Behringer X32
Collapse
X
-
Comment
-
Is dit dan ook niet van toepassing met de X32?
Kijk, als fabrikant wil je zoveel mogelijk de 'kinder' problemen oplossen door enkele modellen aan gebruikers te geven, dan pas komen die 'ziektes' eruit en heb je de kans om dit aan te passen voordat de officiele lancering van het model gedaan wordt.
Anders krijg je zo'n "Toyota" terug roep aktie, wat veel tijd, ergenis en geld kost..
Dave[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
Het prototype is het eerste werkende model, daar wordt, binnen het bedrijf, volop mee getest en pas als alle problemen zijn opgelost komen er pré productie modellen. Die worden aan verschillende gebruikers meegegeven om er in de praktijk mee te werken en er worden allerlei al dan niet destructieve testen mee uitgevoerd.
Tevens worden ze, indien nodig, aangeboden aan de diverse keurmerken en andere instanties om er een 'legaal' product van te maken in de landen waarin het geleverd gaat worden.
Bij veel fabrikanten worden de pré productie modellen na afloop vernietigd.
Met de pré productie wordt tevens het hele productieproces gestroomlijnd van inkoop, tot half fabricaat, tot eindproduct en pas dan wordt er met de echte productie begonnen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Comment
-
28 Augustus ga ik naar Duitsland voor een uitgebreide testronde bij één van 20 technici (in de wereld) die van Behringer de tafel heeft gekregen op test (al zo'n 4 maanden geleden). Ik zal hem gaan bezoeken en zal mijn bevindingen aan jullie doorgeven. Op http://soundforums.net/junior-varsity/ kan je de bevindingen van de X32 tot nu toe lezen van de persoon die ik ga bezoeken. Ik ben benieuwd.
Groeten,
SietseComment
-
Volgende maandag is onze X32 er (hij ligt al bij face, maar we vertrekken deze week op vakantie)
Ik post zeker en vast de ervaringen van mijzelf en onze mixer.Comment
-
Nee, dat is verboden!
(altijd welkom uiteraard)
De S16 snake laat blijkbaar nog wel een tijd op zich wachtenComment
-
Wij verkopen hem aan 2649EUR retail
De prijs is wat gestegen omdat de 32in/32uit firewire-usb interface nu standaard in de tafel zit ingebouwd ipv dat het een optionele extra is zoals eerst gepland.Comment
-
Dat komt dan toch nog redelijk overeen, want je vergeet duidelijk dat bij een dollarprijs nog BTW & invoerrechten moeten geteld worden...Comment
Comment