D&B C7 vs D&B Q7
Collapse
X
-
-
Ken er zelfs die een aantal setjes hebben die alleen met carnaval verhuurd worden en de rest van het jaar stof staan te vangen. En in die dagen ook gewoon het geld voor de rest van het jaar opbrengen...Comment
-
Ik heb vandaag een uitgebreide Q7 set (6 toppen en 2 subs) op een carnavalswagen geinstalleerd. De maten waren (net als vorig jaar) netjes doorgegeven en de mannen hebben de kasten keurig in de wagen verwerkt. Setje zelf ingeregeld en 2 mensen verantwoordelijk gesteld voor de bediening. Spul heeft de hele dag keurig gedraaid en werd door diverse mensen en de organisatie geprezen voor het heldere en strakke geluid! Zo kan het ook dus!
Verder staat de C7 set 4 dagen in een grote carnavalsfeestzaal.
Richard; mail me even over die E3's met E12 subsd&b AudiotechnikComment
-
Comment
-
Comment
-
En kun je het vinden in de meningen die hier worden genoemd?
Heb je ze uiteindelijk gehuurd, is het ook wel interessant om te weten hoe het was. Huur je ze allebei -wat behoorlijk uitzonderlijk is- maak dan even een vergelijking! Zou houd je een topic nog een beetje interessant. En praktijkervaringen zijn natuurlijk altijd goed.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Wees dan ook even zo aardig om zelf de verschillen te benoemen?!
Heb je ze uiteindelijk gehuurd, is het ook wel interessant om te weten hoe het was. Huur je ze allebei -wat behoorlijk uitzonderlijk is- maak dan even een vergelijking! Zou houd je een topic nog een beetje interessant. En praktijkervaringen zijn natuurlijk altijd goed.
Mvg,
TeunComment
-
Wees dan ook even zo aardig om zelf de verschillen te benoemen?!
Mvg,
Teun
[FONT=Verdana]Klankmatig is de C7 gericht op het rockgenre, alhoewel ik zou kunnen leven met een Q7. Maar gezien velen onder ons en mezelf zich in de beste gevallen 1 set kunnen aanschaffen zou ik voor de Q7 gaan.[/FONT]
[FONT=Verdana]Dit om volgende redenen: [/FONT]
[FONT=Verdana]- Gewicht en afmetingen De toppen van de Q7 weggen 22kg terwijl de C7 55kg wegen[/FONT]
[FONT=Verdana]- De projecten die ik bij betrokken ben zijn eerder in het alternatieve genre en Jazz. Ik vind de toppen toch iets sprankelender klinken, maar toch niet schel. Het mid-hoog is ronduit superieur. Ik vind ze in meer situaties inzetbaar.[/FONT]
[FONT=Verdana]- Door dat je de toppen op een statief kunt prikken, kun je ze niet alleen horizontaal kantelen maar ook verticaal. Is toch handig als je hoger (te hoog) zit dan het publiek, kun je ze nog wat knikken.[/FONT]
[FONT=Verdana]En laten we eerlijk zijn, als je een rock mix niet kan laten klinken op een Q7 zal je het ook niet kunnen op een C7[/FONT]
[FONT=Verdana]Pasop, wie een C7 set teveel heeft mag die ook altijd bij mij droppen hoor.[/FONT]
Comment
-
Ontvangen; je krijgt reactied&b AudiotechnikComment
-
Daarom had ik ook frederic (de TS) gequote en niet Outline...
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Weet iemand welke drivers er in een C7 set zitten?
Ik heb namelijk bouwplannen gevonden maar weet niet of het de juiste drivers zijn die ze opgeven.Comment
-
Weet iemand welke drivers er in een C7 set zitten?
Ik heb namelijk bouwplannen gevonden maar weet niet of het de juiste drivers zijn die ze opgeven.
Denk dat ze niks loslaten
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
Comment