Behringer X32
Collapse
X
-
Omgerekend komt de euro retailprijs inderdaad niet op 2500 maar op 3250 dollar zonder BTW en invoerrechten.
Comment
-
Weinig grappig aan, ik kan het moeilijk ruiken als het nergens vermeld staat ?
In de US gaan ze 2899 dollar, een Studiolive 24.4.2 kost daar 3295 dollar. Meer features, goedkoper en tot nu toe is elke review zeer positief.Comment
-
Wij hebben hier allemaal een profiel en laat die van Salsa (maar ook van veel andere regelmatige bezoekers) mooi ingevuld zijn. Daarnaast heb je of over het woord dollar heen gelezen of er verder geen link naar de US mee gelegd. Geeft verder toch niets, je bent niet de eerste en ik verwacht ook niet de laatste.
Comment
-
150 euro voor een kaart waarmee je van je mengtafel een 32 kanaals multitrack recorder/player maakt is de deal van het jaar... Wil je dat grapje met MADI doen dan ben je al snel het vierdubbele kwijt... Eindelijk een fabrikant die er geen moeilijke opties bij doet, maar gewoon een totaalpakket levert. Er komt toch een moment dat je het hebben wilt.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Als het echt goed is, zou ik nu de kat uit de boom kijken voor andere fabrikanten.
Want die gaan hun prijzen moeten zakken, of er zullen nieuwe mengtafels moeten uitkomen, willen ze meekunnen me de trend.
Want ik durf eigenlijk niet in een zaal zitten met een Behringermixer, en telkens dezelfde uitleg moeten geven "waarom wel die mengtafel gebruiken."Comment
-
ach, eenmaal er wat positieve reviews de ronde doen kunnen zelfs de haters er niet meer onderuit dat het best een ok tafel is.
natuurlijk zal een VI1/Pro1/iLive/SD9 beter klinken, maar die hun stagebox kost al meer dan de hele X32Comment
-
Daar zal alles om draaien, als de reacties goed zijn, verkoopt dit ding zichzelf. Als het toch allemaal wat minder blijkt te zijn dan word het afwachten.Comment
-
Als ze de hoge verwachtingen niet kunnen waarmaken zitten ze met een groot probleem.Comment
-
Op een SI Compact kleeft ook Soundcraft, en toch klink die desk compleet ondermaats. Zeker tov een VI1.
Verkopen doen ze nog steeds, en Soundcraft heet daardoor geen probleem.Comment
-
Ik ken iemand die maandag zijn X32 binnen krijgt en hem een keer gaat testen met zijn Midas DL251 eraan. Ik had deze combi twee jaar geleden hier aangehaald en nu gaat iemand hem uitproberen. Ben benieuwd, wanneer ik meer van hem hoor dan laat ik het hier ook weten.
Comment
-
Had ergens gelezen dat niet elke combinatie zomaar gaat: De Behringer X32 is 44,1 of 48 kHz, terwijl de Midas consoles op 96kHz vast zitten. De gear van Midas die je wél kan omschakelen naar 48kHz zou wel compatibel zijn.
Enfin, das literatuur, ben benieuwd naar je kennis zijn bevindingenComment
Comment