Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Originally posted by desolation
    Dat komt dan toch nog redelijk overeen, want je vergeet duidelijk dat bij een dollarprijs nog BTW & invoerrechten moeten geteld worden...
    Tja, op Aruba is dit 12%.....
    Ik vergeet helemaal nix, jij wel, ik woon op Aruba en we kennen geen Euro's hier!

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Originally posted by salsa
      Ik vergeet helemaal nix, jij wel, ik woon op Aruba en we kennen geen Euro's hier!
      Altijd grappig, weer iemand die voortaan weet dat Salsa niet in Nederland woont en werkt.

Omgerekend komt de euro retailprijs inderdaad niet op 2500 maar op 3250 dollar zonder BTW en invoerrechten.

Comment

• desolation
        • Jun 2012
        • 706

Weinig grappig aan, ik kan het moeilijk ruiken als het nergens vermeld staat ?

In de US gaan ze 2899 dollar, een Studiolive 24.4.2 kost daar 3295 dollar. Meer features, goedkoper en tot nu toe is elke review zeer positief.

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Weinig grappig aan, ik kan het moeilijk ruiken als het nergens vermeld staat ?
          Wij hebben hier allemaal een profiel en laat die van Salsa (maar ook van veel andere regelmatige bezoekers) mooi ingevuld zijn. Daarnaast heb je of over het woord dollar heen gelezen of er verder geen link naar de US mee gelegd. Geeft verder toch niets, je bent niet de eerste en ik verwacht ook niet de laatste.

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

Originally posted by salsa
            Ach, en in het begin werd mij nog mooi een prijs verteld van 2500 Dollar.........
            Ja maar met een 32 i/o USB/firewire uitbreiding extra nu.
            Voor die 150€ zou ik het toch niet laten hoor.

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

150 euro voor een kaart waarmee je van je mengtafel een 32 kanaals multitrack recorder/player maakt is de deal van het jaar... Wil je dat grapje met MADI doen dan ben je al snel het vierdubbele kwijt... Eindelijk een fabrikant die er geen moeilijke opties bij doet, maar gewoon een totaalpakket levert. Er komt toch een moment dat je het hebben wilt.

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• frederic
                • Jan 2006
                • 3511

Als het echt goed is, zou ik nu de kat uit de boom kijken voor andere fabrikanten.
                Want die gaan hun prijzen moeten zakken, of er zullen nieuwe mengtafels moeten uitkomen, willen ze meekunnen me de trend.
                Want ik durf eigenlijk niet in een zaal zitten met een Behringermixer, en telkens dezelfde uitleg moeten geven "waarom wel die mengtafel gebruiken."

Comment

• DJ Antoon
                  • May 2005
                  • 1681

Originally posted by frederic
                  Want ik durf eigenlijk niet in een zaal zitten met een Behringermixer, en telkens dezelfde uitleg moeten geven "waarom wel die mengtafel gebruiken."
                  Dan plak je er toch een sticker overheen...

Comment

• SH1000
                    • Dec 2009
                    • 220

Originally posted by DJ Antoon
                    Dan plak je er toch een sticker overheen...
                    Eentje van MIDAS, dan krijg je vast veel lovende reacties over het geluid en de mixer
                    Good is the enemy of Great
                    [Jim Collins]

Comment

• desolation
                      • Jun 2012
                      • 706

ach, eenmaal er wat positieve reviews de ronde doen kunnen zelfs de haters er niet meer onderuit dat het best een ok tafel is.
                      natuurlijk zal een VI1/Pro1/iLive/SD9 beter klinken, maar die hun stagebox kost al meer dan de hele X32

Comment

• DJ Antoon
                        • May 2005
                        • 1681

ach, eenmaal er wat positieve reviews de ronde doen kunnen zelfs de haters er niet meer onderuit dat het best een ok tafel is.
                        Daar zal alles om draaien, als de reacties goed zijn, verkoopt dit ding zichzelf. Als het toch allemaal wat minder blijkt te zijn dan word het afwachten.

Comment

• frederic
                          • Jan 2006
                          • 3511

natuurlijk zal een VI1/Pro1/iLive/SD9 beter klinken, maar die hun stagebox kost al meer dan de hele X32
                          Zij pakken wel uit met Midas technologie. De ongeëvenaarde keizer van de live tafels.
                          Als ze de hoge verwachtingen niet kunnen waarmaken zitten ze met een groot probleem.

Comment

• desolation
                            • Jun 2012
                            • 706

Op een SI Compact kleeft ook Soundcraft, en toch klink die desk compleet ondermaats. Zeker tov een VI1.
                            Verkopen doen ze nog steeds, en Soundcraft heet daardoor geen probleem.

Comment

• vasco
                              • Oct 2003
                              • 2567

...maar die hun stagebox kost al meer dan de hele X32
                              Ik ken iemand die maandag zijn X32 binnen krijgt en hem een keer gaat testen met zijn Midas DL251 eraan. Ik had deze combi twee jaar geleden hier aangehaald en nu gaat iemand hem uitproberen. Ben benieuwd, wanneer ik meer van hem hoor dan laat ik het hier ook weten.

Comment

• Poelmans
                                • Feb 2004
                                • 806

Had ergens gelezen dat niet elke combinatie zomaar gaat: De Behringer X32 is 44,1 of 48 kHz, terwijl de Midas consoles op 96kHz vast zitten. De gear van Midas die je wél kan omschakelen naar 48kHz zou wel compatibel zijn.

Enfin, das literatuur, ben benieuwd naar je kennis zijn bevindingen

Comment

Working...