Vision Acoustics, een tipje van de sluier

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• MusicXtra
    replied
    Originally posted by showband

Is het dan niet handig om eens een rol rubber te halen om over je kabels te halen? Dat is niet vreselijk duur.
    Hahaha, ik wist dat ik hier commentaar op zou krijgen.
    Er is 40 meter defender in aantocht, nog veel beter dus dan een rubber mat.
    (statiefkoppen heb ik éénmalig gedaan, is me slecht bevallen)

Leave a comment:

• showband
    replied
    @MusicXtra,

jij doet in breukelen toch vaker open lucht?
    (en statiefkoppen, maar dat terzijde )

Is het dan niet handig om eens een rol rubber te halen om over je kabels te halen? Dat is niet vreselijk duur.

Ik weet dat een roland cat-kabel weinig kost, maar zo onbeschermt loop je toch best een risico?

Leave a comment:

• I.T. drive in
    replied
    Jammer dat er zo weinig mensen zijn....

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Vandaag een klein festivalletje gedaan in Breukelen met per kant 3 kastjes van de line-array en 1 sub. Helaas heel heftige buien gehad waardoor het publiek lekker thuis is gebleven.
    Op het podium nog 7 FL122 monitoren en één Nanosub als drumfill.

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Nee, ga nog ff niet vertellen welk merk versterker erin zit, is in elk geval behoorlijk heftig qua vermogen, 3 weg, en ingebouwde processing.
    Setje is overigens ook passief te krijgen.

Leave a comment:

• I.T. drive in
    replied
    Ben benieuwd welke inbouwversterkers je erin gaat zetten, maar dat is vast nog geheim. Misschien eigen productie?

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Er is zeker vraag naar, we zijn met een aantal projecten bezig die de komende maanden gerealiseerd worden.
    Daarnaast is een 'klein' setje in redelijk vergevorderd stadium.
    Denk daarbij aan een 15" top die stand alone gebruikt kan worden, voor iets meer capaciteit in combinatie met een extra 15" tot aan een echt forse set met dubbel 18" subs eronder. Deze set is powered dus heel makkelijk in gebruik en dus eigenlijk voor de meest uiteenlopende gigs inzetbaar.
    Uiteraard met de inmiddels steeds bekender wordende Vision Acoustics geluidskwaliteit.
    Zodra er een prototype klaar is zal ik weer plaatjes posten.

Leave a comment:

• Tom06
    replied
    Ik zie ondertussen dat je ook al weer bezig bent met een nieuw ontwerp, maar is er nou al een beetje vraag naar Vision Acoustics?
    Je moet namelijk wel je winst er uit kunnen halen uit eindelijk.

Leave a comment:

• I.T. drive in
    replied
    Is er binnenkort weer ergens een demo?

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Hier een plotje van het fasegedrag en de frequentie response van de floormonitor.

Leave a comment:

• pilot
    replied
    ben gisteren in tilburg in de pianobar geweest.Moet zeggen klonk goed maar ben ook niet echt slecht geluid tegen gekomen binnnen in andere cafe's.Zien er mooi uit de kasten en ook de monitors zijn niet storend.

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Voor ons natuurlijk supergaaf dat ook de metingen met SIM zulke goede resultaten laten zien.
    Dat live mixen zijn we een plannetje voor aan het ontwikkelen, dat gaat goed komen.

Leave a comment:

• Timo Beckman
    replied
    Aantekening voor mijzelf .
    Nooit meer accepteren dat de systeem labtop mee genomen wordt door wie dan ook . Ook al is het de eigenaar van het systeem . Als het dan fout gaat heb je geen manier om wat dan ook te traceren .
    Last edited by Timo Beckman; 29-12-12, 21:32.

Leave a comment:

• qvt
    replied
    Nu ben ik alleen nog benieuwd naar de ampracks/processing achter deze set, zit je nog steeds bij lab.gruppen en apex?

Leave a comment:

• renevanh
    replied
    Originally posted by BJD
    Die hebben weer als nadeel dat ze 12 miljoen Exawatt gebruiken, gaat je totaal gewicht ook behoorlijk omhoog door stroomkabels.

Leave a comment:

Working...