802.11ac Dual Band
Ik heb die netgaer thuis staan, ik kan op het einde van mijn tuin buiten nog vrolijk internetten.
En die wifi router staat vooran mijn huis in de garage.Last edited by frederic; 11-03-13, 11:30.Comment
-
Die prijs overtref je idd niet.. alleen ben ik het niet eens met die case...veel te zwaar en lomp. En aan de prijs. En om er nu zo'n dure router bij te kopen..een simpele voldoet mijn inziens ook.
Maar zo denk ik er over. Ik wil hem zelf ook maar dan de 19 inch versie of de compact maar daar ben ik nog niet uit.
19 inch is wel ideaal...maar die kleine schermpjes zijn ook handig.....Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
WiFi router zit hier bij de digisnake ingebouwd en zit zo het dichts waar we hem nodig hebben, on stage. Op FOH positie heb je dan trouwens meer dan genoeg bereik (staat hier onder de WiFi uitstekend 65mbps) daar je geen muren en vloeren er tussen hebt zitten. Wij gebruiken een TP-Link TL-WR1043ND en hebben er nog nooit problemen mee gehad.
[OFFTOPIC]
Vaak genoeg dat je bij opbouw wel ergens hulp vind maar na afloop mag je het vaak zelf uitzoeken.
Barpersoneel is ook steeds minder behulpzaam (wil misschien wel maar mag niet). Er zijn al locaties waar ze geen vinger (mogen) uitsteken bij alles wat buiten hun taakomschrijving valt van hun werkgever. Schijnt iets te maken te hebben met verzekeren van personeel brancherisico's in de sector verschaffen van accommodatie en horeca. Weet er het fijne niet van maar verzekeringsmaatschappijen zijn gehaaid en kan mij voorstellen dat ze hiermee een manier van uitkeren uitsluiten als een horecamedewerker thuis komt te zitten door klachten ontstaan uit andere zaken dan de eigen taakomschrijving. De werkgever staat het niet meer toe anders kan hij zelf gaan lappen voor de geboden behulpzaamheid van zijn personeel.
[/OFFTOPIC]
Comment
-
Je zit amper data te zenden over dat draadloos netwerk, dan is een groter bereik veel praktischer dan hoge bandbreedte die ongebruikt blijft.
En over die 1000EUR die bij een tafel van 2700EUR komt, dat is eigenlijk nog steeds relatief goedkoop. Veel mensen hebben al gewoon een EZ tilt, dus dan wordt het nog maar 650EUR...
Wat had je vroeger voor 4000EUR? Met wat geluk een GB2 en dan wat tweedehandse instap gates, compressoren en EQ's. En dan al zeker geen 8 GEQ's, 32 compressors, 32 gates en 4 stereo effecten. Laat staan dat je maar mocht denken aan een tafel met 8 VCA's in dat budget.
Zelfs met die niet-noodzakelijke toevoegingen is 4000EUR voor het pakket dat je in huis haalt een PAK minder dan wat je analoog betaalde voor hetzelfde materiaal.Last edited by desolation; 11-03-13, 15:05.Comment
-
Richtantenne's? moet ik dan aan pringles bussen denken of serieuze antenne's?Comment
-
De verhouding is wel heel erg zoek. Vroeger had je voor 5000+ gulden een mooie mengtafel en dan ging daar een goede custom build case omheen die rond 750 tot 1000 gulden koste.
Ik weet zeker van niet. Je hebt het over een tafel in een prijsklasse waarvan ik heel zeker kan zeggen dat deze (hobby)bandjes (met veelal GL2200-424 etc tafels) geen EZ tilt hebben. Dat zijn hier in Nederland wel de mensen die nu staan te overwegen deze tafel te kopen.
Kortom, ik zie zeker het nut van deze tafel/X32 serie bij bepaalde doelgroepen nogsteeds maar niet in een case waar dat prijskaartje aanhangt. Kun je in mijn optiek op geen enkele manier recht praten.Last edited by vasco; 11-03-13, 16:56.
Comment
-
Ik ondervind allesinds minder storingen en onderbrekingen op de 5khz.Comment
-
ik neem aan dat je 5GHz bedoelt?
5Ghz heeft misschien minder storing, maar het bereik per mw is een stuk lager.
Los daarvan heb ik nooit last van storing, want mijn access point (AP) scant zelf voor vrije kanalen en pompt een heel stuk meer vermogen uit dan mogelijke stoorzenders. dat is natuurlijk wel het verschil tussen (semi)-pro gear in 2.4 en consumentenspul, hoe goed het in the field werkt.
over die richtantennes: gewoon simpel budget spul van 7db gain. met degelijke 12db antennes en lowloss coax heb ik al 1km range gezien met de 200mW AP's.
Over die case: vroeger had je een GL2400 voor pakweg 2000EUR (voor een 424, een 432 was al snel 2750-3000), en dat kon je daar ofwel een generische case rond kletsen voor 200-250EUR ofwel maatwerk voor makkelijk 5-600EUR. En dan vergeten we nog iets, een 32 kanaals analoge mixer woog een heel stuk meer dan de X32, zonder de case.
Dat jij het niet logisch vind, leuk voor jou, maar ondertussen 2 hele containers aan klanten zijn daar niet akkoord mee (ik inclus). Ik vind het heerlijk makkelijk dat ik een zeer degelijke case er rond hebt, waar de voorkant af gaat en je niet met je polsen op een profiel zit te hangen, waar in de doghouse tal van materiaal kan, waar wieltjes onder staan zodat hij gewoon kan rijden ipv te dragen, etc..
En 350EUR is peanuts voor zo'n case, een vergelijkbare van K-Teg bv betaal je snel het dubbel. We spreken hier over een case die amper 100EUR meer kost dan een normale platte case zonder doghouse, wielen en die niet 3delig is. Fortuinen hoor!
Want die easy tilt, dat is niet essentieel. Noch is een high-end wireless AP of router dat. Ik heb er ook al een airport express bij gehad die ik gekocht heb voor 60EUR voor 2 stuks, handig voor wat achtergrondmuziek te duwen via airplay. Dat werkt tot pakweg 10m ook nog goed. Zit je aan 3150EUR voor case en tafel, tov 3000EUR met een basic kistComment
-
Een Access Point van 200 mW? Heel bizar want in gans Europa is niet meer dan 100 mW ERP toegelaten en er wordt daarbij geen onderscheid gemaakt tussen professioneel of particulier gebruik.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
Comment