Schijnbaar nogal wat onenigheid over wat haalbaar is en wat niet. Volgens mij zullen er altijd liefhebbers zijn van dig. en liefhebbers van analoog.
Beide systemen hebben voor en nadelen en de een heeft minder moeite met verschillende layers als de ander. Feit blijft dat alles in 1 layer altijd sneller en beter is maar hier hangt een prijskaartje aan en je hebt ook nog eens de ruimte nodig.
Ik kan dan ook alleen voor mezelf praten dus de 30 kanalen welke ik max het met 4 effect kanalen en 4 aux groepen zijn gewoon in 3 layers in te delen bij 12 schuiven.
Layer 1 en 2 zijn 12 stereo kanalen, dus 2 hoef ik niet te gebuiken.
Layer 3 is voor de zang (mono kanalen) en effecten
Layer 4 wordt niet gebruikt.
Layer 5 voor aux, groepen, matrix enz.
Als ik het mis heb dan lees ik het wel.
Ps. kreeg vandaag nog een tip om mijn 01v96 op de hoogste frequentie in te stellen. Zou een kwaliteitsverbetering van geluid moeten geven. Iemand ervaring mee?
Beide systemen hebben voor en nadelen en de een heeft minder moeite met verschillende layers als de ander. Feit blijft dat alles in 1 layer altijd sneller en beter is maar hier hangt een prijskaartje aan en je hebt ook nog eens de ruimte nodig.
Ik kan dan ook alleen voor mezelf praten dus de 30 kanalen welke ik max het met 4 effect kanalen en 4 aux groepen zijn gewoon in 3 layers in te delen bij 12 schuiven.
Layer 1 en 2 zijn 12 stereo kanalen, dus 2 hoef ik niet te gebuiken.
Layer 3 is voor de zang (mono kanalen) en effecten
Layer 4 wordt niet gebruikt.
Layer 5 voor aux, groepen, matrix enz.
Als ik het mis heb dan lees ik het wel.
Ps. kreeg vandaag nog een tip om mijn 01v96 op de hoogste frequentie in te stellen. Zou een kwaliteitsverbetering van geluid moeten geven. Iemand ervaring mee?
Comment