@Desolation, ik heb eerder het gevoel dat je voor de prijs van een fiat een Mercedes wil kopen.
Conceptueel zit het goed in elkaar (alles afkijken bij Midas en klark teknik) maar de realisatie blijft steken bij de gebruikte materialen die op zijn zacht gezegt minderwaardig zijn.
Conceptueel zit het goed in elkaar (alles afkijken bij Midas en klark teknik) maar de realisatie blijft steken bij de gebruikte materialen die op zijn zacht gezegt minderwaardig zijn.





Dan kom je er vast wel achter dat ik als monitortechnicus op vele (digitale) tafels werk met elk ze voor en nadelen, van yamha tot midas en van roland tot de digico's
Voor mij en de andere (pro) collega's die er bij waren of mijn reactie over de x32 en/of het filmpje of facebook zagen zeggen allemaal het zelfde: no x32
of een tafel die wel blijft klinken en voor mij iets betrouwbaarder overkomt en waarvan de leverancier niet telkens de prijzen omhoog gooit en wel snel kan leveren naar bekendmaking in plaats van ons meer dan een jaar zoet houden
Comment