Vision Acoustics, een tipje van de sluier

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Overdrive
    • Feb 2002
    • 717

Hoi Sander,

Super dat je zo je passie aan het leven bent en met jouw producten lekker in het diepe bent gesprongen. Lijkt erop alsof je een (leeg) gat in de markt gevonden hebt

Over de line-arrays:
    En als laatste natuurlijk de line-array's met een dubbel 8"/1,4" line-array en een dubbel 10"/2"/1" line-array. Beiden zijn overigens line-source-array's.
    Eerder beweerde je dat je jouw 8"/1,4" line-array geen echte line-array noemde en dat er oa geen waveguide in zou zitten (wat resulteerde in 20gr vert. spreiding).

Bevatten de nieuwe line-arrays nu WEL waveguides en wat is de vert. spreiding? Heb je hier al wat foto's/meer info over?

Joost

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by Overdrive
      Bevatten de nieuwe line-arrays nu WEL waveguides en wat is de vert. spreiding? Heb je hier al wat foto's/meer info over?

Joost
      De nieuwe line-array's hebben wel een 'echte' waveguide en hebben een verticale spreiding van rond de 5°. In het topic over mijn zelfbouw line-array heb ik al een paar plaatjes gepost.
      Binnenkort, als het eerste systeem af is, meer hierover.
      @BVE: De distributie houden we voorlopig in eigen hand, we hebben nog niet de ambitie om gelijk heel grootschalig de markt in te duiken en zo blijft het overzichtelijk. Verder werken we met ambassadeurs, dat werkt beter dan adverteren.
      Last edited by MusicXtra; 23-01-11, 22:42.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Draad
        • Apr 2001
        • 122

He MusicXtra,

Ben je zelf ook aanwezig bij de presentatie van je Line-array in Heino?
        Probeer bij deze aanwezig te zijn!

Bij deze de link voor iedereen: :: 4you Sound :: verhuur en verkoop van geluid en licht op maat ::

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Ja, daar ben ik zeker zelf bij, ik doe die dag alle geluidstechniek voor Ronald.
          Overigens gaat het hier nog wel om de zelfbouw line-array.

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4516

Originally posted by Hansound
            Als ik dit forum niet had gelezen.... had ik nooit van visioen acoustics gehoord, je hebt er een leuk stuk reclame aan
            Mee eens. Maar omdat in dit speciale geval het hele proces getoond wordt. En er "gratis subontwerpen" met tekst en uitleg vrijkomen lijkt het mij een speciaal geval. Dit heeft weinig met platte reclame te maken. Maar met content-driven marketing.

Er vloeien goede inhoudelijke discussies uit over
            -toepasbaarheid en specificaties bij geluidssystemen die inzicht geven die elke forummer kan gebruiken bij zijn aanschaf van een willekeurig systeem.
            -techniek en vooral de trade-offs bij het ontwerpen van systemen. In een groter verband.

Dat zou elk nederlands merk kunnen doen.... maar dat doen ze niet dus...
            lekker belangrijk!

Comment

• Whitefarmer
              • Oct 2003
              • 1244

Daarbij is mijn mening dat MusicXtra er GEEN commerciele show van maakt, en eigenlijk alleen op vragen van forumleden reageert (dus niet zelfstandig pro-actief).

GO Sander, GO!
              Groeten John
              ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
              Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Hansound
                • Apr 2006
                • 832

Originally posted by Whitefarmer
                Daarbij is mijn mening dat MusicXtra er GEEN commerciele show van maakt, en eigenlijk alleen op vragen van forumleden reageert (dus niet zelfstandig pro-actief).

GO Sander, GO!

Ik zeg niet dat het een commerciele show is,
                Ik vind het een te gek project maar zonder dit forum had ik er in elk geval nooit van gehoord,

Comment

• Whitefarmer
                  • Oct 2003
                  • 1244

.. ach, er is zo veel wat ik niet had geweten als ik hier niet regelmatig mijn snufferd had laten zien .
                  Groeten John
                  ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                  Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Klik Hier is de set heel mooi uitgelicht en compleet met DJ booth te zien.

Comment

• RayM
                      • Jan 2006
                      • 742

Leuke klus.

Haha, 't is mij wel duidelijk dat Vision Acoustics in ieder geval stof tot discussie heeft losgemaakt.
                      Maar, wie neemt er nou eens de moeite om zelf te komen luisteren als we een datum prikken?
                      Op één of twee mensen na is er nog niemand die daarvoor te porren is.

Ik kom graag eens luisteren.
                      Last edited by RayM; 24-01-11, 15:55.
                      Heerlijk die stilte

Comment

• stamgast
                        • Feb 2010
                        • 253

Originally posted by MusicXtra
                        Haha, 't is mij wel duidelijk dat Vision Acoustics in ieder geval stof tot discussie heeft losgemaakt.
                        Maar, wie neemt er nou eens de moeite om zelf te komen luisteren als we een datum prikken?
                        Op één of twee mensen na is er nog niemand die daarvoor te porren is.
                        Ik kom graag eens neuzen.

Comment

• Ronald B
                          • Jul 2010
                          • 24

Originally posted by stamgast
                          Ik kom graag eens neuzen.
                          Je bent donderdag 17 februari van harte welkom.

Alle info vindt je op http://www.4yousound.nl
                          Domme vragen bestaan niet !!! Alleen domme antwoorden.

Comment

• BvE
                            • Oct 2004
                            • 385

Originally posted by Ronald B
                            Je bent donderdag 17 februari van harte welkom.

Alle info vindt je op http://www.4yousound.nl
                            Ik zeg: verkapte Guerilla marketing

Comment

• stamgast
                              • Feb 2010
                              • 253

Ik ook. Heino is nou niet bepaald om de hoek en ik denk niet dat ik Sander's set daar kan bewonderen.

Comment

• NesCio01
                                • May 2010
                                • 1987

Ik zal er ook maar eens over schrijven
                                omdat ook ik al enkele reacties naar m'n
                                ogen heb gekregen waarin ik beticht wordt
                                van marketeerder.

Vaak vragen mensen op het forum om advies,
                                een oplossing of whatever.

Ik lees vele reacties waarbij bepaalde merken en
                                of types geadviseerd worden.

Zolang dit gaat over Z-merken hoor ik hier niemand
                                over klagen. Als het gaat over A-merken, krijg ik het
                                idee dat sommige forumleden er opeens niet blij mee
                                zijn.

In dit topic geeft Sander ons een kijkje in zijn keuken.
                                Gelukkig zie ik dat meer dan 95% van de reacties
                                positief zijn.

Zelf zie ik dit topic als een uiting van expressie en Sander
                                mag wat mij betreft supertrots zijn op wat er staat.

Inherent is er dan idd iets van reclame, maar als dat
                                net zoveel is als de minder dan 5% van de posts die daar
                                over klagen, dan mag het wat mij betreft geen reclame heten.

Hiernaast is het naar mijn beleving zo dat de moderator
                                mans genoeg is om eventueel poltieagent te spelen en heeft
                                ie echt geen hulpsherrif (of heten die verklikkers) nodig.

btw: ieder merk of type dat hier wordt genoemd is een
                                vorm of uiting van reclame, daar ontkom je niet aan, toch?

grtz
                                Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...