Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Originally posted by Stoney3K
    Maar die worden wel als operationele mixers gewoon op tour ingezet, zodat die klanten hun handen er eerst even mee vuil kunnen maken en de kinderziektes aan kunnen kaarten, voordat ze er gelijk een 40-tal inkopen.

Het is een groot verschil met een 'demo' model dat alleen maar staat te glimmen en te knipperen in de winkel.
    Wat is dan het verschil tussen een DEMO model en een Prototype??
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Originally posted by salsa
      Wat is dan het verschil tussen een DEMO model en een Prototype??
      Een prototype is het eerste gerealiseerde ontwerp, vaak met nog vanalles wat verbeterd moet worden.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• salsa
        • Jan 2007
        • 1315

Is dit dan ook niet van toepassing met de X32?

Kijk, als fabrikant wil je zoveel mogelijk de 'kinder' problemen oplossen door enkele modellen aan gebruikers te geven, dan pas komen die 'ziektes' eruit en heb je de kans om dit aan te passen voordat de officiele lancering van het model gedaan wordt.
        Anders krijg je zo'n "Toyota" terug roep aktie, wat veel tijd, ergenis en geld kost..

Dave
        [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Het prototype is het eerste werkende model, daar wordt, binnen het bedrijf, volop mee getest en pas als alle problemen zijn opgelost komen er pré productie modellen. Die worden aan verschillende gebruikers meegegeven om er in de praktijk mee te werken en er worden allerlei al dan niet destructieve testen mee uitgevoerd.
          Tevens worden ze, indien nodig, aangeboden aan de diverse keurmerken en andere instanties om er een 'legaal' product van te maken in de landen waarin het geleverd gaat worden.
          Bij veel fabrikanten worden de pré productie modellen na afloop vernietigd.
          Met de pré productie wordt tevens het hele productieproces gestroomlijnd van inkoop, tot half fabricaat, tot eindproduct en pas dan wordt er met de echte productie begonnen.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Originally posted by NesCio01

Grtz

Nes

ps: PB staat in deze voor pisbak
            das maar goed ook, want de PB-schroevendraaiers zijn de beste ter wereld. \

Ben wel benieuwd naar het ding... en naar de prijsstelling...

Comment

• slol
              • Mar 2012
              • 15

28 Augustus ga ik naar Duitsland voor een uitgebreide testronde bij één van 20 technici (in de wereld) die van Behringer de tafel heeft gekregen op test (al zo'n 4 maanden geleden). Ik zal hem gaan bezoeken en zal mijn bevindingen aan jullie doorgeven. Op http://soundforums.net/junior-varsity/ kan je de bevindingen van de X32 tot nu toe lezen van de persoon die ik ga bezoeken. Ik ben benieuwd.

Groeten,
              Sietse

Comment

• desolation
                • Jun 2012
                • 706

Volgende maandag is onze X32 er (hij ligt al bij face, maar we vertrekken deze week op vakantie)
                Ik post zeker en vast de ervaringen van mijzelf en onze mixer.

Comment

• mrVazil
                  • Mar 2010
                  • 330

mag ik nekeer komen luisteren als ge hem binnen hebt jeroen?

Comment

• desolation
                    • Jun 2012
                    • 706

Nee, dat is verboden!

(altijd welkom uiteraard )

De S16 snake laat blijkbaar nog wel een tijd op zich wachten

Comment

• slol
                      • Mar 2012
                      • 15

Uli Behringer zei dat de S16 vanaf Oktober verscheept gaan worden. Ze hopen dat deze vanaf november beschikbaar zijn. Mag ik vragen waar je woont? Ben wel benieuwd naar je bevindingen.

Comment

• salsa
                        • Jan 2007
                        • 1315

Wat is de prijs nu???

Dave

Comment

• desolation
                          • Jun 2012
                          • 706

Wij verkopen hem aan 2649EUR retail
                          De prijs is wat gestegen omdat de 32in/32uit firewire-usb interface nu standaard in de tafel zit ingebouwd ipv dat het een optionele extra is zoals eerst gepland.

Comment

• salsa
                            • Jan 2007
                            • 1315

Ach, en in het begin werd mij nog mooi een prijs verteld van 2500 Dollar.........

Comment

• desolation
                              • Jun 2012
                              • 706

Dat komt dan toch nog redelijk overeen, want je vergeet duidelijk dat bij een dollarprijs nog BTW & invoerrechten moeten geteld worden...

Comment

• slol
                                • Mar 2012
                                • 15

Inmiddels spreekt iedereen van een prijs onder de 3000 dollar. Als je kijkt wat je krijgt voor dat geld kan er niets in die prijsklasse tippen aan deze tafel. Naar wat ik hoor is de kwaliteit heel behoorlijk.

Comment

Working...