Vision Acoustics, een tipje van de sluier

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BvE
    • Oct 2004
    • 385

Daar kan hij toch een nieuw topic voor aanmaken? Stamgast vraagt echt niet om een demo van RonaldB, maar specifiek om die van Sander. Ik zie dit dus wel als een slechte vorm van marketing...

Comment

• Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

assumption modus aan:

Ik denk/verwacht dat Sander die demo wel zal begeleiden !

maar dan nog, assumption is the mother of al fuck-up's
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

De demo bij Ronald wordt inderdaad qua geluidstechniek door mij verzorgd, dat hij hiervoor een ander topic aan zou moeten maken is onzin, het gaat tenslotte om de apparatuur van dit topic.
        Dus hoeveel meer on-topic wil je het hebben.
        Tijdens deze demo zijn de Xtreme monitoren, floormonitoren en dubbel 18" subs te beluisteren. Dit alles natuurlijk samen met de line-array maar dit is alleen niet de line-array zoals Vision Acoustics deze in productie zal nemen.
        Last edited by MusicXtra; 11-02-11, 11:43.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Ronald B
          • Jul 2010
          • 24

Ik sluit mij bij sander aan, ik bied slechts de mogelijkheid om te komen kijken/luisteren voor de mensen die hier interesse bij hebben.

De website vermeld ik slechts voor adres gegevens en tijden.
          Het lijkt mij meer reclame als ik de uitnodiging levens groot op de forum post.

Dus ik zou zeggen maak je lekker druk om andere dingen zoals wereld vrede, mensen die voor 200euries een hele band van licht en geluid voorzien, of je links of rechts af moeten of bij welke patat boer je vanavond gaat eten.

Of lees gewoon deze topic niet meer....

Probleem opgelost
          Domme vragen bestaan niet !!! Alleen domme antwoorden.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Meestal zijn die geluidsletjes van die zachtaardige mensen, althans: op de productievloer wel!
            Mag ik vragen om een wat professionelere houding dan het haantjesgedrag wat hier in de laatste berichten wordt getoond.
            Dat is volkomen misplaatst in dit onderwerp!

Excuses zijn niet nodig en daar waar ze wel gewenst zijn, zijn ze bij deze geaccepteerd.

Voor de mensen die gebruik willen maken van de demo: Doen!
            Voor de mensen die net als tot vandaag Heino niet kenden en het toch wat buiten de bewoonde wereld vinden: wacht op de volgende gelegenheid!

Maareuh... We doen de werkzaamheden van Sander serieus tekort door hier als een stelletje pisnichten te gaan reageren op een geboden demo mogelijkheid.

ps. Als moderator vind ik het altijd wel erg prettig om de press release en/of de uitnodiging voor een opendag/ demo te ontvangen.
            Het is goed gebruik op dit forum dat daar een apart onderwerp voor wordt aangemaakt.

En nu lief zijn voor elkaar, anders gaat er eentje aan de cradle van de array mee omhoog
            Last edited by moderator; 11-02-11, 21:21. Reason: ouwe wijven modus weer uitgeschakeld
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Originally posted by moderator
              En nu lief zijn voor elkaar, anders gaat er eentje aan de cradle van de array mee omhoog
              Moet je zeker niet met mij doen, dan komt de SF zwaar in gevaar en krijg ik Rinus op mijn dak.

Comment

• BvE
                • Oct 2004
                • 385

Originally posted by MusicXtra
                De demo bij Ronald wordt inderdaad qua geluidstechniek door mij verzorgd, dat hij hiervoor een ander topic aan zou moeten maken is onzin, het gaat tenslotte om de apparatuur van dit topic.
                Dus hoeveel meer on-topic wil je het hebben.
                Tijdens deze demo zijn de Xtreme monitoren, floormonitoren en dubbel 18" subs te beluisteren. Dit alles natuurlijk samen met de line-array maar dit is alleen niet de line-array zoals Vision Acoustics deze in productie zal nemen.
                Het was niet duidelijk in de link die hij stuurde, ik zag daar die flyer met een line array en was in de veronderstelling dat het ging om een demo van de andere (witte) set. Maar goed. Het verhaal is nu dus wel bekend.

Hoop dat de demo succesvol zal zijn!

Comment

• stamgast
                  • Feb 2010
                  • 253

Sluit me graag aan bij de woorden van Bart en kom, inclusief veiligheidsharnasje, nogmaals graag naar een puike demo of gig in de buurt (randstad).
                  Einde van deze uitzending.

Comment

• LJKEVIN
                    • Dec 2005
                    • 426

Verzorg binnenkort als gasttechnicus de techniek van een band in Panama,
                    ben erg benieuwd naar de set... krijg nog geen mail terug op de aanvraag van technische informatie van Panama...
                    Ik luister altijd even de set vooraf, voordat ik beslis of er eigen PA uit de truck getrokken wordt.. maar hoop dat het niet nodig is...

Moet wel zeggen.. super design..(maar ik blijf natuurlijk met m'n oren luisteren)
                    Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Dat je nog geen info krijgt komt omdat de hoofd tech op vakantie is.
                      Wanneer is dat?
                      Als ik kan kom ik wel ff langs als je het leuk vindt.

Comment

• LJKEVIN
                        • Dec 2005
                        • 426

maandag 16 mei, ik verzorg de techniek van de band Broadway,
                        die op haar beurt de begeleiding doet van Robert Leroy.. (in het Westen bekender dan hier in het Oosten..)

Ben benieuwd!
                        Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Originally posted by LJKEVIN
                          maandag 16 mei
                          Dan kan ik wel, het zal je zeker bevallen.

Comment

• Kasper
                            • Jul 2004
                            • 171

Ik zag die mooie set deze week twee keer op tv langskomen.

Da's mooie reclame! gefeliciteerd!

gr. Kasper

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Originally posted by LJKEVIN
                              maandag 16 mei, ik verzorg de techniek van de band Broadway,
                              Klopt het dat het is geannuleerd?

Comment

• Mark Vriens
                                • Oct 2009
                                • 139

Ja, klopt dat het geannuleerd is. Er was iets met Robert Leroy, waardoor het een paar weken later wél doorgaat.
                                CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

Working...