deze hele site staat vol met alle waar naar zijn geld berichten.
"voor dat geld heb je een redelijke versterker"
"Voor dat geld verwacht je een smooth fadeoutfunctie"
"als ze moving heads willen moeten ze die huren"
"voor dit bedrag krijg je natuurlijk geen behoorlijke technicus maar een hobbyist"
"als je zulke wensen hebt als artiest dien je wel ervoor te betalen"
of recent in deze thread. "als je pinda's betaald krijg je apen als personeel"
Een organisatie die een (1) idols sterretje huurt, en voor een half uur meer betaald dan de rest van het programma bij elkaar. Die mag in mijn ogen terecht verwachten dat de techniek van topniveau is. Smooth, alle verloopjes bij, reserveonderdelen onder handbereik, vrijwel onzichtbare naadloze opbouw, representatieve setup en bediening. Enz enz.
Waarom ze dan nukkige, door het publiek heen ploegende, haastige figuren op hun feest krijgen is iets waar ik mij al jaren over verbaas. En mij als band zeker niet voor verantwoordelijk voel om dat even via mijn technici op te gaan lossen.
geld heeft dus direct te maken met verwachtingen en eisen aan techniek.
money talks, bullshit walks.
"voor dat geld heb je een redelijke versterker"
"Voor dat geld verwacht je een smooth fadeoutfunctie"
"als ze moving heads willen moeten ze die huren"
"voor dit bedrag krijg je natuurlijk geen behoorlijke technicus maar een hobbyist"
"als je zulke wensen hebt als artiest dien je wel ervoor te betalen"
of recent in deze thread. "als je pinda's betaald krijg je apen als personeel"
Een organisatie die een (1) idols sterretje huurt, en voor een half uur meer betaald dan de rest van het programma bij elkaar. Die mag in mijn ogen terecht verwachten dat de techniek van topniveau is. Smooth, alle verloopjes bij, reserveonderdelen onder handbereik, vrijwel onzichtbare naadloze opbouw, representatieve setup en bediening. Enz enz.
Waarom ze dan nukkige, door het publiek heen ploegende, haastige figuren op hun feest krijgen is iets waar ik mij al jaren over verbaas. En mij als band zeker niet voor verantwoordelijk voel om dat even via mijn technici op te gaan lossen.
geld heeft dus direct te maken met verwachtingen en eisen aan techniek.
money talks, bullshit walks.

), maar toch... punt dat ik wil maken is dat er, naast al die rand-idioten, ook genoeg mensen in het tape-circuit zitten die hun werk zeker naar behoren doen (net zoals bij bandjes dus eigenlijk). En ik hoop dan ook van harte dat deze mensen zich niet aangesproken voelen door al dat gejank in dit topic
.

Comment