Hoe werkt dit dan precies als ik vragen mag? Die toppen hebben een afstraling van 90 x 40 staat op je website.
Vision Acoustics, een tipje van de sluier
Collapse
X
-
De top op de website is er één van de drie.
Om verschillende redenen ga ik hier nog niet teveel uitwijden over technische details maar neem maar van mij aan dat, in de opstelling zoals op de foto, de spreiding en worp dik in orde zijn.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Zoals ik al eerder schreef zijn er drie verschillende topkasten.... Voor iedere configuratie kun je dus kiezen welke topkasten de meest ideale zijn waarbij je ze ook door elkaar kunt gebruiken.
En nu ga jij ervan uit dat de hooghoorns allemaal recht vooruit gericht staan.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Nee, juist niet, anders kom ik toch niet aan 120 graden?
Met welke verschillende spreidingshoeken bouw je die kasten? Just curious...
Na even verder te lezen zie ik dat in de bovenste kast geen hoorn zit, in de onderste een 40 graden hoorn en in de middelste een 30 graden hoorn (verticale spreiding)
Last edited by TimoB; 06-11-10, 14:10.Comment
-
Het filmpje mag natuurlijk niet ontbreken:
YouTube - Fedde Le Grand - ADE Takeover (Official Aftermovie)First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Dat ziet er gezond uit moet ik zeggen.
Jammer dat ze net zo draait als al die wannabe's, die 50x per seconde een knopje aan moeten raken (zonder functie). Hoe ze daar ook aan de eq zit te plakken, achterlijk.
Maar goed.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Kolommen zijn in beeld bij Expeditie Robinson.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Hingen de monitors niet ook bij de "coming out" van Kelly Pfaff als DJ?All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Morgen een live act mixen op de set, kijk er nu al naar uit.
voor de liefhebber; Musiqman in Panama Amsterdam vanaf 20.00 uur.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-

Comment