D&B C7 vs D&B Q7
Collapse
X
-
Ga ze ergens huren en schroef ze zelf open, waarom moet iemand die ik weet niet hoeveel kapitaal uitgeeft zijn kasten openschroeven en u doorgeven wat er inzit.
Enkel op die manier worden systemen afgebroken door deze proberen na te bouwen.Comment
-
Haha, nou niet bij mij huren dan
Ik weet het wel maar zeg het lekker niet!
Zag pas ook zo'n nagebouwde C4 set hier op het forum
En maar denken dat ze met een houten hoorn de karakteristiek van de echte hoorn na kunnen maken en ook maar hopen dat het fasegedrag van de kast overeind blijft zonder de DSP instellingen te weten of het filter in de kast te kennen...
Jammer!!!d&b AudiotechnikComment
-
Comment
-
Zowel de tekeningen alsook de opgegeven drivers kloppen niet. Bassreflex poorten zijn anders, drivers zijn RCF / B&C (deels speciale types op specificatie van D&B)..Weet iemand welke drivers er in een C7 set zitten?
Ik heb namelijk bouwplannen gevonden maar weet niet of het de juiste drivers zijn die ze opgeven.
Comment
-
idd, maar het lijkt me ook sterk dat een bedrijf z'n naam zet bij een exacte kopie. Krijg je toch echt problemen mee denk ik. Wellicht is de naam C7 al beschermd, al zal d&b daar weinig mee kunnen.
qua driver zou het ook nog jbl kunnen zijn. bij d&b wisselt het nog al eens...Comment

Comment