ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook de echte belangrijke zaken met extra uitroeptekens erin zet. en als er bijvoorbeeld geen kanalen met voorprogramma's gedeeld mogen worden dan wordt dat toch echt rood gedrukt. maar het maakt niet uit, want bijna niemand die het leest of serieus neemt. (heb ik het niet over coverbandjes die in disco's en tenten spelen uiteraard).
aan de andere kant zijn sommige riders ook wel echt over the top. ik kom in 013 ook wel eens lijsten tegen dat ik echt denk: "wat is dit".
onlangs nog een amerikaanse techneut gehad die het systeem afkeurde zonder het te beluisteren: "are the subs on an aux? no? then we have no show" en hij liep weg. En toen het sub eenmaal apart was aangestuurd zette hij een ontzettende kutsound neer.
aan de andere kant zijn sommige riders ook wel echt over the top. ik kom in 013 ook wel eens lijsten tegen dat ik echt denk: "wat is dit".
onlangs nog een amerikaanse techneut gehad die het systeem afkeurde zonder het te beluisteren: "are the subs on an aux? no? then we have no show" en hij liep weg. En toen het sub eenmaal apart was aangestuurd zette hij een ontzettende kutsound neer.

Deed een van de muzikanten op de rider helemaal niet meer mee...

) het grootste aantal absurde eisen komt van aspirant technici van bandjes die normaal al geen reet te doen hebben. Maar hopen op een carriere in de toekomst. Wanneer die band uit schubbekutteveen dan hun eerste optreden mag doen op het zomerfestival op het plein bij de feestweek. Dan willen zij zich ook in de picture spelen. Alle verzamelde kennis van de muziekbladen of de dure AES opleiding staat dan in de 'rider' (nooit priklijst bij die gasten) ein-de-lijk valt er écht geluid te regelen.

Comment