Vision Acoustics, een tipje van de sluier

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Turboke
    • Oct 2006
    • 463

[QUOTE=4AC;554071]Moet je altijd agressieve taal gaan gebruiken om voor jezelf overtuigender over te komen? Het siert je niet.

Klopt!

Comment

• Waveform
      • Dec 2009
      • 321

Haha, keihard ruzie maken over de vorm van de kast. Rond, vierkant, 8-hoekig,... maakt toch niet uit. Wat er aan de voorkant uit komt, DAT is belangrijk

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Naahhh, dit noemt men nou discussiëren. Leuk toch?
        Ruzie maken op internet is...

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Haha, 't is mij wel duidelijk dat Vision Acoustics in ieder geval stof tot discussie heeft losgemaakt.
          Maar, wie neemt er nou eens de moeite om zelf te komen luisteren als we een datum prikken?
          Op één of twee mensen na is er nog niemand die daarvoor te porren is.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

Nou, als ik een keer in de buurt kom spreek ik graag eens met je af!

Maar ben vooral geinteresseert in een modulaire set, van kroeg 100 pers tot zaal 1000 pers!
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Hansound
              • Apr 2006
              • 832

Originally posted by MusicXtra
              Haha, 't is mij wel duidelijk dat Vision Acoustics in ieder geval stof tot discussie heeft losgemaakt.
              Maar, wie neemt er nou eens de moeite om zelf te komen luisteren als we een datum prikken?
              Op één of twee mensen na is er nog niemand die daarvoor te porren is.

En als ik het nou mooi vind, kun je het dan direct leveren of moet je het dan eerst zelf bouwen ???
              Wat zijn de prijzen ?
              Waar kan ik het zien en horen behalve in panama ?
              Kan ik het een keer mee krijgen op een klus ??
              Is je zelf gemaakte line-array ophangsysteem gecertificeerd ??

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Originally posted by Hansound
                En als ik het nou mooi vind, kun je het dan direct leveren of moet je het dan eerst zelf bouwen ??? We werken met korte levertijden, afhankelijk van welk product en welke aantallen moet je dan denken aan enkele weken.
                Wat zijn de prijzen ? Je zult wel snappen dat ik hier geen complete prijslijst ga posten maar onze prijzen zullen niet veel verschillen van andere A-merken.
                Waar kan ik het zien en horen behalve in panama ? Op dit moment alleen nog in Panama en tijdens een eventuele demo maar zoals eerder al door mij gemeld zijn we met een aantal andere locaties in gesprek.
                Kan ik het een keer mee krijgen op een klus ?? We kunnen een demo voor je regelen op een klus van jou.
                Is je zelf gemaakte line-array ophangsysteem gecertificeerd ?? Ja, daar wordt op dit moment aan gewerkt en er wordt pas geleverd als dat rond is.
                Zie rode tekst.

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

Hoezo? Of moet ik daar gepenis en mijn billetjes gaan zeggen?
                  Verder heb ik het over de speakers IN nederland, en daar reken ik ook de Amerikanen, Japanners en Chinezen in mee.
                  En aangezien ik voor het eerst op PA-niveau ronde zuilen zie noem ik dat vernieuwend, en trendsetting.
                  Als iemand het vernieuwen op zich als trend ziet en daarom dit systeem als trendvolgend wil bestempelen krijg ik jeuk in m'n liezen, die doorloopt tot in m'n anus. Ofwen reet, in algemeen beschaafd sleepkevers...

Voor de rest: ik heb zeker interesse in een demodag, als ik tenminste in de buurt ben. Dat laatste is vaak lastig, ik moet m'n AirMiles wel bijhouden...
                  Zet m op, Sander, ik wil graag meedoen!
                  Last edited by Gast1401081; 22-01-11, 22:02. Reason: taalvaudten van phone eruit..

Comment

• 2mancrew
                    • Feb 2010
                    • 96

Sander.

Count me maar in om te komen luisteren op je dag .
                    Heb niet altijd tijd maar aangezien ik je eerste set ken ben ik eer nieuwsgierig hoe de grote set klinkt

Groeten
                    Ed
                    ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

Comment

• Hansound
                      • Apr 2006
                      • 832

´Wat zijn de prijzen ? Je zult wel snappen dat ik hier geen complete prijslijst ga posten maar onze prijzen zullen niet veel verschillen van andere A-merken.´

Zie rode tekst.

Dus jouw line-array is te vergelijken met A merken ?

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by Hansound
                        Dus jouw line-array is te vergelijken met A merken ?
                        Ja, ik voel er weinig voor om een B-merk in de markt te zetten, daar zijn we net iets teveel perfectionist voor.

Comment

• renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

Ik ben ook zeker nieuwsgierig naar de klank van het geheel, dus een luisterdag, mits een beetje in de buurt en als het uiteraard uitkomt, ben ik ook wel in geinteresseerd.

