Dat heb jij inderdaad niet gezegd, maar ik wel. haha. En ik heb ook niet gezegd dat je een exciter moet gebruiken, maar een enhancer, toevallig is op de DDX3216 de exciter een preset, maar een enhanger die wil nog wel eens de zachtere passages ophogen. Maar zoals je al zei, het kan een plastic sound geven. Al betwijfel ik dat als je dat met een redelijk kwaliteit FX apparaatje doet.
@ El Loco, volgens mij zijn artiesten (in diet geval de vocalen) niet zo bewegelijk bij Jazz, maar ik kan me vergissen.
@ El Loco, volgens mij zijn artiesten (in diet geval de vocalen) niet zo bewegelijk bij Jazz, maar ik kan me vergissen.





Comment