ik weet wat een DI is, en waar die eigenlijk voor bedoeld is (dus NIET om je signaal op te splitsen), maar wilde zeggen dat sommige DI's, net als die Behringer die KJP noemde (heb zelf de 4000, maar is vergelijkbaar) dit kunnen en dit dan een makkelijke oplossing is, zonder y-kabeltjes te hoeven maken die je later (bijna) niet meer gebruikt, terwijl een DI vaker gebruikt kan worden. En deze DI kan toch ook via de 230 lopen, en niet via batterijtjes maar over phantoom? of is dit weer een ander model dat ik in mn hoofd heb?
ik hoef bijna nooit twee outputs tegelijk te gebruiken, en mocht het zijn heb ik die DI om het mee op te lossen, dus daarom dat ik zo denk, weet niet hoe het zit bij de rest. Met die y-kabel ervaring, dat was op een schoolcabaret, waar de kabel even snel in elkaar was geprutst om iets op te lossen, en daarna nog eens 'goed' was gemaakt
, maar daarna viel het signaal op allebij de amps weg... komt misschien ook door de gene die het kabeltje heeft gemaakt, maar daar genoeg over...
@poelmans
idd, niet direct aan gedacht,
maar toch, waarom y kabeltjes maken terwijl je ook een output op je amp hebt?
grtz Jeroen van Geffen
ik hoef bijna nooit twee outputs tegelijk te gebruiken, en mocht het zijn heb ik die DI om het mee op te lossen, dus daarom dat ik zo denk, weet niet hoe het zit bij de rest. Met die y-kabel ervaring, dat was op een schoolcabaret, waar de kabel even snel in elkaar was geprutst om iets op te lossen, en daarna nog eens 'goed' was gemaakt
, maar daarna viel het signaal op allebij de amps weg... komt misschien ook door de gene die het kabeltje heeft gemaakt, maar daar genoeg over...@poelmans
idd, niet direct aan gedacht,
maar toch, waarom y kabeltjes maken terwijl je ook een output op je amp hebt? grtz Jeroen van Geffen

Enfin, je moet er natuurlijk niet te licht overgaan, maar in veel gevallen weet je perfect welke stekker moeilijk doet, en dan is de leatherman snel gepakt. Als ik niet zeker ben knip ik niet.

!)

Comment