Betalen kan ik het toch niet, maar er zijn genoeg klusjes waar ik regelmatig spul voor inhuur...
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• BvE
                            • Oct 2004
                            • 385

Originally posted by BvE
                            Ik moet zeggen kwa uiterlijk (en dan vooral de kleur denk ik) past de set beter bij electronische muziek. Hoe denk je hier zelf over? Op welke markt wil je je zowiezo focussen?
                            Dat is dus het typische hokjes denken, een systeem dat gewoon heel goed klinkt kan voor iedere muzieksoort gebruikt worden. Met deze lijn willen we ons op clubs focussen. Het systeem maakt gewoon deel uit van het interieur, in plaats van zo onopvallend mogelijk plaatsen van de bekende 'zwarte dozen' kiezen wij ervoor dat ons systeem juist heel prominent in het zicht mag staan.

We zijn al met een aantal bezig.
                            En het blijft ook niet alleen bij clubs, ook voor PA verhuur zit er een heel mooie lijn aan te komen.
                            Ik ben van mening dat je je als nieuw merk moet focussen op een specifieke markt (en dus in feite een beetje in hokjes moet gaan denken). En dan is het natuurlijk wel mogelijk om door product differentiatie meerdere markten te betreden. Ik geloof dat je dit ook bedoelt, alhoewel je jezelf wel een beetje tegen spreekt.

Waar ik naar vroeg is of je qua kleur van de set (dus wit, zwart, etc) onderscheid maakt in markten. Volgens mij zeg je dus dat voor de clubs (electonische muziek) je kasten zult leveren met een opvallende kleur, en voor andere klanten (PA bedrijven) eerder zal denken aan zwarte kleuren?

Over de discussie of een bepaald merk kan horen bij een bepaalde muziekstijl qua klank doe ik liever niet mee. Ik heb bovendien de set ook niet gehoord.

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

De set zoals bij Panama staat is niet echt geschikt om mee te touren, deze set kan in iedere gewenste kleur geleverd worden tot aan full color prints aan toe. Voor het tour gebeuren die toch met een dergelijke set voor de dag wil komen is er de mogelijkheid de set met meer handgrepen uit te voeren. De afwerking is dan geen fineer, omdat dit te kwetsbaar is, maar Warnex waarbij er door full color print hoezen toch een eigen gezicht aan kan worden gegeven. Er wordt op dit moment heel hard gewerkt aan een complete productlijn die bestaat dus uit de Colomn in installatie en tour versie, een mini Column welke een kleinere versie is met enkel 18" subs. De conventionele lijn met onder andere de dubbel 18" sub, de Nanosub, het modulaire gebeuren en de 12"/2" floormonitor. En als laatste natuurlijk de line-array's met een dubbel 8"/1,4" line-array en een dubbel 10"/2"/1" line-array. Beiden zijn overigens line-source-array's. En natuurlijk ook de Xtreme DJ monitor met LED verlichting.
                              Alle systemen zijn behoorlijk extreem waar het gaat om prestaties in verhouding met het formaat en voor alle systemen zijn de beste componenten gebruikt die er te vinden zijn.
                              Zo denken we met een bescheiden aantal producten een heel brede markt te kunnen bedienen. We hebben ook het plan om alle producten lang ongewijzigd in het programma te houden zodat klanten altijd later uit kunnen breiden.

Comment

• BvE
                                • Oct 2004
                                • 385

De set zoals bij Panama staat is niet echt geschikt om mee te touren, deze set kan in iedere gewenste kleur geleverd worden tot aan full color prints aan toe. Voor het tour gebeuren die toch met een dergelijke set voor de dag wil komen is er de mogelijkheid de set met meer handgrepen uit te voeren. De afwerking is dan geen fineer, omdat dit te kwetsbaar is, maar Warnex waarbij er door full color print hoezen toch een eigen gezicht aan kan worden gegeven. Er wordt op dit moment heel hard gewerkt aan een complete productlijn die bestaat dus uit de Colomn in installatie en tour versie, een mini Column welke een kleinere versie is met enkel 18" subs. De conventionele lijn met onder andere de dubbel 18" sub, de Nanosub, het modulaire gebeuren en de 12"/2" floormonitor. En als laatste natuurlijk de line-array's met een dubbel 8"/1,4" line-array en een dubbel 10"/2"/1" line-array. Beiden zijn overigens line-source-array's. En natuurlijk ook de Xtreme DJ monitor met LED verlichting.
                                Alle systemen zijn behoorlijk extreem waar het gaat om prestaties in verhouding met het formaat en voor alle systemen zijn de beste componenten gebruikt die er te vinden zijn.
                                Zo denken we met een bescheiden aantal producten een heel brede markt te kunnen bedienen. We hebben ook het plan om alle producten lang ongewijzigd in het programma te houden zodat klanten altijd later uit kunnen breiden.
                                Is een goede strategie denk ik zo. Goede site ook. Hoe ga je je distributie opzetten? En je marketing/adverteren?

Comment

Working...